Ik had er zelf geen last van maar het zou kunnen dat het aan de game ligt. Lijkt me niet de CD. Anders kun je hem altijd laten polijsten.
Heb het zelf ook nooit gehad, noch van gehoord. Heb je Xboxlive zodat je eventuele updates hebt binnengehaald? Als je onder de map valt is dat een engine probleem, maar dat kan nooit een leesfout op de schijf zijn. Dat zou betekenen dat door een kras bepaalde data over de engine (of over de maps) verkeerd gelezen zou worden zonder dat er checks zijn die die leesfout ontdekken, en dat het spel dan toch gewoon verder inlaadt.
Installeren op de HDD lukt niet, ik denk vanwege krassen. Wel schandalig dat gamemania dit gewoon verkoopt in deze staat. Ik zal nog wel updates proberen en anders breng ik hem maar terug.
ik ben nog maar net begonnen met de game...hier en daar las ik wel wat teleurstelling en ik ga dan ook de game niet vergelijken met The Godfather ofzo, ik wacht af, momenteel vind ik de omgeving sfeervol en mooi maar saai en weinig om handen. Ik zit nu id gevangenis en moet daar wat knokken...\o/
De game is heerlijk vermakelijk. Ook de extra content is de moeite waard. Pluspunt: Het level met een kleine verwijzing naar de mafia game aller tijden, Mafia
ben pas 'vrijgelaten' en kom in een gans ander decor, in de zomer...wel goed gedaan, zo heb je het gevoel dat je een seizoen lang in de jail de vakantie heb doorgebracht*) wat wel vervelend is, is dat je soms een gans stuk opnieuw moet doen..maar dat neem ik er (voorlopig) graag bij
kheb toch een beetje kritiek op het spel...ben nu al een eindje verder en sommige opdrachten zijn echt saai..dronken 'brothers' ophalen en vervoeren, op zich wel ok, maar jammer dat ze ondertussen niet beschoten worden ofzo want het enige dat ik doe is de kaart rondrijden.....ik game verder en hoop op meer actie☺