Insidious
Na het zien van het imo goede The Conjuring, was het tijd om eens eerdere films van dezelfde regisseur te gaan loeren. Ik kijk relatief weinig horror, dus ik was benieuwd. Helaas viel deze film enorm tegen. Totaal niet scary of naar, wat ik bij The Conjuring wel had. Wss omdat ik die in de bios had gezien en deze niet. Ga nog wel naar Insidious 2, heb toch Pathe Unlimited. Enige reden waarom ik deze film 3 punten geef is omdat Darth Maul er in speelt. Het zal mij verder benieuwden hoe de regisseur, James Wan, het er met de nieuwe Fast Furious vanaf brengt. Bizar eigenlijk dat hij zo'n film gaat regisseren als zijn vorige projecten enkel horrorfilms zijn geweest. Had liever Justin Lin weer voor FF gezien, maar gezien hij vindt dat de films er te snel uitgepoept worden tegenwoordig (agree on that), zal het mij benieuwen hoe het nieuwe FF deel zal worden. Je moet toch verder toegeven, deel 5 en 6 onder de regie van Lin waren best vermakelijk.
Aan jullie de vraag, weten jullie nog paranormale horrors? Dat zijn de enige horrors die ik wel echt scary vind. The Exorcist en The Conjuring al gezien dus.
3/10
Laatst bewerkt: 21 sep 2013