1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

  1. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    het menu is erg irritant idd met die muis enz maar verder speelt ie lekker
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind ik van FIFA 14 ook. Ben gewoon hélemaal klaar met de current-gen.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mwah, fifa 14 is nog wel beduidend mooier dan pes 2014.
     
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Current gen of niet, PES ziet er niet uit, Fifa valt nog mee.
     
  5. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    de wedstrijden duren 5 min volgens de instellingen maar heb ff gemeten maar duurt maar 3 min?
    verder vindt ik het ook een mixed bag deze game.
    ik geloof ook niet dat er veel verschil is met de retail versie.
    hij zal zeker qua ratings en sales gewoon weer verliezen van fifa ondanks dat het in mijn opinie een betere game is.
     
  6. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Duurt idd maar 3 minuten. Fifa demo ook 3 minunten.
     
  7. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Absoluut niet mee eens... Ik vind fifa onderdoen aan pes qua graphics deze keer (current gen)
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Sorry maar dat is feitelijk gewoon onjuist. Hoogstens de gezichten zijn beter.
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Redelijk het switchen tussen spelers is lastig.. Maar oefening baart kunst!
     
  10. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik sukkel een beetje met mijn instellingen. Ik kan dit aanpassen bij ondersteuning maar weet niet goed hoe ik ze het best instel. Ik kom veel tegen dat een bal te hard of te zacht word ingespeeld en verkeerde richting. Ook gebeurd het vaak dat ik een speler probeer aan te spelen maar de bal passeert dan mijn medespeler en komt meestal wel nog bij een andere medespeler terecht die ik niet bedoelde en waardoor er dikwijls een mooie aanval terug naar af gaat.

    Ik heb bij mijn instellingen:
    -beperkte hulp
    -pas ondersteunig 2 blokjes

    verder staat alles zoals het standaard staat. Iemand tips?
    PS: Ik speel nog altijd met pijltjes (ik kom die joysticks maar niet gewend).
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2013
  11. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog steeds niet wat ik er nou van moet vinden. Het is sowieso een 'evolution' ten opzichte van de vorige delen. Wel grappig dat het verdedigen (containen van spelers) nog wel redelijk hetzelfde werkt. Ik ga vanavond wat meer potjes spelen om een goed beeld te krijgen. Op dit moment heb ik het spel nog niet onder controle.

    Gisteren ging ik wel even met een maatje tegen elkaar spelen. Wat opvalt is dat de scheidsrechter totaal geen rekening houdt met voordeel. Bij iedere tackle op de man (ook al is de bal niet in de buurt) fluit hij af, ook al had ik een mooie mogelijkheid om te counteren. Dat moet sowieso uit de volledige versie zijn. Zo niet, dan verwacht ik dat de kindertjes online een potje op deze manier gaan frustreren. (Naast de talloze andere manieren die ze kunnen gebruiken uiteraard).
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Voordeelregel vind ik juist wel goed!
     
  13. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen de cpu heb ik er ook nog geen last van gehad, maar ga maar eens tegen een maatje spelen. Als je even geen zin meer hebt om er een leuke pot van te maken, dan kan je tackelen wat je wil...scheids fluit overal voor ;).
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Moet ik wel een maatje hebben ;) (mijn maten spelen fifa!)
     
  15. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit meeeeeen je niet!!
    Dit is gewoon geen mening meer en je bekijkt dit nou echt als een PES fanboy met oogkleppen op!
    Hoe durf je dit te zeggen.
    Menu's.... Jaar 1997
    Publiek.... Jaar 2003
    Detail algemeen ... Echt matig en korrelig tot en met.
    Hoofden zijn"prima" btw
     
  16. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    De graphics zijn prima, aan de interface moet inderdaad wél gewerkt worden.
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vindt fifa echt plastic en ik vind pes veel mooier!
     
  18. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Is meer een smaakkwestie volgens mij..
    De graphics van PES2014 zijn echt wel goed, beter en gedetailleerder zelfs dan FIFA14 current-gen, bewijs vind je in een replay! Zoom maar eens overal op in, dan geloof je soms je ogen niet wat je ziet, in positieve zin. (en ik ben echt iemand die op graphics kickt!)

    Het publiek in PES lijkt korrelig tijdens het spelen, dat klopt, maar zoom eens in richting de tribunes en je zult zien dat het beter is uitgewerkt dan bij FIFA het geval is, en strakker.

    Fifa gebruikt een bijna cartoonachtige stijl (spelers lijken net paspoppen, zo'n strak huidje zonder texture en vormen hebben die gasten) waardoor het misschien wel strakker oogt als je speelt, maar dat zijn in mijn ogen niet direct betere of realistischere graphics. Kleurgebruik in Fifa is ook over de top, waarmee ze een hoop oneffenheden proberen te verdoezelen heb ik het idee. :p

    Enige wat mij wel opviel zijn die doelnetten in FIFA, die zijn echt een grafisch hoogstandje! (misschien een tikkeltje overdreven, maar die ogen uit sommige hoeken wel heel erg goed)

    EDIT: Wil je dat PES ook beter oogt tijdens het spelen, pas dan de camera positie ietwat aan. Bij Fifa staat de camera ook iets lager, en meer ingezoomd op het veld. ;)
    Kieszelf altijd voor zomeravond-wedstrijden, dit levert voor mij de meest prettige kleuren op.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2013
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    PES is gewoon nog kartelig, end of discussion.

    Sorry hoor , ik ben ook een enorme PES fanboy geweest maar het valt niet te ontkennen dat fifa mooier is. Dat maakt verder ook niet enorm veel uit, maar het doet toch af aan de gehele ervaring.
     
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Minder detail kan nu eenmaal een resolutie hoger weer gegeven worden... ;)
     

Deel Deze Pagina