1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ik hoor inderdaad alleen maar goede dingen er over! maar krijg zelf niet echt een chill team met goede chemistry bij elkaar... Zoek natuurlijk ook wel uiterste met thiago silva/ramos etc en dan is het moeilijk combineren vandaar de vraag!


    /edit

    ik heb nu de volgende opstelling:

    persie - cavani

    hazard - toure - matuidi - lucas

    clichy - luiz - silva - dani alves

    cech


    Ik wil persie vervangen door aguero. ben wel benieuwd wat jullie vinden er van en of jullie misschien eerder zouden kiezen voor een hybrid met italie/spanje... Nu is de chemistry alleen voor van persie en toure een 8 de rest 9 of 10. Kompany kan ik er nu alleen niet inzetten dan is silva maar 6.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2013
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444


    Valt mee.

    [​IMG]
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je zo'n split-half hybrid maakt, hebben beide spitsen ten minste één goede link nodig met een middenvelder. Daarvoor ligt de voorkeur bij de CVM, omdat die ook een slechte link heeft met de overige CVM.

    Dus zoiets:
    [​IMG]

    Of zo:
    [​IMG]
     
  4. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    thanks siemen.. Ik ga voor die laatste met sirigu. Maar dan vervang ik fellaini door toure en van persie door aguero. Wordt wel nog even sparen en een zwaar afscheid van van persie die 144 doelpunten heeft gemaakt in 142 wedstrijden!
     
  5. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben ook overgestapt op 442 (2) met dit team:

    Cavani - Aubameyang

    D'allesandrini Sam
    Matuidi - Bender (bor)

    Digne Alex N'Koulou Fanni
    Sirigu​

    Ik heb nu rond de 16k hoe zou ik het team het beste kunnen versterken?
     
  6. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
  7. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Die tweede is beter, Busquets voegt niks toe aan je middenveld en Marcelo > Alba. Moet je wel voor lief nemen dat Chiellini en Pepe hun sterke been aan de binnenkant hebben wat ik met uitverdedigen persoonlijk heel irritant vind.
     
  8. Ligt

    Ligt New Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Niema! Zal terugkoppeling geven hoe het gaat :thumbs:

    Zou het verstandig zijn om Benzema er naast te zetten? Negredo - Benzema?

    Waar ik tevens ook moeite mee heb zijn steekballetjes, is er een tactiek die ik kan toepassen dat mijn spelers eens vroegtijdig het gat induiken? Ze staan met de rug naar het doel toe als er een keer een steekballetje komt, ze moeten hem gewoon in de loop krijgen, maar dat begrijpen mijn spelers niet?
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2013
  9. KidInk

    KidInk Guest

    Zojuist dit rijtje spelers maar aan een vriend gegeven omdat FUT er voor mij opzit door de Origins ban. :mad:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 nov 2013
  10. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Wauw! Doe je goed man. Hoewel Van Persie een zieke spits is lijkt me me niet de meest makkelijke spits om er zo op los te scoren.

    Vind hem echt een spits die in het echt beter is dan op Fifa. Hij is op Fifa namelijk niet sterk, niet snel en kan ook niet echt koppen.

    Had je het niet moeilijk als je tegenover verdedigers als David Luiz of Thiago Silva stond. Die zijn namelijk sterker en sneller dan Van Persie en dat geeft best wel een hopeloos gevoel, vooral als je ze allebei tegenover je staan haha.

    Ja Benzema is natuurlijk beter, maar ik had alves heel even over het hoofd gezien en dat dacht dat je een volledig spaans team had. Vandaar dus Ruben Castro.

    Druk je wel op L1/(LB) als je je speler de diepte in wil laten lopen. Beetje moelijk uit te leggen dus ik geef je wel een voorbeeld:

    Als je met Benzema het gat in wil laten duiken dan hou je (LB) ingedrukt en pass je bal naar fabregas, Benzema zal het gat in duiken en de taak is aan jou om op het juiste moment een steekpass door de lucht te geven met Fabregas, te vroeg is meestal een bal voor de verdediger en te laat is meestal buitenspel, dit hoort eigenlijk wel bij de basics van de game maar aangezien sinds kort Fifa speelt is het te begrijpen ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2013
  11. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44

    mmh nee dat had ik niet echt.. En ik denk dat ongeveer de helft van de doelpunten koppend zijn gemaakt 8).. En uiteindelijk maakt zijn schot alles goed.. paar lekker afstandschoten gemaakt
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2013
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat zijn aardige spelers. Wat is een origins ban?
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zojuist een team tegengekomen met:

    Ibra
    Ronaldo - Messi - Robben
    Bale - Schweini
    Marcelo - Ramos - Silva - IF Lahm
    Casillas

    88 team rating..

    2-1 verloren door twee afstandsschoten van Ronaldo en Robben. Hij was zo matig en had zeker kunnen winnen.. maar zijn spelers waten zo goed zeg.. FUT blijft soms een kut spel. Maar speel het uit gebrek aan beter, eerlijk gezegd.
     
  14. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Ziek als je zo'n team hebt.

    // edit:

    als je inlogd op de web app krijg je een bronzen gift pack, gister al 2500 coins.. Staat bij: Elke dag bij het inloggen voor limited time..
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2013
  15. haggis

    haggis Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan je bij FUT dan als je een ban hebt?
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Precies, dit team dus:
    [​IMG]

    En dan haalde hij Piqué eruit voor Thiago Silva... ziek.
     
  17. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ibra op 3 chem, zonde zonde zonde.

    En volgens mij hebben al z'n spelers high attacking workrates, dus als je die gast effe dik wil vernederen moet je gewoon constant LB+Y.

    Lijkt me bovendien niet eens leuk om zo'n team te hebben. Als je wint gaan mensen je uitschelden en noemen ze je zielig omdat je vet veel geld hebt uitgeven en als je verliest dan ben je de slechtste fifa speler ooit. En natuurlijk gaat ook iedereen extra z'n best doen om van je te winnen en dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2013
  18. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    4 met loyalty bonus :p . 5 met goede manager. Daarnaast zorgt weinig chem alleen dat Ibra geen boost krijg op zijn stats, maar ik zou liever Ibra hebben met zn base stats dan de meeste andere spitsen :p . Messi ook niet op volle chem trouwens.

    Verder idd te aanvallende verdedigers, daarom waarschijnkijk Thiago Silva voor Pique :p . LB+Y constant zou kunnen werken, maar ik speel wel tegen gasten die dat doen en dat kan toch nooit leuk zijn lijkt mij. Heb ik bijna al het balbezit en als ze dan de bal hebben meteen naar voren beuken.
     
  19. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    wat kan hieraan nog beter?
    het speelt tot nu toe best aardig. en villa valt nog niet echt tegen.
    http://www.futhead.com/14/squads/2034287/
    ik dacht er zelf aan om te gaan sparen voor xavi/iniesta ipv modric
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hij bakte er ook niets van, maar Ronaldo en Robben schoten twee keer op goal en twee keer in de kruising.

    Ik heb overigens een team nu dat wél degelijk speelt.

    Ik begin zo:
    [​IMG]

    In-game verander ik naar 4-1-2-1-2 met aanvallend ingestelde wingers zoals:

    ------- ST -- ST -------
    -- LM --- CAM --- RM --
    --------- CDM ----------
    -- LB -- CB -- CB -- RB --
    ---------- GK -----------

    [​IMG]

    :)
     

Deel Deze Pagina