1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Ghosts

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 apr 2013.

  1. bleu dragOn

    bleu dragOn New Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister een update gehad maar blijft nog steeds hangen op 16% grrrrrrrrrrrrrr singelplayer
     
  2. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Een changelog is nog niet vrijgegeven. Maar er schijnen wat problemen met items te zijn verholpen en het operations scherm is gefixed. Tevens kan je nu tijdens het spelen individuele spelers muten.
     
  3. KidInk

    KidInk Guest

    En vandaag gaan we prestigen! YEAH
     
  4. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zo blij met die nieuwe engine! Slechte hit detectie en slechte spawns zijn nu gelukkig verleden tijd. En met het nieuwe hybrid system van listen en dedicated servers hebben we eindelijk geen host migration en lag compensatie meer! Go COD! \o/
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nieuwe engine? Mis ik iets? 8)
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Geen slechte spawns? Mis ik iets?

    Anyway mijn loadout voor Extinction:

    Class: Weapon Specialist +4
    Pistol Type: MP-443 +3
    Ammo Type: Armor Piercing Ammo +0
    Team Support: Team Explosives +0
    Strike Package: I.M.S. +0
    Equalizer: MK32 Launcher +4

    Wapens:
    AK-12 & M27 IAR + Rapid Fire + Grip + Red Dot Sight + Muzzle Break

    Ga eerst voor Pistol +3 voor 2 primary wapens, daarna Class naar +4 en als laatste Equalizer naar +4. Mochten er meer challenges gehaald worden naar upgrade ik ammo daarmee.

    Voor de wapens schat ik Rapid Fire als belangrijkste mod in. De rest is optioneel.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Waar hebben jij liggen campen de afgelopen weken? :+
     
  8. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Dedicated servers? Was een leuk marketing praatje maar tot nu nog steeds last van lag compensation en host migration. Gelukkig is de lag compensation minder dan in BOII, dat voor mij helemaal niet speelbaar was hierdoor. Toch vind ik jet belachelijk, heb nog steeds dat de tegenstander mij eerder ziet en de killcam niet overeen komt met wat er op mijn scherm gebeurde. Hoop dat die dedicated servers toch gauw komen, desnoods betaald a la BF3.

    Spawns zijn in veel gamemodes nog dramatisch maar dit is iets wat te patchen is. Overigens wel een slechte zaak dat dit na zoveel klonen van CoD nogsteeds nodig is.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2013
  9. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, de dedicated servers zijn er nog niet hoor.. Waarss was jij gewoon Host in die game.

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
     
  10. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Iemand wat leuke perks/weapons?

    edit: pak je je squadpoints mee naar de volgende prestige?
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2013
  11. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat Grizzel gewoon sarcastisch is, hoop ik dan :+

    Squad points kun je voor elke character gebruiken, stel je hebt 300 squad points met character 1 binnengehaald, dan kan je bij de andere daarmee wapens etc kopen. Soort van algemene pot :9
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2013
  12. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan wel weer een klein pluspuntje, maar wat word ik gek van die LAG COMP, wanneer luisteren ze nou is naar de echte gamers, gooi die dedicated servers erin & verander nou is die klote spawns! :F:
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Spawns is geen fout. Is ook nog opzettelijk zo gedaan...

    En lag compensation is het slechste wat er ooit verzonnen is. Puur voor de kut Amerikanen gemaakt met hun 3e wereld k-mart verbindingen. Gewoon die gasten de game denien! CoD speelt zich in West-Europa af!! Ik met een €60 verbinding wordt gestraft omdat de rest van de wereld op $1 verbindingen speel? In MW3 quitte ik direct zodra ik host werd.

    Speel gelukkig in deze game toch al geen MP meer. Alleen nog de co-op modi.
     
  14. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup. Moest ff trollen. Deze oude engine die ze steeds gebruiken blijft in de basis fouten houden die er blijkbaar niet uit te halen zijn. Geen enkele patch zal dat verhelpen. Kijk maar naar de andere COD's en je ziet ze zo:

    - Slechte spawns. Blijkbaar is er maar een beperkt aantal punten mogelijk om te spawnen. Kijk maar als je bijvoorbeeld kill confirmed speelt. Hoe vaak gebeurd het niet dat je een kill maakt, en vervolgens pakt je teammate de tag, omdat ie er precies bovenop spawnt. Dit kan alleen opgelost met een nieuwe engine, waarbij er een systeem komt dat je op elke plek op de map kan spawnen.

    http://www.youtube.com/watch?v=EHTaZj9dmkk

    - Lag compensation. Met p2p gaat dit nooit opgelost worden, maar dedicated servers zijn op dit moment de beste oplossing. Als ik Battlefield speel, dan kan ik zelf kiezen voor de dedicated server het dichtst bij mij. Iedere keer dat ik daar speel heb ik dezelfde vertraging ten opzichte van deze server/host. Stel ik heb daar een vertraging van 40 ms, dan heb ik dat iedere game. Iemand met 30 ms zal iets sneller zijn dan ik, iemand met 50 ms wat langzamer. Zaak dus om je shit zo goed mogelijk op orde te hebben. Dus niet tegelijk films downloaden als je aan het spelen bent, aansluiten met kabel i.p.v. wireless etc. Bij p2p word je bij COD juist gestraft. Want dan moet je ineens benadeeld worden als je tegen iemand speelt die 120 ms vertraging heeft. En speel je net lekker dan komt er host migration en is je host ineens 150 ms van je vandaan i.p.v. 40. Of nog erger: je word continu host. Wat zie je dan? Explosies die alleen hitmarkers opleveren, je schiet op enemies en in de killcam zie je dat je helemaal niet geschoten hebt. Wapens als de Famas, Type95 en MSBS zijn onspeelbaar want je kogels tellen pas vanaf burst 2 of 3. Of eerst dood neer vallen, en dan pas kogels aan zien komen.

    http://www.youtube.com/watch?v=IySyljx3nEM

    - Broken cornercam. Dat diegene die als eerste de hoek om komt de tegenstander eerder kan zien.

    http://www.youtube.com/watch?v=6EyojLjUh5Q

    - Head glitch. Snel achter dekking opstaan, schieten en dan weer bukken, terwijl je dan voor de tegenstander helemaal niet te zien bent. En dat er als je stil staat maar een klein stukje hoofd te zien is, maar je zelf wel kan schieten.

    http://www.youtube.com/watch?v=gPYPJpcEQEE

    - Slechte hit detectie. Het beste te zien bij snipers (maar andere wapens hebben dit ook), die in de kill cam finaal mis schieten, maar toch de kill krijgen.

    http://www.youtube.com/watch?v=bcArTzIvJaM

    Anywho, waarschijnlijk zijn de meeste van jullie al na de eerste paar zinnen gestopt met lezen, maar ik ben het mooi ff kwijt :+

    I'm laggy and I know it!
    http://www.youtube.com/watch?v=IySyljx3nEM
    http://www.youtube.com/watch?v=IySyljx3nEM
    http://www.youtube.com/watch?v=IySyljx3nEM
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2013
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het erge is, die lag compensation en spawns zijn absoluut by design.

    Daar hebben ze gewoon expres voor gekozen.

    Want ja, gamers die hun COD een beetje serieus nemen hebben we schijt aan dus we kloten gewoon met de responstijden zodat iedereen hoe slecht hun verbinding ook is redelijk mee kan komen...

    En dat zo dicht mogelijk bij een tegenstander spawnen zat er in 4 nog niet in hoor, in 5 ook niet trouwens en volgens mij in MW2 ook nog niet. Althans, daar hebben ze nog gereageerd op kritiek om het aan te passen..

    Het echt slechte spawnen is begonnen met MW3
     
  16. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb het idee dat mensen veel te makkelijk excuses zoeken, wanneer ze paar keer achterelkaar worden dood geschoten. Anderen hebben ook last van lag enz...
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee juist niet. Ben blij dat iemand het een keer begrijpt.

    My point!

    Failure by design.

    Erger kan het niet. Had destijds al genieg van Treyarch en daar komt IW nu bij. Straks lekker BF4 op een NextGen spelen!
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb echt genoten van BO. Die game voelde ondanks kleine probleempjes nog eerlijk. MW3 en BO2 heb ik wel gekocht maar vrijwel direct weg gegeven

    Ghosts zou de eerste CoD sinds het origineel zijn die ik niet koop

    En op dit moment denk ik dat killzone, titanfall , destiny of noem maar wat meer kans maken om mijn backup shooter naast BF4 te worden

    De volgende COD moet een sprong vooruit maken zoals 4 deed en anders ben ik er definitief klaar mee
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lag en lag compensation zijn totaal andere zaken.
     
  20. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft last van lag, maar heb jij het ook zo http://www.youtube.com/watch?v=IySyljx3nEM ? Ik met regelmaat wel, en GForce denk ik ook.

    Zou je mij een plezier willen doen en de resultaten van een verbindingstest willen posten? En je provider en of je een wired connectie hebt? De test kan je hier doen:

    http://www.pingtest.net/

    Mijn resultaten (ik heb er 2 gedaan) zien er zo uit:

    Tijdstip 22:15
    Provider: Ziggo
    Connectie: wired

    Test op server: Vodafone, Frankfurt
    Packet loss: 0%
    Ping: 28 ms
    Jitter: 9 ms
    Grade: A

    Test op server: Milton Keynes, Uno UK
    Packet loss: 0%
    Ping: 29 ms
    Jitter: 7 ms
    Grade: A

    Edit: O, en wat je upload speed is. Die van mij is 1.9 mb up. ( http://www.speedtest.net/ )
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2013

Deel Deze Pagina