[XOne] [GTAV] Grand Theft Auto Online

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 5 sep 2013.

  1. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Iemand uit mijn friends list is vannacht ook helemaal gereset. :eek:
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Na een weekend spelen met vrienden zijn we nu rond de lvl 25 en begint de wereld een beetje invulling te krijgen. Er spawnen nu vliegtuigen en choppers op het vliegveld, er beginnen mooiere auto's in de wereld te spawnen, de races beginnen beter uit te betalen en op de frustrerende "jobs" en soms belachelijke prijzen na zit ik helemaal in de online modus.

    De jobs vinden we tot nu toe erg frustrerend en voelen als tien jaar terug in de tijd. Snel dood (zelfs met dekking zoeken en armor), vijanden blijven achter je spawenen in een auto terwijl je ze al drie keer kwijt bent geraakt, geen checkpoints in missies die uit meerdere delen bestaan, nee dat is niets meer voor mij =(.

    Tevens vind ik het echt dom dat je sommige auto's niet op kan slaan in je garage, omdat je deze moet kopen! Het is toch verdorie Grand Theft Auto? Er is nog ruimte zat voor betering en ik hoop dat R* de servers na een week eindelijk eens up kan houden als Amerika online komt, maar verder vermaken we ons er prima mee! Let wel, als ik deze game met random mensen zou spelen, zou ik er snel klaar mee zijn. Juist het vrienden aspect, en dat je gewoon samen kan levelen en geld kan verdienen in een closed omgeving maakt dit echt verslavend.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2013
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Had 100.000, kocht een garage, Xbox uitgedaan, ging weer spelen -> heb nog steeds 100.000 en ook de garage. Beter :cool:
     
  4. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Eindelijk doet online het voor me \o/

    Ben de crew gejoined, ben benieuwd.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het dus inderdaad met randoms en het is dan toch wel minder. Met free roamen zijn mensen er op uit om mij mentaal kapot te maken. Bij de missies krijg ik over het algemeen wel hulp maar van teamwork is geen sprake, meestal is het een race naar de locatie wie er met het item vandoor gaat. Ook ga je idd wel erg snel dood, dacht dat het aan mij lag.

    Met Team Deathmatch blijft iedereen verstopt op hun plekje, totdat de andere partij het initiatief neemt (waarna die dus wordt afgeknald). Beetje gaar. Racen is wel lachen, al is het vreemd dat ik telkens op het einde wordt ingehaald als ik een dikke voorsprong heb.
     
  6. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat als je een grote voorsprong hebt, je voertuig langzamer gaat. en waarom? Geen idee... Lijkt me dat je beter rijdt dan de rest als je een voorsprong hebt. maar dat mag niet van rockstar ofzo?:confused::confused::confused:
     
  7. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Dat kun je instellen bij settings. Weet niet precies hoe het heet. Maar dan worden de koplopers volgens mij langzamer.

    EDIT: Sorry, reactie van Cees niet gezien ;).
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Echt? Fuck man.. Probeer later nog eens online te gaan wie weet heb je het weer terug?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Denk niet dat dat helpt, de servers hebben het niet opgeslagen.
     
  10. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het ook nog steeds kwijt.
    Op hoop van zegen!
     
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Races starten met de optie 'catch-up' uit. Veel leuker en eerlijker. :)

    Er is een verschil tussen de servers online en de cloud online.. Het kan soms wel zijn dat je online kunt spelen, maar je gegevens toch niet (volledig) ingeladen worden uit de cloud, omdat die naar mijn idee heel vaak down is. En de grote boosdoener is van alle ellende momenteel...

    Kan zelf nu wel online spelen, maar kom niet bij mijn wagen unlocks omdat mijn game momenteel niet weet hoeveel races ik gewonnen heb.
    Ik had 'engine upgrades' eindelijk vrijgespeeld gisteren. Maar nu zijn die weer even allemaal weg, terwijl alles bij mijn character wel klopt.

    De servers lijken het momenteel wel aan te kunnen, al werkt de matchmaking nog steeds ondermaats helaas...
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2013
  12. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Je krijg toch ook een melding als het opslaan niet goed werkt?
     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Niet altijd! Ook dat oranje cirkeltje zie ik zelden tot nooit. Terwijl wel de cloud online is, en ik geen progressie kwijt raak als ik het spel afsluit, en weer opnieuw opstart.

    Gisteravond hadden we met wat vrienden een 'invite only' sessie draaiende. Opeens viel de cloudservice weg en werd iedereen uit de server gekickt behalve de host. Hij kon wel nog verder spelen en alles doen waar hij zin in had. Echter zijn geld en RP (xp |:-) is toen niet opgeslagen geworden.
     
  14. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij laad alles op socialclub, mn geld, gewonnen races, kills enzo.
    Alleen mijn rang niet en mn character.
    Op xbox precies hetzelfde, ik kom bij het scherm dat ik een character moet aanmaken. bovenin staat het geld dat ik heb en in welke crew ik zit.
    Maar weer geen character en rang, en ik ga zeker geen nieuwe maken.

    Ik wacht wel ffies, jammer dat hij het niet doet wanneer ik een lang weekend heb 8)
     
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hadden eindelijk met wat vrienden afgesproken samen online te gaan spelen, mede omdat Gold gratis was.. Maar we hebben wel geteld 1,5uur samen kunnen spelen in het hele weekend. Vreselijk irritant! :p

    Maar inderdaad gewoon geduld hebben en niet zomaar iets gaan doen als een ander character aanmaken... Of toch invites accepteren terwijl je gegevens niet ingeladen zijn voor jou account.
    Ik ben er namelijk van overtuigd dat je character niet zomaar kan verdwijnen. Wel kan er wat geld, items of een rang kwijt zijn, maar daar valt wel mee te leven lijkt mij.
     
  16. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 7 okt 2013
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Catch Up uitzetten :+
     
  18. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik doe nou steeds missies maar geld stapelt niet snel genoeg op.

    Weet iemand nog een andere manier om snel money te verdiene?
     
  19. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Winkels beroven of spelers beroven. Alhoewel ik speler beroven en dus doodmaken niet kan waarderen tijdens het freeroaming....
     
  20. Cees.S

    Cees.S Member

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe beroof je ze ?
     

Deel Deze Pagina