1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan zijn ze geïnteresseerd in Maher, dan Ginkel en dan gaat onze sterspeler weg en dan haal je Lerin Duarte ervoor terug. Ja, wij gaan echt overwinteren in Europa. :emo:

    Trouwens schandalig slecht gehandeld. 12 miljoen of anders nu, dan vind ik op zich logisch. Ajax moet zich opstellen als een grote club en niet laten piepelen door Levy.. En we krijgen ook mogelijk een bonus van een half miljoen. Nou, hang de vlag uit hoor. :emo:
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    Normaal gezien was dit toch ook de bedoeling?! Iedereen buiten en al die jonge jongens laten spelen.
    Zo heb je een overgangsperiode en leren die jongens de eredivisie kennen en Europees voetbal.



    Als Ajax hier te lang mee wacht/treuzelt dan gaat PSV zeer waarschijnlijk volgend jaar kampioen worden omdat hun selectie dan nog verder staat in hun ontwikkeling en nu zou je gelijke tred houden.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2013
  3. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is altijd mooi gezegd, maar d'r komt eens een keer dat er niemand opstaat en dan zit je wel in de problemen. Ajax huidige middenveld is om te janken, zelfs voor Eredivisiebegrippen.
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    We gaan het wel zien, ik vind Duarte een leuke voetballer en misschien verrast hij ons wel. Daarnaast kan een Andersen / Serrero of een andere voetballer profileren van meer speeltijd, dan weten ze ook een keer waar ze staan in plaats van het etiket talent opgeplakt krijgen.

    Fischer op de plek van Eriksen vind ik ook geen slecht idee, dan hebben we een middenvelder met meer diepgang richting de 16 en ik zie hem ook prima in staat te combineren met de spits/vleugelspelers.

    Overigens kan ik niet wachten op het goed praten van Thijs Slegers op VI Radio, wat is dat een genot om naar te luisteren altijd :lol:
     
  5. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Op dit moment, zonder de geblesseerde de Jong en zonder Eriksen, ben ik het daar mee eens. Maar de Jong is een zeer belangrijke speler, die gelukkig bij Ajax blijft. Dan staat Poulsen of Schone als VM opgesteld, die het vorig jaar goed deden (dit jaar nog niet helaas..).

    Ik heb er wel vertrouwen in dat van al die jongens die aanspraak maken op één positie op het middenveld (Andersen, Serero, Klaassen, Bazoer, Schone als Poulsen VM staat, mogelijk Fischer en misschien Duarte) er minstens één opstaat en zichzelf gaat profileren binnen dit team.
     
  6. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Dit verklaart het een en ander.
     
  7. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    De Jong komt te kort voor het Middenveld. Komt het best tot zijn recht als spits. Poulsen heeft het aardig gedaan in de topwedstrijden maar daar ga je geen stappen mee maken zelfde geldt voor Schone. Allemaal middelmaat.

    Eriksen was de enige die het topniveau aankan. Zelfde geldt voor Maher. Geen van beide speelt nu bij Ajax. Leuk dat we nu geen dure aankopen meer doen maar kwaliteit gaat altijd boven kwantiteit.

    Siggy, Vd hoorn en Duarte kosten bij elkaar zo n 12 miljoen. Koop dan echt kwaliteit. Hier ga je ook geen stappen mee maken.

    Kun je veel beter de talenten opstellen, als je toch geen dure aankopen meer wil doen. Gooi ze dan maar voor de leeuwen.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Duarte moet meer dan 3,5 miljoen kosten. Gekkenwerk. Had lekker Maher gehaald en Eriksen daarna verkocht..
    Wie gaat er nu op de plek van Eriksen spelen? Serero/Klaassen/Andersen/Fischer/Bojan/Meleg?
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    de Jong komt vooral tekort voor dit middenveld in deze rol, ik zie hem als een goede voetballer maar komt voetballend echt te kort om simpele combinaties aan te gaan buiten de 16, naar mijn mening ook een van de oorzaken waarom de rechtsbuiten positie niet goed rendeert. Binnen de 16 is het een beest, zie hem dan als perfecte man achter de spits of als spits.
     
  10. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Financieel gaat het in ieder geval goed...
     
  11. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan ook niet anders, een aantal mooie transfers + al een paar jaar alle CL gelden naar Ajax.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2013
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Ik mis optie 6: Adam Maher kopen.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Huh,..

    zal je zien dat ze straks ineens de club van de beurs halen

    niks mis mee
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Of ze zijn aan het sparen voor Messi. :+

    Edit:

     
  15. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Merkwaardige transfer. Jammer dat Drogba toen weg is gegaan.

    [​IMG]


    Geen Real Madrid grapjes maken, Luis.

    [​IMG]


    Nogmaals, de loting is dus om 18.00 uur:

    Pot 1:
    Bayern München, FC Barcelona, Chelsea, Real Madrid, Manchester United, Arsenal, FC Porto, Benfica

    Pot 2:
    Atlético Madrid, Sjachtar Donetsk, AC Milan, Schalke 04, Olympique Marseille, CSKA Moskou, Paris Saint-Germain, Juventus

    Pot 3:
    Zenit Sint-Petersburg, Manchester City, Ajax, Borussia Dortmund, FC Basel, Olympiakos Piraeus, Galatasaray, Bayer Leverkusen

    Pot 4:
    FC Kopenhagen, Napoli, Anderlecht, Celtic, Steaua Boekarest, Viktoria Pilsen, Real Sociedad, Austria Wien
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2013
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou nu precies de meerwaarde zijn van de beurs verlaten? Of is het symbolisch bedoeld? Van een NV naar een BV gaan levert in ieder geval in juridische zin niet zoveel extra vrijheid op, je bent nog steeds ondergeschikt aan regels wat betreft structuur. Heb verder niet het idee dat de beursgang ons beleid momenteel beïnvloed. AVA is toch in handen van de ledenraad/Ajax, buitenstaanders hebben een minderheid.
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik gok op Bayern/Arsenal uit pot 1. Al kijk ik wel ontzettend uit naar RM. :9



    Hoe komt het eigenlijk dat PSG in pot 2 zit? Dan lijkt me dat Dortmund zelfs al meer aanspraak maakt op pot 2 dan PSG door hun succes en succes van de andere Duitse clubs in de CL/EL.
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Stadion kopen, stoeltjes vervangen. Klaar. :cool:
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Real Madrid
    ..(pot 2)..
    Ajax
    ..(pot 4)..

    Ik vul hem alvast in voor straks.
     
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Hij had bij de Go Ahead Eagles al een raar aan- en verkoopbeleid..
     

Deel Deze Pagina