1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 jul 2009.

  1. AliKebabje

    AliKebabje Guest

    Jongens, is dit spel een aanrader? :)
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Toelichting: Hele mooie graphics, geweldige voice acting, goed verhaal, heerlijke gameplay, lekkere controls, prachtige wereld, teveel om te verzamelen. Minpunt: Iets te weinig en te makkelijke puzzels, maar desondanks 9/10.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld. Hele intense, filmische ervaring met fantastische graphics. De details van de omgevingen zijn echt geweldig gedaan. Dat de cutscenes en gameplay ontzettend vloeiend in elkaar door lopen en de besturing heel natuurlijk is, draagt ook bij aan die filmische ervaring.

    Jammer dat hij zo kort was en dat de gameplay niet bijster vernieuwend was.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Kort was inderdaad wel jammer, maar dat die niet bijster vernieuwend was komt vooral door de reboot die de game eigenlijks is. Laten we niet vergeten dat je dan vooral nog aan het verkennen bent. Ik denk dat bij een volgende game het wel beter is.

    Aan de andere kant: Welke game is nu wel vernieuwend tegenwoordig? Laatste voor mij was Dragon's Dogma.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Weinig ja. Ontwikkelaars herhalen liever hetzelfde (economisch succesvolle) trucje dan dat ze eens een keer een sprong in het diepe wagen en met wat nieuws komen.
     
  7. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    De puzzels zijn erg eenvoudig. In de eerdere tomb raiders was je met regelmaat zoet met het overhalen van schakelaars en het zoeken naar kleine goude, zilvere of groene draakjes (deeltje 2 btw). Ik vond het spel uiteindelijk niet echt bijster briljant (maar de graphics zien er goed uit).
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tegenwoordig zijn de productiekosten van een spel heel hoog, waardoor er miljoenen exemplaren verkocht moeten worden om winstgevend te zijn. En wat verkoopt tegenwoordig? Shooters, shooters en nog eens shooters. Wat is Tomb Raider dus geworden? Een shooter. Ik heb me er best mee vermaakt hoor, maar ik blijf het eeuwig zonde vinden. Shooters ben ik meer dan zat en een spel als Tomb Raider was echt een frisse wind. Net nog 2 uurtjes Tomb Raider Anniversary gedaan, daar ben ik echt maar 5 tot 10 procent bezig met schieten. In de nieuwste Tomb Raider is dat 95 procent. Ik vind het echt vet als je een kamer binnenloopt en moet uitzoeken hoe je op een bepaald punt moet komen. Die gameplay is helemaal de nek omgedraaid met het nieuwste deel. Ik heb alle 10 Tomb Raider games op de PC, dus ik kan altijd een titel opstarten die voldoet aan mijn eisen. Het zou alleen leuk zijn als Crystal Dynamics een beetje meer Tomb Raider gameplay terugbrengt in het aankomende deel. En in Tomb Raider hoor je ook gewoon te kunnen zwemmen. Blijft het een shooter a la Uncharted (waar ik niks mee heb), dan haak ik mooi af. Natuurlijk zijn shooter elementen niet erg, maar Tomb Raider presenteren als een 3rd person shooter zonder een noemenswaardige puzzel is gewoon bagger in mijn ogen. Hoe mooi de graphics ook zijn.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2013
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik ga kijken of ik deze een keer goedkoop op kan halen bij de Gamemania, lijkt me een prima aanvulling op mijn collectie.
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij was paar weken terug nog 10 euro bij de FRS, dus zal niet moeilijk zijn.
     
  11. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Extra's downloaden

    Ik ben pas bezig met de game Tombraider 2013 Xbox 360 en heb de extra inhoud explorer pack en combat strike pack .
    Heb deze nieuw gekocht .
    Ook heb ik 3 serie nummers .
    Maar helaas lukt het mij niet om deze extra's te downloaden en heb al gekeken bij tombraider content maar zie daar niks bij staan .
    Kun jij mij beschrijven wat de juiste stappen zijn om deze extra's te downloaden .
    Ik lees graag jouw antwoord .
    Alvast Bedankt .
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Guide button, naar code invoeren/toevoegen gaan. Code invoeren en downloaden. Hele simpele stappen. Heb je soms voor het eerst een Xbox 360 console??? Het klinkt allemaal een beetje vaag voor iets doodsimpels.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, het enige wat ik minder vond in de game.Hadden ze de puzzels uit Tombraider Underworld erin gedaan of Legend..dan was het gewoon 100% top geweest. Hopelijk krijgen we toffe tombes met puzzels in de volgende game.
     
  14. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké bedankt

    Ik speel niet zo veel games op mijn Xbox 360 en heb deze sinds 06-2013 en was er inderdaad nooit op gekomen van jouw antwoord .
    Bedankt .
     
  15. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mij 1 van de beste games ooit.. period :thumbs:
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Net begonnen met gamen?
     
  17. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    nee jonguh, ik heb heel veel games maar deze was zo vet.. kan dat niet dan?
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee maar "ooit" gaat wel ver imo
     
  19. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    op de 360 hoort ie zeker wel bij de betere.. top 5
     
  20. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Tombraider was vroeger meer een puzzelgame en dat begon na enige delen een beetje aan herhaling te vallen .
    Ik vind de huidige Tombraider wel heel lekker spelen en valt niet in herhaling .
    Er is echt wel gedacht aan afwisseling in gameplay .
    Tombraider heeft niet voor niets zo,n hoge review score in Metacritics.com .
    Gewoon een TOPPER van het jaar 2013
     

Deel Deze Pagina