Escude transfer 99% rond.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tha Great One, 15 jul 2003.

1. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    voetbalzone.nl

AT5: 'Ajax akkoord met Escudé en Rennes'
    Uitgegeven: 14-7-2003 17:30:56

Julien Escudé en Ajax zijn het eens over een 4-jarig contract, zo meldt de Amsterdamse televisiezender AT5. Alleen de handtekening zou nog gezet moeten worden; Escudé wordt de vervanger van Cristian Chivu, die eerder deze maand naar AS Roma vertrok. Ook zou Ajax het eens zijn geworden met de club van de verdediger, Rennes.

Julien Escudé, broer van de Franse tennisser Nicolas Escudé, werd al vele weken in verband gebracht met de Amsterdamse club. Ajax had eerder nog het oog op Barcelona-verdediger Frank de Boer, maar die koos voor een Turks avontuur bij Galatasaray. Ook Dejan Stefanovic werd genoemd. De Vitesse-verdediger tekende bij het Engelse Portsmouth, maar mag daar niet spelen. Hij zou geen geldige werkvergunning hebben.

Daarmee hoeft Ajax nog op een positie een speler te zoeken en dat is op de rechtsbuitenpostitie. Ajax zoekt op die plek een vervanger voor Andy van der Meyde, die ook naar de Italiaanse Serie A ging en wel bij Internazionale. De 20-jarige Nigeriaan Uche Kalu van het Poolse Wisla Krakau zou een optie zijn. Ajax zou de speler voor het eind van deze week willen presenteren.

Ajx heeft dus 1 van de 3 spelers binnen die koeman wil hebben . de andere zijn Kalu Uche, en de laaste is waarschijnlijk Radoi of Kim Kallstrom

2. Rickskeg

Rickskeg Clan Player

Leuk Bevonden:
    0
    RADOI OF KIM KALLSTROM????

speel je soms cm4?

3. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    had al zo n reactie verw8 ..ja ik speel(de) cm maar daar ken ik geen radoi (wel kallstrom) maar kallstrom is in het echt een van de grootste talenten in Zweden.
    maar ajax en psv en nog een paar andere buitenlands clubs hebben kallstrom al heel lang op het oog rn daarom zou het mij niet verbazen al word hij gehaald door ajax

4. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ajax heeft toch geld zat, maar bij spelers die ajax aantrekt ben ik toch altijd een beetje bang dat het niks word. Het inkoop beleid is nu natuurlijk wel beter dan een paar jaar geleden. Het is ook wel lekker dat er weer een aantal goede jeugdspelers bij zijn gekomen of gaan komen.

5. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar wie kon chivu,trabelsi toen ze gehaald werden...

6. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    nou jippy, Ajax heeft er een nieuwe verdediger bij. Zeer boeiend, krijgen we ook een topic wanneer het 100% zeker is?

En ja, ik ben een PSVer op een forum vol met Ajaxcieden :p

7. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Zeiden ze ook van Zlatan:{

8. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    hun zeiden dat, ja maar ik vond zlatan nix en iik ha gelijk ..kallstrom is IMO echt een talent. ik heb een oog voor talenten ;)

9. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Haha, ga jij dan bij ajax werken dan hebben we over een paar jaar alles gewonnen wat we maar kunnen winnen. Jij weet toch overal talentjes voor een niet al te hoge prijs vandaan te plukken, toch? ;)

10. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    hahahah ik had heitinga al eerder ontdekt dan ajax hoor......dit is geen grapje ik voetbalde wel is met hem in de kooi

11. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Tis nu 100 procent zeker :) Escudé naar Ajax!

12. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    Ja klopt ik zag t net op t nieuws trouwens die 1 procent was alleen maar de handtekening en die staat er nu op ;)

Deel Deze Pagina