1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    ben op zoek naar een beetje inspiratie, Speel het liefst 433(2) en wil de volgende dingen graag in mijn nieuwe team:
    JORES OKORE
    Richards
    Bakkali
    CDM met med/med med/high low/med
    Een goede LW
    Spits met med/med (altijd aanspeelbaar)
    De CM's eentje High/low en eentje high/high.

    Hoop dat iemand me een beetje op weg kan helpen, mag een mix zijn van gouden en zilveren spelers. Budget excl Okore 150K.
     
  2. AliKebabje

    AliKebabje Guest


    Ik heb wat geprobeerd

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Hebben jullie enig idee waar de videos staan die je hebt geupload?
     
  4. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks, ga een variant op de tweede maken.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk dat ik m'n opstelling weer ga veranderen. Ik hoorde van teletubbie dat 4-1-2-1-2 fijn werkt (vond ik niet, maar wellicht nog eens proberen) dus ga dat eens maken. Ik twijfelde aan 4-1-2-1-2 of 4-2-3-1 (2). Ik vond bij 4-1-2-1-2 irritant dat de wingers zo ver achter bleven en niet vol mee naar voren gingen. Hopelijk gaat dat niet weer gebeuren..

    Milito IF - Di Natale
    Diamanti
    Lavezzi - Biabiany
    De Rossi
    Maxwell - Silva - Ogbonna - Abate
    Sirigu

    Back-up wellicht:

    Bony - Sturridge
    Kagawa
    Assaidi - Lennon
    Sandro
    Gibbs - Kaboul - Cahill - Richards
    Begovic

    Traoré - Doumbia
    Boussouffa
    Danny - McGeady
    Witsel
    Criscito - Bocchetti - Douglas - Anyukov
    Akinfeev

    Iemand ervaring met laatste twee teams? Verdediging in Rusland is schijt, dat is waar. Maar is ook heel cheap team. Engeland is wel baas, maar wel erg duur voor middelmatige spelers.
     
  6. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Ik heb zelf ervaring met 4-1-2-1-2 en ik vond het eigenlijk totaal geen fijne formatie. Verder speel ik eigenlijk alleen met mijn BPL team en ken ik Kaboul, Richards en Assaidi.
    Kaboul en Richards zijn prima verdedigers, alleen Assaidi vond ik niet fijn, ik prefereerde Taarabt.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat vond je niet fijn aan 4-1-2-1-2, als ik vragen mag?

    Ik vond het niet tof dat de LM/RM zo erg inzakte en totaal niet als wingers speelden.
     
  8. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga op dit moment lekker met 4222 en 352, maar in h2h zijn deze opstellingen weer helemaal drama en ga ik juist lekker met 4231 (waar ik in fut weer drama mee ga)

    ik denk dat het toch meer aan de spelers ligt dan aan de formatie uiteindelijk
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, ik wil dan ook LM/RM's met High/Low als het mogelijk is. Zonde dat Serie A zo weinig wingers heeft, de BPL duur is, bundesliga me weinig trekt, Ligue 1 weinig voorstelt qua fijne spelers (op PSG na, maar te duur) en Liga BBVA ook geen top is.
     
  10. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    de RM en LM waren ontzettend nutteloos. Ze zakten zo ver terug dat het, zoals jij zegt, geen wingers waren. En verdedigend konden ze, bij mij althans, ook niet veel brengen.
     
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik speelde eerst ook 41212 maar dat werkte voor mij niet. Speel nu 442 en dat gaat stukken beter.

    Sturridge-Benteke (aanrader!!)
    Jarvis-Wilshere-Gerrard-Walcott
    Baines-Kaboul-Vidic-Richards
    Cech

    Team speelt erg fijn, zojuist eindelijk gepromoveerd naar divisie 3...

    Als jullie vragen hebben over bepaalde spelers help ik jullie graag. Ik heb zelf ook een vraag voor jullie: hoe is Lukaku IF? Zou hij een verbetering zijn tov Sturridge?
     
  12. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Ik ben ook na aan het denken over Lukaku IF. Ik speel zelf 4-2-2-2 en heb als spitsen Eto'o, Negredo en Benteke als wissel. Ik zelf denk erover om Benteke te vervangen door Lukaku IF of Jovetic.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    IF Jo heeft ook wel geweldige statistieken voor een spits hoor.

    [​IMG]

    Godnondeju. Hij is lang, kan goed koppen, goed springen, geweldige afmaker, niet langzaam, hard schot, etc. Wat een baas :eek:

    Ik denk dat ik hem alleen niet ga kopen en dat ik daarmee ook afscheid moet nemen van Pato. Echt, wat een geweldige spits is dat.

    [​IMG]

    Back-up:
    [​IMG]

    Hier ga ik voor. (denk ik) :)
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Weet er iemand een website waar goed staat uitgelegd wat die chemistry kaartjes precies doen?
     
  15. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  16. AliKebabje

    AliKebabje Guest

  17. Jvzm13

    Jvzm13 Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Alonso
    Vidal
    Buffon

    Voor de rest sparen voor Ramos.
     
  18. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Alonso/Vidal in dat team zorgen ervoor dat perfecte chemistry wegvalt voor een deel van de spelers. Ramos hetzelfde (niet voor Ramos zelf, wel voor Busquets). Buffon kan wel voor Abbiati (of Marchetti). Alonso is een goede speler, maar dan moet je het team meer omgooien. Ramos voor Pique, Pique op de plaats van Barzagli. Buffon/Casillas (andere Spaanse keeper kan ook) op doel dan. Heb je wel 2 h/m verdedigers.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoe speelt 5-2-1-2? Kan je zelf wel wedstrijden domineren met zo'n verdedigende opstelling? Ik vond hem in FUT13 érg fijn, maar heb hem nog niet geprobeerd in FUT14.
     
  20. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    @siemenn
    Ik vind 5-2-1-2 nu wel fijn spelen. Niet al te verdedigend al heb je altijd wel genoeg mensen achterin. Kansen krijg ik ook genoeg. En als je countert heb je ook genoeg mensen voorin. Door de backs die mee aanvallen heb je een groot voordeel met voorzetten als je maar kopsterke spitsen hebt.
    Heb jij nog tips voor mijn team?
    Het enige nadeel van de spitsen zij de med/med workrates.

    Ik vind het tot nu toe de beste opstelling voor mijzelf in fut 14. Ik had alle 4-3-3 opstellingen al gebruikt en 4-1-2-1-2 en 4-2-3-1 maar vind 5-2-1-2 tot nu toe het best bij mijn speelstijl passen.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2013

Deel Deze Pagina