Een changelog is nog niet vrijgegeven. Maar er schijnen wat problemen met items te zijn verholpen en het operations scherm is gefixed. Tevens kan je nu tijdens het spelen individuele spelers muten.
Ik ben zo blij met die nieuwe engine! Slechte hit detectie en slechte spawns zijn nu gelukkig verleden tijd. En met het nieuwe hybrid system van listen en dedicated servers hebben we eindelijk geen host migration en lag compensatie meer! Go COD! \o/
Geen slechte spawns? Mis ik iets? Anyway mijn loadout voor Extinction: Class: Weapon Specialist +4 Pistol Type: MP-443 +3 Ammo Type: Armor Piercing Ammo +0 Team Support: Team Explosives +0 Strike Package: I.M.S. +0 Equalizer: MK32 Launcher +4 Wapens: AK-12 & M27 IAR + Rapid Fire + Grip + Red Dot Sight + Muzzle Break Ga eerst voor Pistol +3 voor 2 primary wapens, daarna Class naar +4 en als laatste Equalizer naar +4. Mochten er meer challenges gehaald worden naar upgrade ik ammo daarmee. Voor de wapens schat ik Rapid Fire als belangrijkste mod in. De rest is optioneel.
Dedicated servers? Was een leuk marketing praatje maar tot nu nog steeds last van lag compensation en host migration. Gelukkig is de lag compensation minder dan in BOII, dat voor mij helemaal niet speelbaar was hierdoor. Toch vind ik jet belachelijk, heb nog steeds dat de tegenstander mij eerder ziet en de killcam niet overeen komt met wat er op mijn scherm gebeurde. Hoop dat die dedicated servers toch gauw komen, desnoods betaald a la BF3. Spawns zijn in veel gamemodes nog dramatisch maar dit is iets wat te patchen is. Overigens wel een slechte zaak dat dit na zoveel klonen van CoD nogsteeds nodig is.
Precies, de dedicated servers zijn er nog niet hoor.. Waarss was jij gewoon Host in die game. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Ik denk dat Grizzel gewoon sarcastisch is, hoop ik dan Squad points kun je voor elke character gebruiken, stel je hebt 300 squad points met character 1 binnengehaald, dan kan je bij de andere daarmee wapens etc kopen. Soort van algemene pot
Dat is dan wel weer een klein pluspuntje, maar wat word ik gek van die LAG COMP, wanneer luisteren ze nou is naar de echte gamers, gooi die dedicated servers erin & verander nou is die klote spawns!
Spawns is geen fout. Is ook nog opzettelijk zo gedaan... En lag compensation is het slechste wat er ooit verzonnen is. Puur voor de kut Amerikanen gemaakt met hun 3e wereld k-mart verbindingen. Gewoon die gasten de game denien! CoD speelt zich in West-Europa af!! Ik met een €60 verbinding wordt gestraft omdat de rest van de wereld op $1 verbindingen speel? In MW3 quitte ik direct zodra ik host werd. Speel gelukkig in deze game toch al geen MP meer. Alleen nog de co-op modi.
Yup. Moest ff trollen. Deze oude engine die ze steeds gebruiken blijft in de basis fouten houden die er blijkbaar niet uit te halen zijn. Geen enkele patch zal dat verhelpen. Kijk maar naar de andere COD's en je ziet ze zo: - Slechte spawns. Blijkbaar is er maar een beperkt aantal punten mogelijk om te spawnen. Kijk maar als je bijvoorbeeld kill confirmed speelt. Hoe vaak gebeurd het niet dat je een kill maakt, en vervolgens pakt je teammate de tag, omdat ie er precies bovenop spawnt. Dit kan alleen opgelost met een nieuwe engine, waarbij er een systeem komt dat je op elke plek op de map kan spawnen. http://www.youtube.com/watch?v=EHTaZj9dmkk - Lag compensation. Met p2p gaat dit nooit opgelost worden, maar dedicated servers zijn op dit moment de beste oplossing. Als ik Battlefield speel, dan kan ik zelf kiezen voor de dedicated server het dichtst bij mij. Iedere keer dat ik daar speel heb ik dezelfde vertraging ten opzichte van deze server/host. Stel ik heb daar een vertraging van 40 ms, dan heb ik dat iedere game. Iemand met 30 ms zal iets sneller zijn dan ik, iemand met 50 ms wat langzamer. Zaak dus om je shit zo goed mogelijk op orde te hebben. Dus niet tegelijk films downloaden als je aan het spelen bent, aansluiten met kabel i.p.v. wireless etc. Bij p2p word je bij COD juist gestraft. Want dan moet je ineens benadeeld worden als je tegen iemand speelt die 120 ms vertraging heeft. En speel je net lekker dan komt er host migration en is je host ineens 150 ms van je vandaan i.p.v. 40. Of nog erger: je word continu host. Wat zie je dan? Explosies die alleen hitmarkers opleveren, je schiet op enemies en in de killcam zie je dat je helemaal niet geschoten hebt. Wapens als de Famas, Type95 en MSBS zijn onspeelbaar want je kogels tellen pas vanaf burst 2 of 3. Of eerst dood neer vallen, en dan pas kogels aan zien komen. http://www.youtube.com/watch?v=IySyljx3nEM - Broken cornercam. Dat diegene die als eerste de hoek om komt de tegenstander eerder kan zien. http://www.youtube.com/watch?v=6EyojLjUh5Q - Head glitch. Snel achter dekking opstaan, schieten en dan weer bukken, terwijl je dan voor de tegenstander helemaal niet te zien bent. En dat er als je stil staat maar een klein stukje hoofd te zien is, maar je zelf wel kan schieten. http://www.youtube.com/watch?v=gPYPJpcEQEE - Slechte hit detectie. Het beste te zien bij snipers (maar andere wapens hebben dit ook), die in de kill cam finaal mis schieten, maar toch de kill krijgen. http://www.youtube.com/watch?v=bcArTzIvJaM Anywho, waarschijnlijk zijn de meeste van jullie al na de eerste paar zinnen gestopt met lezen, maar ik ben het mooi ff kwijt I'm laggy and I know it! http://www.youtube.com/watch?v=IySyljx3nEM http://www.youtube.com/watch?v=IySyljx3nEM http://www.youtube.com/watch?v=IySyljx3nEM
Het erge is, die lag compensation en spawns zijn absoluut by design. Daar hebben ze gewoon expres voor gekozen. Want ja, gamers die hun COD een beetje serieus nemen hebben we schijt aan dus we kloten gewoon met de responstijden zodat iedereen hoe slecht hun verbinding ook is redelijk mee kan komen... En dat zo dicht mogelijk bij een tegenstander spawnen zat er in 4 nog niet in hoor, in 5 ook niet trouwens en volgens mij in MW2 ook nog niet. Althans, daar hebben ze nog gereageerd op kritiek om het aan te passen.. Het echt slechte spawnen is begonnen met MW3
Ik heb het idee dat mensen veel te makkelijk excuses zoeken, wanneer ze paar keer achterelkaar worden dood geschoten. Anderen hebben ook last van lag enz...
Nee juist niet. Ben blij dat iemand het een keer begrijpt. My point! Failure by design. Erger kan het niet. Had destijds al genieg van Treyarch en daar komt IW nu bij. Straks lekker BF4 op een NextGen spelen!
Ik heb echt genoten van BO. Die game voelde ondanks kleine probleempjes nog eerlijk. MW3 en BO2 heb ik wel gekocht maar vrijwel direct weg gegeven Ghosts zou de eerste CoD sinds het origineel zijn die ik niet koop En op dit moment denk ik dat killzone, titanfall , destiny of noem maar wat meer kans maken om mijn backup shooter naast BF4 te worden De volgende COD moet een sprong vooruit maken zoals 4 deed en anders ben ik er definitief klaar mee
Iedereen heeft last van lag, maar heb jij het ook zo http://www.youtube.com/watch?v=IySyljx3nEM ? Ik met regelmaat wel, en GForce denk ik ook. Zou je mij een plezier willen doen en de resultaten van een verbindingstest willen posten? En je provider en of je een wired connectie hebt? De test kan je hier doen: http://www.pingtest.net/ Mijn resultaten (ik heb er 2 gedaan) zien er zo uit: Tijdstip 22:15 Provider: Ziggo Connectie: wired Test op server: Vodafone, Frankfurt Packet loss: 0% Ping: 28 ms Jitter: 9 ms Grade: A Test op server: Milton Keynes, Uno UK Packet loss: 0% Ping: 29 ms Jitter: 7 ms Grade: A Edit: O, en wat je upload speed is. Die van mij is 1.9 mb up. ( http://www.speedtest.net/ )