1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Vriendelijk enthousiast moet je altijd zijn, maar wees (zeker in de telefoonbusiness) meteen to the point. Niet van 'kan ik u helpen?' , maar 'wat voor telefoon zoekt u' (oid). Als ze dan zeggen 'ik kijk alleen even' , dan kan je ze wellicht meteen wijzen op een mooie aanbieding of gewoon doorvragen (heeft u veel belminuten nodig, gebruikt u veel internet etc). Komt wellicht opdringerig over, maar het werkt echt.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Dat is gek, want het eerste wat ik altijd hoor in een telwinkel is 'waarmee kan ik u van dienst zijn' of 'kan ik u helpen'.
    Dyonko: hm ja, zit wat in. Maar ik heb dat nog nooit gehoord al loop ik een telzaak binnen. :+
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee ik verder ook niet, maar afgaande aan het gesprek wilt die manager duidelijk dat er een verkoper in de winkel staat.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Tsjah. Vind het ook altijd zo weird, staat er in de vacature dat je veel kan leren, word je gebeld, vragen ze meteen naar een ervaren iemand. Pas die #*@$ vacature dan aan.
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hoe zit dat nou met die stage bij Gamekings Reck & Dyonk? :)
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Dyonko had te weinig punten en ik zou later beginnen dan gepland, omdat ik op de dag van vertrek ziek was geworden in Thailand en in het ziekenhuis heb gelegen. Er was dan te weinig tijd meer om mij in te werken.
     
  7. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23

    Je begint na één tegenslag al met schelden op de interviewer. Dat doet niet vermoeden dat je een geschikte gesprekspartner voor in een winkel bent.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Werk al 7 jaar als verkoper en waarmee kan ik u helpen is prima. Open vragen stellen. Snap dan ook niet wat hij wilde horen aan de telefoon. Misschien dat stukje over overgaan op de aanbiedingen, I dno
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kan ik je helpen of ga je gewoon Gears of War kopen?
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gears 3 staat gewoon in top 5 van de week. Verkoopt zichzelf wel. XD
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    En dan zeg jij: Ik heb 'm zelf ook! :p

    Ik vind dat zelf altijd irritant als ze als strontvliegen op je af komen. Zeg je tegen de ene ik kijk even en komt de volgende weer. 8) Maar goed, als ze niks vragen lijkt het weer of het personeel niks aan het uitvoeren is... blijft lastig. :+
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    ..Juist ja. Alsof ik scheld tegen de interviewer. :emo:
    Het is toch volstrekte bullshit dat de interviewer op basis van wat ik zeg, 1 zin, dat kan oordelen.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hahaha ja.

    Ja op klanten afstappen moet gewoon. Vind het ook irritant als ik in een winkel kom maar niet iedereen. En sommige mensen zoeken iets maar durven het niet te vragen of weten het zelf niet



    Ja die interviewer is bullshit. Die screening slaat nergens op. Wil wel weten wat hij had willen horen. Misschien iets dat je zou luisteren naar de klant en daarop verder baseren wat je zou doen ofzo?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is die stage bij GK geen 40 uur dan?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het is een beetje irritant als ze direct op je afkomen maar het is nog irritanter als je wat zoekt of een vraag hebt en er is niemand te vinden.

    stap dan maar direct op me af en als ik me zelf wel kan redden zeg ik t wel
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2013
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Klopt. Maar ja. Management wilt dat je erop af stapt. Dus dan kan je niks anders
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Tja...

    [yt]Ix6Ol6bcjMA[/yt]

    Toch? :p
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja de reden dat ik nooit bij de Score hier in Amersfoort kom (sorry Dyonko) is dat ze veel te opdringerig zijn. Hallo zeggen en vragen of ik iets nodig heb is prima maar daarna gaan ze gelijk de hele tijd bij je staan.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Score is vreselijk ja, dat zijn dus van die strontvliegen. Maar misschien is het ook wel beleid wat met diefstal te maken heeft...
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Daarom loop ik ook nooit meer binnen bij de Score op Zuidplein. Man, man, man je kunt daar écht niet normaal iets checken.
     

Deel Deze Pagina