Wauw! Doe je goed man. Hoewel Van Persie een zieke spits is lijkt me me niet de meest makkelijke spits om er zo op los te scoren.
Vind hem echt een spits die in het echt beter is dan op Fifa. Hij is op Fifa namelijk niet sterk, niet snel en kan ook niet echt koppen.
Had je het niet moeilijk als je tegenover verdedigers als David Luiz of Thiago Silva stond. Die zijn namelijk sterker en sneller dan Van Persie en dat geeft best wel een hopeloos gevoel, vooral als je ze allebei tegenover je staan haha.
Ja Benzema is natuurlijk beter, maar ik had alves heel even over het hoofd gezien en dat dacht dat je een volledig spaans team had. Vandaar dus Ruben Castro.
Druk je wel op L1/
als je je speler de diepte in wil laten lopen. Beetje moelijk uit te leggen dus ik geef je wel een voorbeeld:
Als je met Benzema het gat in wil laten duiken dan hou je
ingedrukt en pass je bal naar fabregas, Benzema zal het gat in duiken en de taak is aan jou om op het juiste moment een steekpass door de lucht te geven met Fabregas, te vroeg is meestal een bal voor de verdediger en te laat is meestal buitenspel, dit hoort eigenlijk wel bij de basics van de game maar aangezien sinds kort Fifa speelt is het te begrijpen
Klik om te vergroten...