Jammer van het gegevenspakket, maar eerste indruk is verder wel positief. Al is 'eerste indruk' wat overtrokken omdat ik ook al de demo heb gespeeld, maar toch.
Ten opzichte van de demo lijkt het iets sneller. De grootste verandering zit 'm voor mij in de passondersteuning. Toen ik in de demo daarbij slechts één balkje gebruikte, tikte ik al vrij eenvoudig rond. Nu lukt me dat al niet meer met drie balkjes. Dat lijkt dus meer in evenwicht te zijn.
Verder toch wel wat veel keepersfouten tegengekomen, vooral bij voorzetten. Al speel ik dan ook een League in Nederland, waar natuurlijk alleen maar clowns onder de lat staan.
Sowieso goed dat de Leaguemode weer terug is. Terwijl ik dit typ hoor ik de Europa League hymne op mijn tv. Mooi dat ze dus ook de CL en EL integreren als je niet de Master League speelt.
De fopgooi met de keeper blijft ook een erg leuke toevoeging!
Ik vind het ook erg lastig. Speelde even twee potjes op Regular om in te komen, maar na de overschakeling op Professional kreeg ik direct 4-1 op de broek bij NAC. Al schakelde ik ook wel wat snel in op de totale aanval tactiek.
Voel me wel net een F-pupil met al die passes die te hard/zacht zijn, meter voor/achter de man. Moeilijk om een vloeiende aanval te maken. Maar des te mooier wanneer het wel lukt. Mannetje passeren (combinatie RT voor de aanname en RB voor de versnelling) werkt al wel heel aardig.
Klik om te vergroten...