Na een weekend spelen met vrienden zijn we nu rond de lvl 25 en begint de wereld een beetje invulling te krijgen. Er spawnen nu vliegtuigen en choppers op het vliegveld, er beginnen mooiere auto's in de wereld te spawnen, de races beginnen beter uit te betalen en op de frustrerende "jobs" en soms belachelijke prijzen na zit ik helemaal in de online modus.
De jobs vinden we tot nu toe erg frustrerend en voelen als tien jaar terug in de tijd. Snel dood (zelfs met dekking zoeken en armor), vijanden blijven achter je spawenen in een auto terwijl je ze al drie keer kwijt bent geraakt, geen checkpoints in missies die uit meerdere delen bestaan, nee dat is niets meer voor mij
.
Tevens vind ik het echt dom dat je sommige auto's niet op kan slaan in je garage, omdat je deze moet kopen! Het is toch verdorie Grand
Theft Auto? Er is nog ruimte zat voor betering en ik hoop dat R* de servers na een week eindelijk eens up kan houden als Amerika online komt, maar verder vermaken we ons er prima mee! Let wel, als ik deze game met random mensen zou spelen, zou ik er snel klaar mee zijn. Juist het vrienden aspect, en dat je gewoon samen kan levelen en geld kan verdienen in een closed omgeving maakt dit echt verslavend.
Klik om te vergroten...