1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mafia II [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2010.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik had er zelf geen last van maar het zou kunnen dat het aan de game ligt. Lijkt me niet de CD. Anders kun je hem altijd laten polijsten.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Of installeren op de HDD, cache legen kan je ook nog proberen.
     
  3. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb het zelf ook nooit gehad, noch van gehoord. Heb je Xboxlive zodat je eventuele updates hebt binnengehaald? Als je onder de map valt is dat een engine probleem, maar dat kan nooit een leesfout op de schijf zijn. Dat zou betekenen dat door een kras bepaalde data over de engine (of over de maps) verkeerd gelezen zou worden zonder dat er checks zijn die die leesfout ontdekken, en dat het spel dan toch gewoon verder inlaadt. :D
     
  4. Xx L0sTkILleR xX

    Xx L0sTkILleR xX Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Installeren op de HDD lukt niet, ik denk vanwege krassen. Wel schandalig dat gamemania dit gewoon verkoopt in deze staat. Ik zal nog wel updates proberen en anders breng ik hem maar terug.
     
  5. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    15 euro nog maar tegenwoordig
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Bedankt voor deze zeer nuttige bijdrage!
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    :lol:

    Maar serieus, voor 15,- moet je die game halen als je 'm nog niet gespeeld hebt.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Te duur! :cool:
     
  9. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik wou zo reacties oproepen of dit een koopje is of niet :)
     
  10. Bozo316

    Bozo316 Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nog maar net begonnen met de game...hier en daar las ik wel wat teleurstelling en ik ga dan ook de game niet vergelijken met The Godfather ofzo, ik wacht af, momenteel vind ik de omgeving sfeervol en mooi maar saai en weinig om handen. Ik zit nu id gevangenis en moet daar wat knokken...\o/
     
  11. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    De game is heerlijk vermakelijk. Ook de extra content is de moeite waard. Pluspunt: Het level met een kleine verwijzing naar de mafia game aller tijden, Mafia
     
  12. Bozo316

    Bozo316 Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    ben pas 'vrijgelaten' en kom in een gans ander decor, in de zomer...wel goed gedaan, zo heb je het gevoel dat je een seizoen lang in de jail de vakantie heb doorgebracht*)
    wat wel vervelend is, is dat je soms een gans stuk opnieuw moet doen..maar dat neem ik er (voorlopig) graag bij
     
  13. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    --
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2013
  14. Bozo316

    Bozo316 Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb toch een beetje kritiek op het spel...ben nu al een eindje verder en sommige opdrachten zijn echt saai..dronken 'brothers' ophalen en vervoeren, op zich wel ok, maar jammer dat ze ondertussen niet beschoten worden ofzo want het enige dat ik doe is de kaart rondrijden.....ik game verder en hoop op meer actie☺
     
  15. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord op vraag al gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2015

Deel Deze Pagina