1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe kan de groenteafdeling nou niet goed lopen?:+
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Weetikveel, continu in de middag is alle shit op omdat er doordeweeks weinig tot niet wordt geteld en omdat wij dan teveel klusjes erbij moeten doen zoals vlees, maaltijden, panklaar, zav en al die poepshit ook nog ff bijvullen. Ik heb 10x tegen die leidinggevenden gezegd dat ze gewoon extra moeten bestellen en shit, maar als je dat teveel doet kan je ook de kans krijgen dat je weer enorm veel moet weggooien. Ik kan zelf ook wel extra bestellen maar voor die schamelijke 6 uur die ik er werk...het is ook niet zinvol want dat bestellen moet de donderdag of woensdag ervoor gebeuren en dan ben ik er niet. Maja ze doen verder zelf geen fuck aan die afdeling (in de winkel is het de eerste afdeling die de klant ziet dus het moet netjes zijn, snap ik), dus dan houdt het op.
     
  3. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.587
    Omdat upinsmoke de besjes tegenwoordig te duur vindt :mad:

     
  4. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd klootzakken die albert heijn teamleiders/managers. Ik zou gewoon ontslag nemen hoor, fuck die shit. Je vindt wel wat anders.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Echt zo.

    YOLO
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    PostNL heeft altijd wel zaterdagbaantjes ook als je wat ouder bent.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ben je lijp man. Ik ga ze zelf verbouwen. Sorry Reckuuza.. zeg maar tegen je baas, goedkopere blueberries. En die dure fair trade bananen trapt toch niemand in
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2013
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Shit is ook gewoon mokerduur en die managers zelf weten er ook geen ene tyfus vanaf.
    @Nitram, heb helaas geen rijbewijs of iets.
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook niet nodig, je moet met je fiets :+
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Sorry man. Enige wat ik bij jullie groente afdeling pak zijn de "gratis" plastic zakjes
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Terecht
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Morgen dus weer arbeiten, ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
    Ik weiger werk bij de kassa, met de argumenten dat ik nog nooit ben aangesproken op mijn werkgedrag op de groenteafdeling. Uberhaubtkijken ze nooit naar die hele afdeling om. IMO moet je eerst met een werknemer overleggen dat hij/zij zijn werk niet goed doet, mocht dat nog steeds niet goed gaan daarna, dan pas overplaatsing andere afdeling oid. Maargoed, kword wss ontslagen wegens werkweigering. Nu kan ik wellicht gewoon niet zo moeilijk doen en een overplaatsing naar een andere afdeling (kassa dus) accepteren, echter laat ik dat gewoon niet gebeuren want de aanleiding is daarvoorcomplete bullshit. En nu heb ik nog her en der door de gangen gehoord dat mn manager me weg wilt hebben van de groente afdeling omdat hij 'm'n kop niet vind aanstaan' :emo: en omdat ik gewoon te duur ben. Gewoon een vorm van wegpesten dit.
     
  13. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan moet je juist blijven, al is het alleen maar om hem te pesten. Door werk te weigeren geef je hem alleen maar gelijk.

    Werken is niet alleen maar lol en leuk. Is het enige probleem hoe er met je om wordt gegaan? En trouwens, het is maar 1 dag in de week en blijkbaar heb je het geld nodig vanwege je stage. Dus ik zou zeggen, man the fuck up.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    In eerste instantie moet ik je gelijk geven.
    Echter pik ik dit gewoon niet en word ik maar ontslagen. Fuck it. Leen ik wel ff bij.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Als ze je weg willen hebben vinden ze wel een reden. Al is het omdat je je bal kraste tijdens werktijd
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zegt het jongetje van de Mediamarkt...
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    7 jaar jonge. Ik ben die gast op dat paard
     
  18. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Iemand hier thuis in belastingen?

    Situatie is als volgt: het bedrijf waar ik werk is failliet gegaan en gaat nu een doorstart maken als een nieuwe bv. Ik had echter nog vakantie uren staan, deze kan ik helaas niet meenemen ivm het faillissement en zullen worden uitbetaald door het uwv. Ik heb begrepen dat je daar flink belasting over moet betalen, 52%, omdat het als een bijzondere gift wordt gezien. Kan ik hier nog iets aan doen, 'belasting trucje' misschien? ;) En is het anders mogelijk hier iets mee te doen bij mijn belastingaangifte van volgend jaar?
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.537
    Wil graag solliciteren voor studentenwerk als verkoper in KPN winkel in Amsterdam/Alkmaar. Heb dat al eens 4mnd geleden gedaan, werd ik opgebeld, met de vraag: jah, als er een klant binnenkomt, hoe zou jij die dan benaderen.
    Ik legde die persoon aan de tel uit dat ik hem of haar vriendelijk en enthousiast gedag zou zeggen en vragen waarmee ik hem/haar van dienst kan zijn. Een eventueel meteen overgaan op een aanbieding oid. Dude aan de tel was niet impressed en zei meteen dat ik duidelijk geen verkoopervaring had. Wtf verwachten ze dan voor antwoord, zodat ik straks niet weer voor zo'n gare vraag kom te staan?

    Stelletje flikkers altijd met sollicitaties. Heb potverdorie werk nodig. En ja die appie is dus allang al einde verhaal. Tyfusbedrijf. :+
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2013
  20. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik zou bij jou ook geen telefoon wel willen kopen als ik dat zo lees.
     

Deel Deze Pagina