Damn, ik had school. Zul je altijd zien dat Ajax dan opeens wint en geweldig speelt Iig enorm blij hiermee Trots op de jongens!
Die eerste helft was echt van een ongekend hoog niveau Had weleens willen zien wat de uitslag was geweest als het 11 tegen 11 was gebleven. De 3-0 hing meer in de lucht dan 2-1
Ik zag het half gebeuren, al zit ik op Noord. Dacht eerst dat een doek viel ofzo, maar nu achteraf was het dus die gast. Fuck, dat is wel schrikken. Beter gooien ze die gracht gewoon dicht :{ Overigens genoten van Ajax, Klaassen en Serero vind ik normaal gesproken de slechtste voetballers maar hebben vandaag als beesten gewerkt. Zonde dat Boilesen er weer af moest, hoop dat de blessure mee valt.
Wat een geweldige wedstrijd zeg. Het hele seizoen erger je je dood aan alles en iedereen en dan blijken ze tegen nota bene Barça ineens alles goed te kunnen doen. Genoten van Blind en Serero zowel in de eerste als tweede helft. Klaassen was ook geweldig en heeft zich kapot gebikkeld. Sowieso: eerste helft puur Ajaxvoetbal met volle pressie naar voren, tweede helft puur op power en daadkracht en inzet Barça bij het doel weggehouden. Ik heb echt met volle teugen genoten. Alleen wat die kut Van Rhijn weer aan het doen was met z'n slaaphoofd. Godverdomme wat was ik link zeg. Om dan toch de pessimist uit te hangen. Smetjes op de avond zijn de rode kaart van Veltman (niet aanwezig in Milaan dus), de winst van dat pismilan en die vent die in de gracht is gedonderd.
Ik stond ook echt te kijken van Davy Klaassen in de laatste minuten. Waar komen al deze slimmigheden opeens vandaan? Dat heb ik Ajax nog nooit zien doen in de laatste minuten van een wedstrijd.
Die gozer die gisteren naar beneden gevallen/gesprongen was is zojuist overleden. Volgens de geruchten stond hij stijf van de LSD en net voordat hij beneden lag riep hij meermaals: 'Ik ben een adelaar'.
aan die plas bloed te zien, is die gozer ook echt recht op zijn gezicht terecht gekomen. edit: ik lees dit van 7 min geleden:
Wat een reacties van dat publiek ook , "tyf....." "kank.....". Edit: Hij viel dus niet van de 1ste ring maar van waar er gefilmd werd?
SNELLLUUUUR TYFUSLIJUUUURRSSS Het is dat ze er niet bij konden, anders waren die hulpverleners ook nog in elkaar getimmerd omdat ze 'niet snel genoeg erbij waren'.
Hoor net van een vriend dat die man in het AMC ligt met een onherstelbare verbrijzelde kaak. Hij weet verder niet of het nog kritiek is.. Sent from my Batmobile
Heelijk, echt heerlijk. Het was ook zo. Ik denk ook echt dat als Ajax gewoon 11 spelers had gehouden en van Rhijn niet zo dom had gedaan dat Ajax ook de tweede helft de betere zou zijn geweest. Eigenlijk was het zelfs de tweede helft ook niet echt billenknijpen, Barca was onmachtig.