1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Denk dat een evenaren van 2010 er wel inzit, misschien verbetering. Wat jullie?
     
  2. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerste ronde eruit.
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook eerste ronde eruit.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het ligt aan de groep, maar ik denk ook eerste ronde eruit.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n poule als in 2010 zouden ze toch best kunnen overleven?
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Nee.
    Eerste ronde eruit.
    Toch nog 3 wedstrijden in de kroeg met zn allen, met mokerveel bier.
    Heuj.
     
  7. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    8e finale, kwart finale gok ik als we geen al te lastige poule hebben. Die verdediging verzwakt het hele elftal zo erg. Als je die constant onder druk zet komt de bal niet eens voorin. Goeie teams kunnen dat zeker.
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Rekik houdt Balotelli en Neymar in z'n broekzak :cool:. Denk serieus dat dit wel een leuk elftal zal zijn:

    -------------Stekelenburg--------------
    -Janmaat--Rekik-----BMI---Schaars--
    -----------------De Jong----------------
    --------Strootman----------------------
    ---------------------Sneijder------------
    --Wijnaldum---v. Persie-------Robben--


    En toen ik deze opstelling had gemaakt dacht ik bij mezelf. Nee, gewoon nee...
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    NL en ITA al zeker van het WK :)
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De verdediging is inderdaad gewoon uiterst zwak. Hopen dat óf het Feyenoord-duo óf het PSV-duo gewoon een heel goed seizoen draait, want ik neem aan dat daar de keuze tussen gemaakt moet gaan worden.

    Met de poule van 2012 gaan we in ieder geval dood.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    ----------- Krul -------------
    VdWiel - Rekik - Indi - Blind
    ---------- Schaars -----------
    --- Maher --------- VdVaart --
    Robben -- Van Persie -- John

    Dit zou momenteel mijn team zijn. Het is jammer van Anita, die was ideaal geweest maar die heeft een domme keus gemaakt. Nu maar Schaars, die vind ik echt als een voetballende controleur spelen. Strootman is toch een ander type, maar hij zou ook nog wel kunnen. Sneijder ben ik nu ook wel klaar mee. Mag af en toe wel opdraven als we op de counter spelen. Linksbuiten is een probleem, Ola John vind ik in potentie een goeie dus hij maar.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die verdediging...

    Rekik als rechter centrale verdediger (sorry, maar dat gaat hem echt niet worden). BMI vind ik ongelofelijk laks en dom spelen de laatste tijd, net als De Vrij eigenlijk. Schaars is te traag en verdedigend niet sterk genoeg als linksback (ik vind hem positioneel heel sterk, maar in de duels en intercepties is hij helemaal niet zo goed hoor, hij wordt op dat vlak wat overhyped bij PSV).

    Wijnaldum in Oranje is ook iets wat ik liever niet heb. Stekelenburg keept trouwens ook amper, volgens mij. Ik hoop dat Krul dit seizoen weer compleet fit raakt.. Trouwens ook zonde dat Büttner nog steeds bij United (op de bank) zit.. :{

    Robben - Van Persie - X
    Sneijder / Maher
    Strootman / Van der Vaart - De Jong / Schaars
    Willems / Blind - Rekik - Bruma / BMI - Janmaat / Van der Wiel
    Krul ​

    X = Lens, Narsingh, Elia, John, Wijnaldum, Afellay .. iemand die gewoon een goed seizoen speelt en fit is.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik neig ook naar iets als dit. Hoewel dat middenveld echt veel te licht is en ik altijd voor een Strootman daarbij zou kiezen. Die is erg sterk begonnen bij Roma en daar verwacht ik veel van.

    Dat Vd Wiel weer in de picture komt is een enorm teken van armoede, maar ik kan het er niet eens mee oneens zijn. Rekik-Indi zou wel een uitstekend duo kunnen worden als ze allebei ervaring hebben opgedaan in het buitenland.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het is doodzonde voor Indi en Oranje dat hij niet de stap heeft gezet naar het buitenland. Dat vind ik sowieso bij dat duo, maar bij Indi wel het meest. Die is klaar voor een volgende club, want hij ontwikkelt zich niet meer.

    Strootman zou ik ook altijd opstellen. Helemaal niet zo enorm statisch als gezegd wordt, als hij maar goed gebruikt wordt. Door Van Bommel en Dick kreeg hij een Van Bommel rol, waardoor hij 0 keer voorkwam in aanvallend opzicht, wat ook een kracht is met zijn passing en schot. Maar het is ook een vervelende kuitenbuiter, wat Oranje zeker kan gebruiken. Meer dan Schaars (een 'fijne' spelverdeler om naar te kijken, maar mist de hardheid en bepaalde specifieke kwaliteiten waarin hij uitsteekt om de top te halen), Maher (bij PSV zowel technisch als fysiek ongelofelijk beperkt) en Van der Vaart (60-minute-man) dat kunnen leveren.

    Hoe was Maher vanavond? Bij PSV is hij ontzettend matig begonnen.
     
  15. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Van der wiel ja? Leeft die ook nog...
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Afgelopen seizoen zelfs (in totaal) in 32 wedstrijden deelgenomen. In de Ligue 1 22 potjes (1.556; dikke 17 hele wedstrijden). Minder 'dood' dan lijkt.
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Van der Wiel heeft blijkbaar (heb het maar gelezen) de afgelopen 3 wedstrijden de volle 90 minuten gespeeld. Hopelijk blijft dit zo dan moet Van Gaal hem wel eens selecteren.



    Ik snap niet waarom men een afkeer van hem heeft gekregen? Hij heeft laten zien dat hij op een bepaald niveau kan spelen. Van Rhijn en Janmaat kunnen dit (nog) niet en ik denk eerlijk gezegd dat beide nooit dat niveau van VdWiel op het WK van 2010 kunnen evenaren.


    Je kunt het tenminste een keer proberen. Net zoals je Urby en Buttner op de LB kunt uitproberen etc. Bevalt hij niet dan neem je hem toch niet mee?
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Eensch, al dat geleuter met die verdedigers die in de Eredivisie nog maar net kunnen meekomen. Rot op, gewoon de grote jongens die bij grote clubs spelen selecteren. Dus vd Wiel, Emanuelson en al dat soort jongens. Sorry, maar Janmaat en Bruno zijn echt te nep voor woorden. Die hebben het niveau gewoon echt niet. Tuurlijk kun je wel Eredivisiespelers selecteren, maar dat moeten dan uitzonderlijke talenten zijn (niveau Maher) of teruggekeerde spelers met ervaring (Mathijssen).

    Ik heb niks met die derderangs verdedigers die Louitje gebruikt. Middenveld en aanval is aardig, maar die verdediging, dat kan gewoon niet. Jetro Willems? Rot op, dat is Aaron Winter in het klein. Sorry, die gast is nep. Ik kan hem niet uitstaan, hij kan niks en denkt dat hij geweldig is. Schaken? Waar slaat dat op? Niveautje San Marino. Leuke gast hoor, maar dat is toch helemaal niks bijzonders? Ik zou nog liever gewoon Elia en John selecteren. Dat vinden tegenstanders een stuk enger dan wanneer je met Schaken aan komt zetten.

    Nee, ik heb helemaal niets met dat gare elftal en snap er helemaal niets van. Dat selectiebeleid van Louitje is een wassen neus. Hij sart nog liever ons hele land dan dat hij doet wat verstandig is omdat doen wat verstandig is, hetzelfde lijkt als luisteren naar de massa. Wij zeggen dat hij gewoon vd Wiel moet selecteren en hij begint over vorm en fitheid. Rot op, vd Wiel traint met Zlatan. Janmaat traint met Verhoek. Dat is belangrijk. Niet of iemand bij Feyenoord af en toe leuk meedoet.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik snap de haat aan Willems wel door zijn ongelofelijk irritante 'het boeit me allemaal niks'-uitstraling, maar dit seizoen is wel sterk begonnen tov. vorig jaar. Nog maar weinig rare aanvallende acties en verdedigend een stuk sterker, zowel fysiek als positioneel. Hij is ook nog maar 19 hè, hij heeft nog genoeg tijd om te leren een hoger rendement te halen uit zijn aanvallende spel en verdedigend beter te worden. Bij PSV zie je hem de ene keer de domste acties maken aan de bal (wordt het even zwart voor de ogen), maar de andere keer geeft hij heerlijke passes, want een goede traptechniek heeft hij zeker.

    Gewoon tot z'n 22e in Eindhoven blijven en dan zien hoe goed hij is, hopelijk een stuk beter. Maar tot nu zou Blind of wellicht Urby ook kunnen.

    Elia zou ik ook graag zien spelen, maar die jongen heeft gewoon een kut carrière. Amper fit, ruzies met de trainer, blessures, etc. Zo kom je ook niet echt in een goed ritme.
     
  20. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina