ben op zoek naar een beetje inspiratie, Speel het liefst 433(2) en wil de volgende dingen graag in mijn nieuwe team: JORES OKORE Richards Bakkali CDM met med/med med/high low/med Een goede LW Spits met med/med (altijd aanspeelbaar) De CM's eentje High/low en eentje high/high. Hoop dat iemand me een beetje op weg kan helpen, mag een mix zijn van gouden en zilveren spelers. Budget excl Okore 150K.
Ik denk dat ik m'n opstelling weer ga veranderen. Ik hoorde van teletubbie dat 4-1-2-1-2 fijn werkt (vond ik niet, maar wellicht nog eens proberen) dus ga dat eens maken. Ik twijfelde aan 4-1-2-1-2 of 4-2-3-1 (2). Ik vond bij 4-1-2-1-2 irritant dat de wingers zo ver achter bleven en niet vol mee naar voren gingen. Hopelijk gaat dat niet weer gebeuren.. Milito IF - Di Natale Diamanti Lavezzi - Biabiany De Rossi Maxwell - Silva - Ogbonna - Abate Sirigu Back-up wellicht: Bony - Sturridge Kagawa Assaidi - Lennon Sandro Gibbs - Kaboul - Cahill - Richards Begovic Traoré - Doumbia Boussouffa Danny - McGeady Witsel Criscito - Bocchetti - Douglas - Anyukov Akinfeev Iemand ervaring met laatste twee teams? Verdediging in Rusland is schijt, dat is waar. Maar is ook heel cheap team. Engeland is wel baas, maar wel erg duur voor middelmatige spelers.
Ik heb zelf ervaring met 4-1-2-1-2 en ik vond het eigenlijk totaal geen fijne formatie. Verder speel ik eigenlijk alleen met mijn BPL team en ken ik Kaboul, Richards en Assaidi. Kaboul en Richards zijn prima verdedigers, alleen Assaidi vond ik niet fijn, ik prefereerde Taarabt.
Wat vond je niet fijn aan 4-1-2-1-2, als ik vragen mag? Ik vond het niet tof dat de LM/RM zo erg inzakte en totaal niet als wingers speelden.
ik ga op dit moment lekker met 4222 en 352, maar in h2h zijn deze opstellingen weer helemaal drama en ga ik juist lekker met 4231 (waar ik in fut weer drama mee ga) ik denk dat het toch meer aan de spelers ligt dan aan de formatie uiteindelijk
Klopt, ik wil dan ook LM/RM's met High/Low als het mogelijk is. Zonde dat Serie A zo weinig wingers heeft, de BPL duur is, bundesliga me weinig trekt, Ligue 1 weinig voorstelt qua fijne spelers (op PSG na, maar te duur) en Liga BBVA ook geen top is.
de RM en LM waren ontzettend nutteloos. Ze zakten zo ver terug dat het, zoals jij zegt, geen wingers waren. En verdedigend konden ze, bij mij althans, ook niet veel brengen.
Ik speelde eerst ook 41212 maar dat werkte voor mij niet. Speel nu 442 en dat gaat stukken beter. Sturridge-Benteke (aanrader!!) Jarvis-Wilshere-Gerrard-Walcott Baines-Kaboul-Vidic-Richards Cech Team speelt erg fijn, zojuist eindelijk gepromoveerd naar divisie 3... Als jullie vragen hebben over bepaalde spelers help ik jullie graag. Ik heb zelf ook een vraag voor jullie: hoe is Lukaku IF? Zou hij een verbetering zijn tov Sturridge?
Ik ben ook na aan het denken over Lukaku IF. Ik speel zelf 4-2-2-2 en heb als spitsen Eto'o, Negredo en Benteke als wissel. Ik zelf denk erover om Benteke te vervangen door Lukaku IF of Jovetic.
IF Jo heeft ook wel geweldige statistieken voor een spits hoor. Godnondeju. Hij is lang, kan goed koppen, goed springen, geweldige afmaker, niet langzaam, hard schot, etc. Wat een baas Ik denk dat ik hem alleen niet ga kopen en dat ik daarmee ook afscheid moet nemen van Pato. Echt, wat een geweldige spits is dat. Back-up: Hier ga ik voor. (denk ik)
Iemand nog iets van tips voor mijn team? http://www.futhead.com/14/squads/1553736/ Ik dacht zelf aan: Busquets-> fabregas Montolivo -> pirlo/vidal (weet niet wie beter is) Abbiati -> marchetti/buffon
Wel een site die je laat zien wat welke chemistry kaart doet. http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/
Alonso/Vidal in dat team zorgen ervoor dat perfecte chemistry wegvalt voor een deel van de spelers. Ramos hetzelfde (niet voor Ramos zelf, wel voor Busquets). Buffon kan wel voor Abbiati (of Marchetti). Alonso is een goede speler, maar dan moet je het team meer omgooien. Ramos voor Pique, Pique op de plaats van Barzagli. Buffon/Casillas (andere Spaanse keeper kan ook) op doel dan. Heb je wel 2 h/m verdedigers.
Hoe speelt 5-2-1-2? Kan je zelf wel wedstrijden domineren met zo'n verdedigende opstelling? Ik vond hem in FUT13 érg fijn, maar heb hem nog niet geprobeerd in FUT14.
@siemenn Ik vind 5-2-1-2 nu wel fijn spelen. Niet al te verdedigend al heb je altijd wel genoeg mensen achterin. Kansen krijg ik ook genoeg. En als je countert heb je ook genoeg mensen voorin. Door de backs die mee aanvallen heb je een groot voordeel met voorzetten als je maar kopsterke spitsen hebt. Heb jij nog tips voor mijn team? Het enige nadeel van de spitsen zij de med/med workrates. Ik vind het tot nu toe de beste opstelling voor mijzelf in fut 14. Ik had alle 4-3-3 opstellingen al gebruikt en 4-1-2-1-2 en 4-2-3-1 maar vind 5-2-1-2 tot nu toe het best bij mijn speelstijl passen.