1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote Harry Potter 5 topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Xmaster, 21 jun 2003.

  1. Vind Harry Potter zelf ook wat minder, was er vroeger nog wel fan van, nu lees ik de heerlijke Fantasy boeken van Feist... perfectie :D
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de dementor

    [​IMG]
     
  3. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    weet je dat zkr?

    had me wat anders voorgesteld eigenlijk.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dit is het concept dat ze waarsschijnlijk gaan gebruiken in de nieuwe HP film

    ik heb nog een paar leuke plaatjes gevonden .. Ik had ze ook anders voorgesteld ...maar ja ... het kan er mee door
     
  5. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is net zo'n Nazgul uit LotR, en ik dacht dat het hoofd van de Dementor niet zichtbaar was :confused: Het lijkt net of die mond dichtgenaaid is, hoe kunnen ze dan een Dementors kiss doen?

    Ik vind ze er niet erg eng uitzien, maar dat zal ook wel niet kunnen omdat veel kinderen de films kijken.
     
  6. sugarLEVI

    sugarLEVI ?

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm vraagje waar moeten die laatste twee boeken overgaan??
    Ennuh uhm, ik meende dat er maar 5 boeken geschreven zouden gaan worden (die nu dus al geschreven zijn??)???
     
  7. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    De opleiding tot tovenaar op Hogwarts duurt 7 jaar. Harry moet nog 2 jaar naar school en over beide jaren komt een boek, net zoals de eerste 5.
    In die boeken wordt waarschijnlijk steeds weer een stukje van de achtergrond van Harry, zijn familie en Voldemort duidelijk.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Stond niet in het boek dat Dementors alleen maar een mond hadden?:confused: Of herrinner ik me dit nou verkeerd?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb maar dit is toch echt het concept voor de film .. ik stelde me altijd een zoenende slurf voor .. maja..

    heb nu ook eindelijk het boek uit ... weet nog niet wat ik er van vind ... maar ja het blijft HP
     
  10. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar hebben jullie dit boek gekocht? en voor hoeveel?
     
  11. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij kruidvat gekocht voor ongeveer 19 euro, was een aanbieding.
    Doordat het een engels boek is zijn er geen regels voor minimum prijzen in Nederland. Hierdoor wordt er flink geconcurreerd, stond ook pas wat over in de krant bij ons (dagblad de limburger). Misschien een tip om op www.elcheapo.nl te kijken waar je hem het goedkoopst kunt bestellen, of anders een keer de stad in gaan om rond te kijken.
     
  12. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    me 2! Ik was al van plan om m ergens anders te kopen, maar zag m ineens bij Kruidvat liggen... voor 19 euro!
     
  13. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt die er nog steeds?
     
  14. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij zo'n Engelse boekhandel gekocht in Maastricht daar was die 25 euro, maar wel met een dikke kaft.
     
  15. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    bij ons was ie in een boekenhandel voor 23 euro. Heerlijk boek. heb hem 2 keer gelezen.
     
  16. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ik denk wel dat er dan flink wat protesten zullen komen van de fans.
     
  17. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het kruidvat ligt die ook met dikke kaft.

    Ik ben op weg naar de 2e keer. Na deel 5 ben ik weer bij 1 begonnen (allemaal in t engels) en ik ben nu al weer halverwege 4 :cool:

    Dat weet ik wel zeker. In het boek staat steeds nadrukkelijk dat het gezicht niet te zien is. En op deze plaatjes valt dat veel te veel op. Hoe moeten ze btw de kus geven als hun mond dichtgenaaid is :confused: Ik had me meer iets voorgestelt als een groot zwart gat.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2003
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zo had ik ze ook voorgesteld ... maar ja misschien vonden ze dat te eng voor de kleine kinderen .. ik ben pas weermet deel I begonnen ... Ik heb een nieuwe set boeken gekocht deel I t/m IV in Free Discount Shop in A'dam naast tuschinski (easy internet)

    Deel I t/m IV (in het engels natuurlijk) mooi doosje voor 25 euro ... echt heel cool
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die dementors veel te menselijk eruitzien. Je hoort hun gezicht niet te zien door die kap en van dichtbij horen ze alleen een mond te hebben en verder niks,niks. Dat was cker te moeilijk voor ze.
     
  20. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    In het derde boek staat niet dat de dementors alleen een mond hebben, want daar staat dat ze geen ogen hebben, maar huid over hun oogkassen heengespannen. Dus in het boek staat niet dat de dementors alleen een mond hebben.

    ps. Komt de film Harry Potter en de Gevangene van Azkaban nu deze kerst of pas volgende kerst en zijn het nog steeds dezelfde acteurs?
     

Deel Deze Pagina