1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Laten we ons vooral focussen op harde werkers...
     
  2. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Van der Vaart zou geweldig zijn, maar die verdient nu zo'n vier miljoen euro per jaar. Not gonna happen...
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Graag vd Vaart, salaris zal alleen veel te hoog zijn. Niet haalbaar dus.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Niet alleen het salaris. HSV heeft hem vorig jaar voor 10+ miljoen gehaald dus die laten hem nu niet voor een appel en een ei gaan
     
  5. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Duarte die gaat ons door de CL poulfase loodsen! Man man wat een armoede.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    :emo:

    What's next? Gaat Overmars hem ook nog op de fiets naar Londen brengen?
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  8. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ook nog eens in termijnen? Terwijl Bale op het randje van een giga transfer staat? Jezus.
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Voor Bale krijgen ze ook "maar" 30 Miljoen per jaar he.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Grote kneuzen.. 12 miljoen. :emo:
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Halve miljoen bonus. Gekkenhuis.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Simon Zwartkruis
    Spurs verwacht nog voor het weekend ook met #Eriksen zelf rond te komen + medische keuring #exAjax
     
  13. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Als Feyenoorder ben ik wel blij met de ontwikkelingen bij Ajax. 12,5 miljoen voor een speler met een 1jarig contract is toch wel een aardig bedrag lijkt me? Alleen dat betalen in termijnen gaat nergens over natuurlijk, Spurs moet dit best in 1 keer op kunnnen hoesten.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    lijk me wel, zouden ze die andere 80 miljoen die ze uitgegeven hebben deze zomer ook in termijnen doen?

    vind het nergens op slaan, de krijgen laten we zeggen 85 miljoen pond voor Bale en ze hadden al een budget klaar staan voor versterkingen en dan moet die 10 miljoen voor eriksen ook nog in termijnen..

    Ajax laat zich piepelen door die Levy

    of misschien wil Eriksen heeeeeel graag
     
  15. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Begrijp eigenlijk ook niet goed waarom Spurs dit wilt. Dan ga je jezelf toch in schulden steken voor de komende jaren. Als ze dat idd bij alle spelers doen heb je je transferbudget voor de komende jaren al uitgegeven. Lijkt me een vervelende constructie...

    Aan de andere kant, wat is 4 miljoen per jaar als je net 100miljoen hebt ontvangen.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Welnee, ze hebben dan geld op de bank waar ze rente over vangen en vaste termijn die ze jaarlijks betalen

    dus zolang ze dat geld niet hoeven lenen is het voor hen voordelig

    tenminste ik ga ervan uit dat ze dat hele bedrag dan nu reserveren
     
  17. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin me toch wel zorgen te maken over Ajax. Ajax speelt totaal geen goed voetbal. Geen combinatievoetbal waar je stappen mee gaat maken. Eriksen( waar Ajax enorm afhankelijk van is) vertrekt.

    Enorm slecht aankoopbeleid. Vd Hoorn|:-|:-

    Ik zal zeggen gooi de jonge gasten met potentie maar voor de leeuwen. Denswil, Andersen, Boilesen en Ligeon basis. Blind proberen op VM. Siem spits zetten en Siggy banken/verkopen.

    Wat een slechte transferperiode zeg!

    Ik dacht eerst echt dat ze Maher zouden halen, had niet verwacht dat die naar PSV zou gaan. In plaats van Maher halen wij Vd hoorn(4miljoen) en waarschijnlijk Duarte( 2,5 + bonus). Waanzin.

    Moet snel wat gaan veranderen.
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Simon Zwartkruis
    Mocht er nog twijfel zijn: #Eriksen traint vandaag al niet meer mee met #Ajax #Spurs
     
  19. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik begrijp dat mensen niet blij zijn, sommige zijn zelfs in paniek. Maar toen Suarez destijds in de winterstop wegging, een speler waar we ongelooflijk afhankelijk van waren, werden we voor het eerst sinds tijden kampioen.

    Daarmee wil ik zeggen: je weet nooit wat er in een seizoen allemaal kan gebeuren. PSV verkocht ook hun beste spelers, andere (jonge) jongens staan dan weer op.

    Ja, het vertrek van Eriksen is een aderlating, maar het is niet anders. Onze topclubs spelen nu eenmaal in de nietszeggende Eredivisie.

    Over van der Hoorn: Hij is inderdaad voor redelijk veel geld aangetrokken, maar die jongen gaat straks gewoon spelen. Atlético is namelijk druk bezig om een nieuw bod voor te bereiden op Alderweireld.
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Mijn god, wat een ongelofeloze pisvlek die Overmars.
     

Deel Deze Pagina