1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De motoren, scooters en brommers thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beumah, 9 mei 2011.

  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Zit daar al elke dag op te koekeloeren. Vraag tegen die tijd wel of er meer mensen zijn van 1.93 en hoe zij het ervaren :p

    EDIT:
    Ik zag ook nog dat je voor die KTM wel gewoon heel makkelijk koffers eraan kan hangen, iets wat bij de striple niet zo is. Wil namelijk wel gewoon trips gaan maken, met koffers lijkt me dat een stuk fijner dat met zo'n bagage rol die je vast moet maken met spanbanden :p
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2013
  2. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Met 1.93 is die niet te klein, met klein bedoel ik dat de motor klein aanvoelt. Zolang jij je knieen kwijt kunt en je niet krampachtig op de motor zit past het prima.
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Precies, en dat zie ik tegen die tijd wel. Op dit moment is de gedeelte eerste plaats dus de Striple en de 690 Duke :)
     
  4. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74


    Sodeknetter wat een masjien! :)
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Gewoon 7.2 sec naar de 200 km/h xD
     
  6. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je heeel goed kan accelereren rijden wel ja :)

    Die van mij moet ook zoiets kunnen, als is het halve seconde meer dacht ik. Maar daarom lukt het mij nog niet :+

    Of heeft een SD launchcontrol? nee toch
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    I know dat het theoretisch is, maar toch. Gvd snel. Sowieso zit er wel een quickshifter op toch?
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Een SD niet maar deze wel :+ dit ding barst van de electronica.
    Die 180pk is natuurlijk al dik maar die nm koppel die ze hier uit weten te persen is helemaal sick 8)
     
  9. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    144nm waarvan 100nm al bij 2500rpm, heeft 300cc meer dan jouw GSXR, heeft traction en wheelie control + race abs waarmee je zelfs mid-corner vol op de rem mee kan gaan zonder te vallen. Staat een filmpje op youtube waarbij een S1000RR tegen een prototype SD1290 rijd op het circuit en ze gaan gelijk op kwa acceleratie en dat voor een naked!
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    [yt]rVurRswwWxc[/yt]
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Bijna!! die laatste 2 waren met MTC aan.. zou dat ook al wheelycontrol zijn?
    Als er een demodagje is moeten we eigenlijk met zn allen is meeten en dat ding testen }:
     
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Eerst mijn rijbewijs maar eens halen
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Yep en ABS aan het achterwiel kan uitgeschakeld worden mocht je willen driften/sliden. Tot nu toe is dit het meest geadvanceerde traction control/ABS op een productie motor.

    En een portie rijervaring voordat je op zo'n beest wilt rijden ;)
     
  14. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat hij sneller is geloof ik graag :)

    Heel vet ding, zeker waar. \o/
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6

    Probeerseltje gisteren op de Lekdijk. Onderweg kwamen we een stuk of 30-40 Ferrari's tegen 8)
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2013
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    doet niet
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ben iets verder in mijn zoektocht. Heb nog geen proefrit gemaakt omdat ik gisteren pas het daadwerkelijke papiertje heb gekregen. Twijfel nu tussen deze twee:

    [​IMG]

    Of

    [​IMG]

    Die tweede vind ik mooier, maar die eerste lijkt me wel veel beter rijden in het begin. Bovendien scheelt het €900 in vraagprijs in het voordeel van de eerste...
     
  18. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Zat in een beetje hetzelfde schuitje als jou. Ik wou ook graag een chopper rijden, maar toen het daadwerkelijke aanschaf moment daar was ben ik voor een Suzuki Bandit gegaan. Geen spijt van gehad want hij rijdt lekker en je kunt je nog wat beginnersfoutjes permitteren.
    Het is niet onverstandig om als eerste motor een makkelijk en betrouwbaar model te kiezen. Aan de andere kant, als je écht een chopper wilt dan moet je daar voor gaan natuurlijk.

    Als ik na het studeren een baan heb (met de nadruk op als in deze tijd...) en er gaan wat geldstromen lopen dan zal ik me eens opnieuw buigen over een mogelijke nieuwe (of tweede?) motor. Maar dat zie ik tzt wel. Wat ik wil zeggen: je hoeft niet meteen op je droommotor te beginnen.
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hpmotoren... uit de buurt blijven!

    Verder kan ik zeggen dat die soes een dikke naked is hoor :)
    Zelf heb ik jaren op een ZRX1100 gereden ook zo'n mooie oerNaked daar ga je geen spijt van krijgen.

    Maar eerst proefrit maken en bij Hpmotoren doen ze daar volgens mij niet aan.
    Dat zijn geen dealers maar dozenschuivers er komt wat binnen (vaak import uit het buitenland) en daarna worden die motoren zonder na te kijken doorverkocht.
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Of TL/schade motoren die ze ff optisch opknappen en door verkopen.
     

Deel Deze Pagina