1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Formula 1 2013

Discussie in 'Games' gestart door Rovaro2, 17 jul 2013.

  1. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik vind het juist tof dat ze het wat moeilijker hebben gemaakt. Bij F1 2012 was het de eerste bocht net iets later remmen en ik was er al 8 voorbij. Vrij onrealistisch. Nu moet je echt knokken voor een positie en dat maakt het leuk!

    Even iets anders, Is er hier animo voor een serieuze F1 Competitie? Heb je geen last van een te moeilijke AI :+
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2013
  2. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok, duidelijk. Op welk niveau speel je dan in Forza als ik mag vragen?
    Gebruik je btw hulplijnen bij F1 2013? Ik gebruik deze meestal in het begin om te wennen aan de nieuwe rij-eigenschappen van de wagens.
    Al moet ik er wel bij zeggen dat deze lijnen geen perfect voorbeeld zijn.
    Bij Forza is dit veel nauwkeuriger, want daar wordt ook rekening gehouden met je snelheid en auto. Bij F1 2013 heb ik meer het gevoel dat ze voor een vaste lijn kiezen.
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja dat kan ook en dat is zo mooi dat we allemaal verschillende gamers zijn met hun eigen ideeën over een game. Ik vind de game ook wel leuk en vind het niet erg te strijden voor een goede positie, alleen vind ik het wel zo dat ze ook wel rekening hadden mogen houden met gamers die niet super goed zijn in dit genre en dan toch kunnen genieten van de game. Daarmee bedoel ik dus dat je het iedereen die de game koopt naar wens kan maken. Wil je het uiterste uit jezelf halen en veel tegenstand hebben dat je het bijv op het moeilijkst zeg en als je dit niet lukt dat je bijv op amateur toch nog kan meekomen.

    Begrijp me goed ik zeg zeker niet dat dit een slechte game is, want dat is het ook zeker niet, maar voor een groep die wel F1 leuk vind maar niet zo into race games is zou het leuk wezen dat je teminste op het makkelijkst wat kan meekomen.

    En jah dit heeft natuurlijk ook te maken met je eigen race skills, maar niet iedereen is een race wonder en kan na een aantal dagen spelen het spel aardig onder de knie krijgen.

    Ik ben weer stuk beter in andere genre's dan bijv race spellen en zo zijn er die goed zijn in race spellen en weer slechter in andere genre's. Helemaal niks mis mee natuurlijk en dat is alleen maar mooi. Alleen je wordt in deze game echt finaal afgestraft als je niet zo goed bent in dit genre.
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    In Forza speel ik 1 na moelijkste moeilijkheidsgraad (weet zo ff niet uit mijn hoofd hoe die heet) en dan heb ik het over Forza 4 overigens. Daar heb ik ook bijna alle hulp uit staan op een paar na.

    In F1 2013 heb ik alle hulp aan staan behalve de rem hulp, want volgens mij klopt die voor geen ene cent en verlies je echt teveel tijd.
    Inderdaad de lijnen van Forza zijn nauwkeuriger en daarom is het in deze game ook niet handig om rem hulp aan te hebben. Ze kiezen hier inderdaad meer voor een vaste lijn. Het rare is dat ik in deze game juist vooral tijd verlies op de rechte stukken. Nu heb ik een aantal setups opgezocht, maar dat mocht niet echt helpen.
     
  5. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Snelheid op een recht stuk heeft ook te maken met je exit uit de bocht. Omdat je met tractiecontrol etc erg word afgeremd zal je exit ook minder zijn. Vooral die eerste meters lopen andere dan gewoon hard op je in. En als er iemand achter je zit met DRS open ben je sowieso slomer hé :+

    Ik ben het trouwens wel eens met je dat een game voor iedereen te doen moet zijn. Ik kan niet vertellen of amateur nou zo goed is aangezien ik dat nog niet geprobeerd heb maar eigenlijk moet de laagste moeilijkheidsgraden door iedereen die speelbaar zijn.
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dat van die DRS open dat weet ik ;)
    Ja dat vind ik dus ook gewoon op amateur moet het voor iedereen te doen wezen. Moeilijkheidsgraden daar boven moet Codemaster gewoon doen wat ze willen doen :)
    En dan bedoel ik niet dat je met je ogen dicht op amateur overal eerste moet worden, dat is ook niet de bedoeling natuurlijk :p
     
  7. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Te moeilijk

    Als F1 2012 toch juist heel goed ontvangen was bij meerdere gamers kan ik mij echt niet voorstellen dat ze de titel F1 2013 nog wel leuk gaan vinden .
    Het is toch meer frustratie dan fun beleven .
     
  8. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    De AI artificial intelligence van de F1 2013 zijn veels te moeilijk gemaakt en daardoor schrikt menige gamer van deze ultra lastige F1 game .
    Jammer want de F1 2012 was en is nog steeds de allerbeste voor beginners en gevorderden met een Xbox 360 controller is hij nog heel goed .
    Ik kan met de F1 2012 nog zeker een jaartje vooruit .
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Mijn hart gaat nog altijd uit naar 2011, al haat meerderheid die weer. Zelfs mijn bloedeigen broertjes. :'-(
     
  10. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    [​IMG]
    Klikbaar!
     
  11. Drzapper

    Drzapper Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet dat zoveel mensen deze game te moeilijk vinden. Heb hem zelf nu een paar dagen en het is nog steeds makkelijk 1e worden met een Caterham op amateur in carrière.
    Het niveau is wel wat hoger dan in F1 2012 maar makkelijk te doen.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Mensen nog geïnteresseerd in de 2013 competitie try-out in F1 2013?

    check dit topic!

    [​IMG]
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Had wel intresse maar helaas momenteel even geen tijd voor vandaar dat ik ook niet ervoor heb ingeschreven.
     
  14. NvanMJ

    NvanMJ Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej..een toernooitje ?

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
  15. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Komt er nog een F1 2014 dit jaar of? Nog niets vernomen helaas=(
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Binnenkort nieuws. Zeiden ze volgens mij een paar dagen geleden.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Holy crap wat een slecht geluid.

     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Codemasters is echt zijn touch kwijt. In 2015 pas naar de next gen ook.
     
  19. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    ze zijn bezig heel de F1 aan de kloten te helpen ! ik als grote F1 fan beschaamd in dat hele gebeuren!

    jammer genoeg vertaalt zich dat ook de game ! zonde maar deze keer laat ik hem links liggen en zoals hierboven gezegd, pas in 2015 op X1
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb het Dirt team van Codemasters altijd het beste gevonden. Codemasters bevat 3 teams met eigen designers enzo en dat zie je echt terug in de kwaliteit. Uiteraard wordt er genoeg uitgewisseld maar grafisch is dit ook niet echt geweldig ofzo.
     

Deel Deze Pagina