1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beumah, 9 mei 2011.

  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Same here......heel druk met werk en mijn smurfje:)


    BMW is net ingereden en heeft zijn olie wissel gehad.........en sindsdien geen meter meer gereden haha...

    Ach......zo loopt hij wel ontzettend zuinig :+
     
  2. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Loopt voor geen meter dus :+
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Neem als het straks weer winter word wel een ktm als Pekelfietsie.......spul word toch per kilo verkocht :+
     
  4. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Net vakantie (egypte, dus motorloos ;) ) gehad en nu weer aan t werk. Motortje loop veel te weinig voor zijn zin maar ik kan er echt geen tijd voor vinden! Laatste stukje rijden was ook echt maar een 100km met vaders..
     
  5. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Net terug van de motortrip naar Madonna Di Campiglio in Italië. Echt super vette trip! Heerlijk genoten en de wegen zijn daar zo geweldig! Hoogtepunt was de passo del Stelvio toch wel voor mij! Wat een topweg en wat kan je op de zuidkant heerlijk omhoog knallen! De noordkant is wat krappe en minder geweldig rijden, maar zo ontzettend vet om 48 haarspelden achter elkaar te krijgen. En prachtig uitzicht! Ik wil terug!!! Hier even wat foto’s van de trip. Lastig kiezen uit bijna 200 foto’s :) Ik ben benieuwd naar de GoPro Hero 3 filmpjes :b: Op wat kleine valpartijtjes na is iedereen ook weer heelhuids thuis gekomen :D

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2013
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ziet er leuk uit :) Wel jammer dat die wegen best druk zijn met auto's en fietsers.

    Laatste tijd niet echt veel kunnen rijden, wel andere kentekenplaathouder en knipperlichten gemonteerd.

    [​IMG]
     
  7. Viper62

    Viper62 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker clean die achterkant zo. Komt er ook nog een nieuwe pijp?
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Op de foto zit er al een Wings uitlaat op, heb er alleen voor gekozen het logo achterwege te laten. Kon kiezen uit een stille, normale of geen db-killer maar ik heb de normale db-killer er ingedaan na 1 dag rondrijden zonder db-killer. Ben op die ene dag 2x aangehouden door politie :x
     
  9. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen is het zo ver; eindelijk op vakantie \o/. Gisteren de huurmotor opgehaald, Kawasaki Z800. Vandaag even de motoren op de foto gezet en vanavond gaan ze met de vrachtwagen naar Oostenrijk! :) Helaas is er slecht weer voorspeld, linkje :'-(

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben weer een scooter rijker......heb naast de BMW er nu ook weer een file slaaf bij in de vorm van een Honda sh150i.

    Ding is meesterlijk zuinig haha......1op 40 :)
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    In Italië rijden ook echt veel van die motorscooters, zelf in Rome een dag op een motor Vespa (125cc) gereden. Heerlijk dingetje daar om in de stad mee te scheuren. Rijdt daar ook beter dan hier vind ik imo, men is er veel meer op ingesteld en met zo een ding kan je lekker met het verkeer meekomen.
     
  12. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Hier in Parijs zie je ze ook genoeg, ik vraag me alleen af of je er een motorrijbewijs voor nodig hebt. Lijkt me wel, maar je ziet ze zo verschrikkelijk vaak, zoveel mensen hebben nou ook geen motorrijbewijs lijkt me.
     
  13. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    125cc valt onder broemmers in Frankrijk volgens mij. Iig 16 jaar
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    In Italië vroegen ze (iig bij 125cc, bij 300 weet ik niet) ook niet om een rijbewijs.
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Italie, Spanje, Duitsland, Belgie en Frankrijk mag je op een 125cc voertuig rijden met je autorijbewijs. Duitsland mag je zelfs een 125cc rijden vanaf je 16de dacht ik maar dan moet je wel een speciaal rijbewijs/certificaat halen.
     
  16. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals de derde richtlijn rijbewijzen ook bedoeld is vanuit de EU. A1 vanaf 16, A2 18 enz.
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Vanaf woensdag wordt het lekker warm! Dat wordt elke avond na werk motorrijden!

    [​IMG]
     
  18. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Foto'tje van weekend Daun, Eifel, Duitsland. Het was super daarzo! Volgend jaar zeker weer. Ik ben de achterste op de foto:

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Vanochtend ook gereden :)

    [​IMG]

    :)

    [​IMG]
     
  20. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo weer terug van een weekendje Eifel met de club. Heerlijk genoten en echt veel geluk met het weer gehad. Bijna geen regen tijdens het rijden, helaas wel veel nat wegdek.

    Met een kleine 40 man hebben we ons weer prima vermaakt. Jammer dat er 7 valpartijtjes zijn geweest. Gelukkig niets ernstigst, wel 2 motoren die met de aanhanger mee naar huis moesten.

    Zelf bijna nog een high-slide gemaakt, achterwiel brak bij het uit accelereren totaal uit op power. Gelukkig helemaal aan het einde van de bocht pas, dus corrigeren was nog wel te doen. Beetje van links naar rechts gevolgen op de motor en weer rechtdoor en onderbroek vervangen :+
     

Deel Deze Pagina