1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Net of Toivonen bij Ajax zou willen spelen :lol:
     
  2. Seh

    Seh Guest

  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die reacties ook echt allemaal op de facebook van voetbalzone. Ook echt zo'n buitenlandse kerel waarmee ik paar jaar geleden in een zaalvoetbalteam zat die bovenaan staat in de reacties. Niveautje daar, 'tering joden, palestijnse vlag heeuj', 'ja je bent zelf een kut buitenlander ga weg', 'rot op naar je eigen land kk palestijn'. Lol.
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Heuj. Zwarte pieten!
     
  5. KidInk

    KidInk Guest

    Ja nouja goed. Eens een supporter, altijd een supporter! Ik ben benieuwd met de wissels in de opstelling van Ajax.

    Siem de Jong in de spits, Lasse Schone als rechtsbuiten en Sigthorsson op links. Serero en Klaasen, aanvallende middenvelders en Blind als verdedigende middenvelder.

    Ik ben btw echt van mening dat we Duarte en Bojan missen. De gretigheid die Bojan had in de eerste wedstrijd tegen zowel Barca en Milan heb ik nog bij niemand gezien!

    Overigens denk ik wel dat Ajax vanavond eens gaat winnen. :)
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    'It's a ultra life'?

    :emo:

    Dat alleen al zegt eigenlijk alles.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Deze opstelling was idd al veel beter met Bojan voor Sigthorsson en Duarte voor Klaassen.

    Erg blij met Blind op 6 trouwens.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik hoop met je mee hoor. Ik blijf altijd Ajaxfan, dat is er nu eenmaal met de paplepel ingegoten. Ik kwam vroeger al in de Meer (gratis, mijn neef was steward _O_), en tijdens EC duels was de sfeer altijd zo indrukwekkend.
     
  9. Seh

    Seh Guest

  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zo'n diep triest volk dat. Grote knullen om met z'n allen een café binnen te rennen en wat klappen uit te delen en dan eruit naaien als ze wellicht een klap terug krijgen. Allemaal gegen die mauer, nepjoden. :+
     
  11. KidInk

    KidInk Guest

  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  13. KidInk

    KidInk Guest

    Ik zit in vak 416. HELEMAAL bovenin helaas haha, wel goed uitzicht op het veld.
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    In de Arena is het helemaal niet erg om helemaal bovenin te zitten vind ik. :) Dan zie je nog steeds alles prima, zolang je maar niet aan de korte zijdes zit.
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    =(
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Diep triest, ga gewoon naar huis. Zeker die Sankt Pauli en Anderlecht supporters.
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wtf doen die gasten in fucksnaam in Amsterdam?!
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    wtf doen die maffe Belgen en Duitsers daar nou?
    Van die Zagreb supporters snap ik het nog wel. Die overnachten natuurlijk in Amsterdam. Maar dat zijn vaak ook al geen lievertjes.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2013
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Pauli en Celtic back-upen elkaar net als Anderlecht en Ajax. Las op een EA forum dat Pauli en Celtic iets overeen hebben qua religieuze overtuigingen of wat dan ook.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    :emo: :F:
     

Deel Deze Pagina