1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

  1. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel jullie eigenlijk met framedrops? Ik heb nu al wat meerdere potjes gespeeld en ik heb niet het gevoel dat ik dat ook heb.
    Ik heb de xbox 360 versie.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Zal misschien per TV anders zijn...
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nee, PS3 versie. Als je gaat downloaden heb je twee opties, via P2P (staat ie standaard op) of HTTP. Altijd HTTP kiezen.

    Net 1e potje CL gespeeld, Barca - Ajax op Superplayer. 0-0. Moet zeggen dat het mij meeviel. Ben blij dat de CPU niet continu van die truckjes doet enzo. Dat is namelijk VET irritant. Alleen Messi deed af en toe iets leuks. Als je goed verdedigt, niet teveel hapt, geen onnodige tackles maakt en vooral niet teveel pressie geeft tijdens het verdedigen is het prima te doen. Ik 3 schoten, waarvan 2 op doel. Barcelona 8 schoten, waarvan er 7 op doel. Barca was dus wel beter om het zo maar even te zeggen.

    Stadion (koos een willekeurig stadion) viel me bij de avondwedstrijd iets tegen. Het leek wel alsof hij op 720P i.p.v. 1080p stond ingesteld. Framedrops komen minder vaak voor, maar zijn niet weg. Ben het spel nu aan het installeren. Ik ga nu kijken of dat eea verbetert.

    P.S. Wat ik wel erg goed vind, is dat je echt het verschil merkt tussen bijv. een Sig of Sana. Sana heel erg wendbaar, snel draaien, kappen, fysiek een nobody. Sig een logge speler, die vooral fysiek lastig af te stoppen is. Er worden ook beelden en statistieken opgeslagen van je laatste wedstrijd. Ik zie nu dat ik in de CL 0-0 heb gespeeld en daaronder staan twee screenshots uit die wedstrijd.
     
  4. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Hahaha, ik heb het na een kwartier handmatig afgebroken omdat het mij te lang duurde. Denk ook dat de capaciteit van de server niet toereikend is.

    Mediamarkt Utrecht had 'm dus nog steeds niet. Toen maar, na tips hier, doorgelopen naar de Gamemania. Wel een paar euro meer moeten betalen, maar nog een dag langer wachten kon ik mezelf niet aandoen.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik ben nog niet aan het spelen toegekomen. Ben met het laden van de gegevensupdate bezig geweest. Eerst was het een disconnect en toen ik het opnieuw probeerde laadde hij het wel, maar tijdens het installeren gaf hij aan dat het pakket stuk was.
    Ik ga het niet voor de derde keer proberen. Ik verwacht wel dat Konami van het probleem op de hoogte is en het fikst.
     
  6. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Jammer van het gegevenspakket, maar eerste indruk is verder wel positief. Al is 'eerste indruk' wat overtrokken omdat ik ook al de demo heb gespeeld, maar toch.
    Ten opzichte van de demo lijkt het iets sneller. De grootste verandering zit 'm voor mij in de passondersteuning. Toen ik in de demo daarbij slechts één balkje gebruikte, tikte ik al vrij eenvoudig rond. Nu lukt me dat al niet meer met drie balkjes. Dat lijkt dus meer in evenwicht te zijn.
    Verder toch wel wat veel keepersfouten tegengekomen, vooral bij voorzetten. Al speel ik dan ook een League in Nederland, waar natuurlijk alleen maar clowns onder de lat staan.

    Sowieso goed dat de Leaguemode weer terug is. Terwijl ik dit typ hoor ik de Europa League hymne op mijn tv. Mooi dat ze dus ook de CL en EL integreren als je niet de Master League speelt.
    De fopgooi met de keeper blijft ook een erg leuke toevoeging!

    Ik vind het ook erg lastig. Speelde even twee potjes op Regular om in te komen, maar na de overschakeling op Professional kreeg ik direct 4-1 op de broek bij NAC. Al schakelde ik ook wel wat snel in op de totale aanval tactiek. :+
    Voel me wel net een F-pupil met al die passes die te hard/zacht zijn, meter voor/achter de man. Moeilijk om een vloeiende aanval te maken. Maar des te mooier wanneer het wel lukt. Mannetje passeren (combinatie RT voor de aanname en RB voor de versnelling) werkt al wel heel aardig.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2013
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    De cursorwisseling loopt niet altijd lekker, spelers lijken soms niet altijd even "aware" van een situatie. Dat is wel jammer. Ga nu eerste 30 min van Ajax kijken, daarna moet ik helaas zelf zaalvoetballen... zucht...
     
  8. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Niet om het een of ander hoor maar PES een 9 uit 10 geven kan toch eigenlijk niet? Het speelt zeker beter als alle voorgaande spellen de afgelopen paar jaar. Maar hoe leuk en fijn ik het de eerste 5tal potjes vond, begin ik het weer steeds kutter vinden spelen. Net zoals een paar gasten hier die 6 van Gamespot wegwuiven en weglachen, maar een 9 helemaal toejuichden. Tot dusver geef ik deze PES ook maar een 7 denk ik. Speelt zeker beter, en ben nog steeds geneigd om het spel te blijven spelen. Maar door het blijven ontbreken van licenties, de menu's die nergens naar lijken, bepaalde gameplay dingen die mij nu al beginnen te irriteren kan ik deze PES nog steeds geen 9 geven.
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kan iemand dit Twitteren naar Adam?
     
  10. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Klopt, het mag qua reacties allemaal wel net een tandje sneller. Zeker als er in de kleine ruimte ineens van alles en nog wat gaande is.

    Ik ga ook voetbal kijken. Zet de gegevenspakketupdate voor de tweede maal aan. Op de Xbox kan je helaas niet kiezen tussen P2P en HTML volgens mij, dus het zal wel weer met een slakkengangetje gaan. We gaan het zien, hopelijk werkt de boel want zo te zien kan er inmiddels ook online gespeeld worden.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Des te meer ik de demo speel, des te enthousiaster ik begin te worden. Het komt qua 'geniet-gevoel' nu wel heel erg in de buurt bij PES5 destijds, en iedere goal 'voel' je gewoon.

    Ik heb het ook zo lang niet gespeeld, dat ik ook nieuwe dingetjes ontdek, zoals die nep-uitgooi van de keeper enzo. :)

    Uiteraard ook wel wat kleine ergernissen tijdens het gamen, maar dat valt eerlijk gezegd in het niet (tot nog toe) bij de lol die ik heb.

    Mooi :)
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Heb hem ook voor de PS3 gehaald maar moet eerlijk zeggen dat ik geen last heb van de framedrops, althans, het valt mij niet op. De gegevensupdate duurde e bij mij redelijk lang, maar ging wel in 1 keer goed. Online werkt echter nog niet.

    Heb 2 potjes gespeeld op Topplayer, te weten Go Ahead Eagles - SC Cambuur Leeuwarden en Go Ahead Eagles - Heracles Almelo. In eerste instantie natuurlijk fantastich dat GAE eindelijk in het spel terug te vinden is, dat voelt echt meesterlijk goed!! Heb een wedstrijd gewonnen en verloren, met allemaal unieke en bijzondere doelpunten, wat een voldaan gevoel geeft. Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog moeite heb met het passeren van tegenstanders in 1 op 1 situaties, dat is niet zo makkelijk.

    De balans tussen spelers met snelheid en fysieke kracht is goed te merken, dat is goed uitgebalanceerd. Daarbij is het grafisch gewoon erg goed. Ik weet zeker dat ik dit spel erg veel ga spelen, maar oefening is zeker gewenst!
     
  13. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe importeer je chants op de xbox?

    Er wordt gezegd dat je filename WEPES2014 moet bevatten op je usb stick.
    Dat heb ik gedaan, maar hij kan de file niet vinden.

    Welk fileformat ondersteunt hij eigenlijk?
    Mp3?

    2 Files geprobeerd.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kan iemand Adam Bhatti tweeten over dit probleem?
     
  15. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Omdat de boel hier in Europa pas morgen gelanceerd wordt officieel, moeten we volgens Adam tot dat moment te wachten om het datapack te installeren.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bedankt.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die licenties, die zullen altijd ontbreken. Daar het spel op blijven afrekenen is gewoon echt nonsens. EA heeft nu eenmaal het geld en de deals, kun je hoog en laag springen, het blijf nu eenmaal zo. Daarom pakt Konami waar het kan licenties (CL en EL en Zuid-Amerika enz.enz.) en dat doen ze goed.

    Menu, helemaal mee eens. Dat is echt triest. Framedrops? Ook heel triest. Gameplay? Dat zit eindelijk een stuk beter. Nog altijd zijn er dingen die me irriteren hoor. Maar overall gaat het een heel stuk beter en is het voetbalgevoel super. Ik zou het spel zelf geen 9 geven, een 8 is het maximale. Er zijn teveel missers in de aankleding. De gameplay maakt veel goed, en gelukkig is dat de essentie van een spel voor mij.

    Waarom je mensen aanspreekt die het spel een 9 geven snap ik ook niet helemaal. Laat die mensen lekker de game tof vinden. Ik ga jou toch ook niet aanspreken op een 7? Moet je lekker helemaal zelf weten. Ieder heeft zijn eigen ervaringen met deze game.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2013
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ach, het zijn maar cijfers. Het gaat om het gevoel wat een spel teweeg brengt. Ik vind PES ook zeker geen 9 waard. Ik sluit me verder aan bij wat Cyrax zegt.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Wat bedoel je met 'bepaalde gameplay dingen'? Dan ben ik nu benieuwd ook.
     
  20. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Als je bijvoorbeeld Ajax of vitesse bent. Zie je dan ook die sfeeracties? Of zie je die alleen bij grote clubs als Bayern?
     

Deel Deze Pagina