1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Logisch he, seizoen ligt stil...

    En verzendkosten zijn redelijk prijzig, 6 dollar verzendkosten heb je misschien als je stierenshit koopt uit de USA. Dus ik ben benieuwd over welke shop jij het hebt... Daarnaast heb je nog kans op douane heffing.
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2013
  2. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Dus als het seizoen stil ligt moet er maar niks gezegd worden meer?? terwijl er vollop gehandeld in de spelers wordt nu?? :confused:
    Verzendkosten zijn niet veel hoor, je hebt duidelijk nog niet veel besteld daar merk ik al wel gezien je kleinerend gedrag naar mij toe nu.. :thumbs:
    Veel shop's daar verzenden het onder de noemer 'geschenk, cadeau etc' scheelt enorm nl. Mijn ouders hadden een keer een metalen uithangbord besteld en de verzendkosten waren iets meer dan 6 dollar. En een petje weegt niks dus douane heffing is echt niet veel tot niks hoor en zal echt niet gecontroleerd worden. Valt echt best mee.
     
  3. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Weet iemand wanneer het seizoen weer begint? En hoe volgen jullie het seizoen?

    Ik kijk elk jaar de superbowl, maar zou het wel gaaf vinden om het bijv wekelijks te volgen het hele seizoen lang. Ik kan nu ook amerikaanse streams kijken via m'n XBMC, dus hebben jullie daar tips voor?
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Er zijn amper trades geweest die noemenswaardig zijn?
    En over welke shop heb je het?

    PS versturen als 'geschenk' is wel 'strafbaar' dus kijk daar mee uit.

    @Eckie:
    Is nog niet bekend, pas in april.
    Maar seizoen begint september.

    Ikzelf vind Broncos en Colts wel leuke teams om te volgen.
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wij bestellen met t team meerdere malen per jaar spullen uit de states en zijn tot nu toe elke keer gepakt. Met bestellingen van $100 en $3700.
    Zo heb ik tijdje terug voor 50&60 dollar jerseys besteld en kreeg er fijn een rekening van 50 euro bij om af te tikken.
    Augustus zal het seizoen weer beginnen.
    Zelf kijk ik of via espn america op de tv of via de nfl gamepass van nfl.com.
    Deze laatste geeft je de mogelijkheid elke wedstrijd op welk moment dan ook terug te kijken. Normaal kost deze pass ~€200 alleen was deze vorig seizoen gratis. Misschien is dat nu ook nog wel het geval. Zou je even kunnen nakijken op de website.
     
  6. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4

    Hmm gamepass moet je nu voor betalen denk ik, ik klikte erop en toen stond er een groene balk met de letters BUY erin :mad: maar als ik uitlog, kan ik wel gewoon kijken \o/ ook stom. Misschien werkt het weer als het seizoen begint. Ik hoop het wel iig :)
     
  7. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Past hier niet helemaal thuis maar om een hele thread er voor te openen, State of Origin over een aantal uren. Mensen die het gaan kijken? Hoop dat ik een livestream kan vinden, anders voor niks vroeg opstaan.
     
  8. zwoeger

    zwoeger Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we nog een Fanatsy Football league inschrijven dit seizoen?
    Wil het wel bijtijds weten anders zoek ik een andere . Ga me maar bij 1 inschrijven.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2013
  9. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe werkt dat?? Anders wil ik ook wel proberen om mee te doen als ik het allemaal snap haha (A)
     
  10. zwoeger

    zwoeger Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Even terug lezen vanaf 8 september 2012, 22:53 .
    Flix heeft afgelopen seizoen the league opgezet. Uiteindelijk speelden we maar met zijn zessen en ik zie dit jaar liever wat meer. Verder moet je bij nfl.com onder fantasy football e.e.a. uitvogelen en als het even kan trainen in een mock draft. Doordat we vorig seizoen wat laat begonnen kon dat niet meer en dat was wel een nadeel voor me.
     
  11. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Hard Knocks is weer begonnen.
    Iemand al gekeken?
     
  12. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ze beide gezien. Jammer dat het weer de Bengals zijn.. Vind het niet zo boeiend meer eerlijk gezegd.
     
  13. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Ik vond de eerste aflevering nog wel leuk maar de tweede aflevering gebeurde eigenlijk vrij weinig. Denk wel dat de Bengals een goed jaar tegemoet gaan.
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    [​IMG]




    En dit is dan nog eens College football, wat ook gigantisch populair is.
    8)
     
  15. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Aardig grote crowd zeg.
     
  16. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt er iemand Madden 25? (dezelfde vraag vroeg ik tevens op fok en ik zie dat ook hier fokkers zitten :+ )
     
  17. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
  18. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik ben van plan samenvattingen te gaan kijken. Hele wedstrijden zijn vaak op arelaxte tijden en met slechte streams. Iemand ervaring met goede amerikaanse NFL TV programma's die ook regelmatig op de torrents gezet worden?
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2013
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Via de link een post boven je kan je ook de highlights van elke game zien.

    Bears hebben de eerste wedstrijd al gewonnen, yeah. \o/
     
  20. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Of gewoon via "condensed" de hele wedstrijd maar zonder reclames.
     

Deel Deze Pagina