1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Algemeen [Deel 29]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    THIS IS THE END

    [​IMG]

    Aparte film, Een film die je niet serieus moet nemen.. Maar gewoon relaxed moet kijken met een paar vrienden en dan kan je een avondje lachen. Er zitten best een aantal leuke grappen in en een leuke verwijzingen naar andere fllms. Tis echt een beetje een over de ''top '' film om t zo maar te zeggen, verwacht ook niet veel verhaal.. gewoon lekker vermaak.
    7+
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    After Earth

    Beelden zijn prima. Maar de acteerprestaties (vooral van Jaden met zijn gekke accent) en het verhaal zijn meh.

    5.5/10
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Insidious

    Na het zien van het imo goede The Conjuring, was het tijd om eens eerdere films van dezelfde regisseur te gaan loeren. Ik kijk relatief weinig horror, dus ik was benieuwd. Helaas viel deze film enorm tegen. Totaal niet scary of naar, wat ik bij The Conjuring wel had. Wss omdat ik die in de bios had gezien en deze niet. Ga nog wel naar Insidious 2, heb toch Pathe Unlimited. Enige reden waarom ik deze film 3 punten geef is omdat Darth Maul er in speelt. Het zal mij verder benieuwden hoe de regisseur, James Wan, het er met de nieuwe Fast Furious vanaf brengt. Bizar eigenlijk dat hij zo'n film gaat regisseren als zijn vorige projecten enkel horrorfilms zijn geweest. Had liever Justin Lin weer voor FF gezien, maar gezien hij vindt dat de films er te snel uitgepoept worden tegenwoordig (agree on that), zal het mij benieuwen hoe het nieuwe FF deel zal worden. Je moet toch verder toegeven, deel 5 en 6 onder de regie van Lin waren best vermakelijk.

    Aan jullie de vraag, weten jullie nog paranormale horrors? Dat zijn de enige horrors die ik wel echt scary vind. The Exorcist en The Conjuring al gezien dus.

    3/10
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2013
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Paranormal Activity? :+
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Zo ver was ik ook al :+
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Sinister soort van.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Het leek net alsof Jaden een spraakgebrek heeft. 8)
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    [REC], The Others

    Al is REC niet echt paranormaal. Pff weet echt weinig films.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2013
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    The House of the Devil als je die nog niet gezien hebt.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Zal even kijken. Thanks
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    This is the end gekeken. Heerlijk filmpje. Een aantal keer goed moeten lachen. Staat bij mij hoog op de comedy lijst.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Vrijdag avond nog Jurassic Park op Blu Ray gezien. Teringvette beelden en nu zag ik ook dingen van het verhaal die ik eerder over het hoofd had gezien. Te lang geleden die laatste keer, maar wel mooi opzich. En de CGI is na 20 jaar misschien niet zo goed meer, maar het heeft nog steeds zijn charmes. Voor een Blu Ray film ben ik daar bij deze wel blij om. Film zelf krijgt van mij een 9/10. Sam Neill is ook een bazenacteur en die kleindochter van Hammond in de film vond ik persoonlijk het beste. _O_

    En After Earth ook nog gezien. Verhaal is kut, accent Jaiden Smith is inderdaad slecht, maar heb ook hele goede momenten gezien van hem. Will Smith heeft eerder nog een rol van niks, maar icm Jaiden weet je dan ook meteen dat het vader en zoon verhaal in deze film gewoon kut is. Will Smith heeft naast het acteren de film ook geproduceerd meende ik. Laat dat de volgende keer maar over aan anderen. Film zelf krijgt van mij, moet wel een beetje streng blijven, een 5/10.
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    CONFESSION OF MURDER (Nae-ga sal-in-beom-i-da)

    [​IMG]

    Geweldige film!, Wat kunnen die Koreanen toch goeie film maken, Verrassend en spannend verhaal (kan echt merken dat het geen amerikaanse ''standaard'' thriller is) goed acteer werk en goeie actie, verrassend tot het einde.
    Dikke aanrader, 8
     
  14. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Memories of a Murder (200:cool: is dan wel een echte aanrader als je die nog niet gezien hebt.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    Kan de film niet echt goed plaatsen eigenlijk. Aan de ene kant is het realistisch en aan de andere kant zijn veel scenes wel heel erg simpel. Weet niet of het nou echt expres is en of het een zwarte komedie wilt zijn of juist helemaal niet. Of een parodie op de echt gebeurde inbraken. Alles gaat ook snel in de film en duurt die maar 80 minuten. Emma Watson haar acteerprestaties waren ook slecht maar zoals ik zei het overdreven acteren kan ook expres zijn geweest ( want ze kan wel acteren zoals we zagen in The Perks of Being a Wallflower). Me confused.
    De manier van filmen was wel goed gedaan dat wel. Moeite om een cijfer te geven aan de film want je kan op vele manieren kijken naar de film en ben niet de enige als ik de reviews zo lees. Keek de film nu als een standaard film en daar baseer ik me cijfer dan op.

    6.3/10
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2013
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    De nieuwe chucky is gelekt.
    Ben eigenlijk wel benieuwd:+
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ook chucky vond ik altijd cool
     
  18. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een enge meid is zij trouwens. Had de hele tijd het gevoel naar een twintiger in het lichaam van een 12-jarige te kijken. Wat ziet die Dulle daar toch in?
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Tijdje terug de 5 films van Childs Play opnieuw gekeken, was toch niet een heel groot succes :+ Deel 1 is, zoals altijd, de beste.

    Desalniettemin, zo erg als Halloween kan het nooit meer worden. Ook rond dezelfde tijd vorig jaar teruggezien en dat werd na 3 delen toch wel heel pijnlijk :lol:
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    THE SMURFS 2

    [​IMG]

    Niet heel goed, maar wel vermakelijk.
    De film is wel wat meer gericht op kids, maar ook voor de wat ouderen als je wat heb met animatie films of wat heb met de smurfen is het een vermakelijke film om te zien.
    Het verhaal is grappig en een beetje avondtuurlijk, en ook de stemmen zijn goed gecast.. gargamel is ook lekker ''fout'' gecast.
    Prima voor een avondje of middagje vermaak (maar meer ook niet)
    6
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina