Stoned gamen, wat vindt jij er van?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Athion, 10 mei 2003.

1. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    ik blijf liever van die troep af , ik rook en blow niet . Heb ik niet nodig maar een beetje aangeschoten zijn en gamen vindt ik nog wel gaan , maar drugs heb ik echt niet nodig .

2. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    K heb t ook niet nodig hoor, net als drank, dat heb k ook niet echt nodig.

K vind t wel lekkah:D

3. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    i'm able to resist it;) en nuchter gamen lijkt me leuker omdat je dan dan geintresseerd bent.....wazzza L@terrrrr

4. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    ja, als ik stoned ben val ik ook gewoon in slaap... en kijk je bv wat rond begin je allerlei rare dingen te zien of krijg je gewoon lachkick :cool:

5. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Rare dingen zien van wiet! Ik weet niet wat jij rookt, maar dat lijkt meer op paddo's.

6. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha inderdaad. Trouwens iemand had het hier een keer over leuke films om stoned te kijken, ik heb gisteren voor de 2e keer Ocean's Eleven gezien onder het genot van een dikke damp en dat was meesterlijk kan ik je vertellen. Owja en Nightfire multiplayer is ook erg intens als je stoned bent _O_

7. Ik vind muziek ook een stuk beter klinken als ik een dikke Kneiter op heb, het klinkt allemaal veel voller en warmer. Je hoort ritmes en beats die je zonder 'Jabba' gerookt te hebben nieteens hoort/opvallen.
    Film kijken vind ik ook leuker met een jointje.

8. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja en soms vallen geluidjes ineens onwijs op die ik nog nooit eerder gehoord had in een liedje :confused: :D

9. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Nightfire .. intens? Dat is inderdaad indrukwekkend.

10. Nielz

Nielz Hoei!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een keer dikke lol met de battlefield mod Desert Combat toen ik stoned was... dat was echt cool, en ik ging nog best goed ook.

11. Silent522

Silent522 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha weten jullie wat de shit is harry potter paddo trippend spelen :), kweet niet welk deel maar hij was op de pc, super simpel, maar ik dacht toch dat ik echt goed was hahaha, heb me zo vermaakt met dat spel toen

12. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zoooooo ik heb vanochtend tot 6 uur amped zitten spelen met een vriend onder het genot van een grammetje wiet :D Dat was echt meesterlijk gewoon. We zijn van 85e naar 72e gegaan :cool: en we werden op een gegeven moment zo ontzettend goed dat we de ziekste trucjes eruit persten! alleen de sponsor van slopestyle lukte maar niet

/edit die muziek van amped is trouwens echt te chill gewoon als je skaffa bent

Laatst bewerkt: 18 jul 2003
  13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    jonko s smokeh is wel relaxt onder het gamen , maar dan moet je niet intensief aant racen zijn :p

14. DJ Appelmoes

DJ Appelmoes 't Overkomt je

Leuk Bevonden:
    0
    'k Zat laatst MM3 te spelen met zeven andere Nederlanders. Plots kwam het gesprek op blowen, bleek dat 6 van 8 op dat moment stoned aan het spelen waren. Ik kan u verzekeren, het was bijzonder vermakelijk. O-)

15. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan het verzekere het is leuker maar dan mag je zeker niet alleen game. ik weet niet hoe het komt maar game op tv met xbox is leuk als je stoned bent maar als je dan te lang op het scherm van de pc kijkt, word ik altijd duizelig en begin je te crache. of heb je het ook al meegemaakt dat je stoned aan het game bent, dat je denkt dat je super goed bent MAAR eigelijk ben je al voor de 100ste keer het zelfde parcour aan het rijde.

Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  16. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar sluit ik mij volledig op aan. maar ik heb al wel is zo zwaar onder de invloed geweest dat ik super stoned in mijn bed lag een een super vette spinnen zag zitte. en geloof me aan paddo's en de rest van die synthetise shit doen ik niet aan mee.
    gewoon shill smore met vrienden blijft het leukste.

17. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    stoned games is zkr wel lol vooral omdat er niemand dan iets van bakt.
    kben nu 14 kheb 1 keer pado` s gedaan kvond ut zelf best eng mischien ben ik dara te jong voor alles bewoog enzo echt ging allemaal raare dinge enzo zien.

18. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    of terwijl je strak staat van de love's en nr 1jes (xtc) dat je kaken vast zitten en een halo speelt met zijn 8en je weet niet wat je meemaakt.je knijpt hem letterlijk, in de controller dan.

Deel Deze Pagina