1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Enquête] Afrekenen met je telefoon

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 29 okt 2013.

  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Vanuit mijn opleiding ben ik samen met een aantal medestudenten bezig met een onderzoek naar Near Field Communication, wat in het kort inhoudt dat je in een winkel kan betalen met je smartphone, in plaats van je pinpas of contant. Je zou ons heel erg helpen door deze enquête in te vullen, want we hebben nogal wat respondenten nodig!

    Het zijn 35 vragen, dus het zal niet veel langer duren dan 5 minuten om in te vullen. Thanks!

    Hier de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=373226

    EDIT: Wat goed is om te weten is dat onze steekproef moet bestaan uit studenten die een HBO of WO opleiding volgen. Als je dat niet bent, dan val je buiten onze doelgroep en heeft het niet zo veel zin om de enquête in te vullen.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2013
  2. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ingevuld :)
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als je de eerste vraag invult met *Neen, mag je de test niet eens doen?
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Thanks!

    Klopt, dan val je buiten de doelgroep.
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Terecht, domme mensen moet je filteren.
     
  6. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Haha ok, was snel klaar :emo:

    Met een afgeronde studie word je ook niet toegelaten :mad:
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2013
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Done.
     
  8. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Gewoon, net als ik, nog een studie starten. Mag je mee doen aan dit geweldig leuke onderzoek :thumbs:
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ingevuld.
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Achja, beter dan dat je 5 of 10 minuten kwijt bent en dat wij er vervolgens niets mee doen toch? :)

    Thanks gasten! Ik ben wel erg benieuwd naar de resultaten nu moet ik zeggen. Ik weet natuurlijk wel van mezelf wat ik in zou vullen, maar ik ben benieuwd of dat nou echt zoveel verschilt van wat jullie bijvoorbeeld invullen.
     
  11. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Gedaan! Goede enquete.
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ingevuld!
     
  13. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Ingevuld, kreeg wel een error dat de pagina niet was gevonden nadat ik het gesubmit had.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Thanks! We hebben ook redelijk wat werk gehad aan het opstellen van de vragen.

    Thanks bud!

    Thanks! Weet niet waar die error door komt, hop maar dat het goed zit. :)
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Done!
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ingevuld :)

    Bij het stukje over of ik voordelen zie ten opzichte van andere betaalmethoden, zou ik ook een vraag stellen of je nadelen ziet ten opzichte van. Want ikzelf zie zowel voor als nadelen bij deze manier van betalen ;)

    Verder een heldere enquête.

    oh maar de titel was wel misleidend 8) ik dacht iets van "yes, afrekenen met die pokketelefoon van mij! Niets liever :9. Oh, wacht het gaat over betalen.."
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2013
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik mag niet mee doen want geen doelgroep. Maar om toch wat input te geven: nee en nooit. Sterker nog. In fysieke winkels reken ik alleen nog maar contant af.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    waarom dat? Ik heb echt nooit meer centen bij me :p
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik had de instructies niet helemaal goed gelezen geloof ik, was na 1 vraag al klaar :+


    ik heb ALTIJD cash bij me, ook al betaal ik vaak met de pin

    en daarnaast ook wat cash in de auto liggen. Je weet maar nooit
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Laatst lagen alle pintransacties weer op straat, je bonuskaart is te koppelen aan je transacties en ga zo maar door. Het is bij mij een combinatie van de controlestaat/surveillancestaat die we hebben en terug naar een meer tastbare/eerlijke economie. Een economie waarin ik ook minder afhankelijk ben van anonieme partijen. Dit artikel beschrijft het redelijk goed:

    http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184...conomie-van-repareren-ruilen-en-oogsten.dhtml

    Ik ben gek op zaken doen met mensen om me heen zoals dingen ruilen, diensten uitwisselen en elkaar helpen met klusjes. In de winkel betalen met fysiek geld en zorgen dat ik financieel steeds minder afhankelijk wordt van allerlei leenconstructies.

    Natuurlijk nooit helemaal te bereiken. Je draait immers mee in een maatschappij. Maar daarom is het niet verkeerd om af en toe weer een stapje terug te doen.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2013

Deel Deze Pagina