1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Ghosts

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 29 apr 2013.

  1. Grizzel NL

    Grizzel NL Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghosts zal altijd laggy blijven

    Infinity Ward executive producer Mark Rubin explains why players are 'shot round corners' in Call Of Duty's multiplayer.

    The two things I’ve always experienced, as have many other Call Of Duty players, is getting shot around corners and the Killcam not always matching up with what happens in-game. Will that still be a problem?

    It will still be a problem. Hopefully to a smaller extent. That’s the idea. That everything we’re doing is making those gaps smaller and small. But it’s impossible, if you think about it… here are two computers [puts two cans on the table] and here’s a server [puts serviette between them]. I’m chasing you down and you go around a corner. On my machine, it looks like I’ve shot you. On yours, it feels like you’ve gone round the corner. The server is more like this [moves server closer to computer].

    So you’re a certain distance away and I’m a certain distance away. I shoot, I send my packet to the server that I shot, you give your position to the server. The problem is this takes so much longer [points to computer furthest away from server]. The server is basically waiting, getting all of that information, sort of rewinding time to figure out who was where. Part of the problem is the further away you are like this and the further the disparity is, the server’s going to be like okay, well, this guy is so out of whack, we’re going to take the other data more seriously. We basically get a situation where it feels more like one client is winning over another client.

    It’s more about disparity than anything else. Our matchmaking will help with that and our dedicated servers should help with that as well. The way it works is if you’re near a dedicated server, you’ll basically prefer that as a host. It should always go to that server.

    Source: http://www.nowgamer.com/features/21...ting_lag_series_perception_and_dog_memes.html

    Dus Rubin kan alleen maar hopen dat de problemen minder worden, en als je nu ook al last hebt van host zijn/host migration zal je ook nooit op een dedi server komen. Want die zit dan blijkbaar te ver van je vandaan. Ik hoop niet dat dit nu de 'power of the cloud' is.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2013
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    En dit is gewoon de reden dat niemand de game zou moeten spelen :)
     
  3. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel heel toevallig he Mark Rubin dat de hele wereld die COD speelt er last van heeft?!

    DOE ER WAT AAN!
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha, kom van epic filmpjes van mezelf tegen in Black Ops. 8)



     
  5. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Iemand die weet met hoeveel personen je maximaal lokaal multiplayer kan spelen ? Op ene site lees ik 2 spelers (oa voor coop campaign) en op andere weer 4.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Heel gek misschien dat ik het zo zeg, maar: Vind de MP van Ghosts toch fijner spelen, leukere maps ook, dan de eerste keer met BF 4. Waarom? Het speelt allemaal soepeler, is een stuk minder buggy en glitchy en voor het eerst dat ik het ervaar dat die servers ook eens snel werken. De respawns zijn inderdaad aardig kut, maar lijken met die kleine patch wel minder te zijn geworden. Wat ik trouwens wel fijn vind aan de MP van BF, is dat ze nu ook zo'n snel respawn systeem hebben als in de COD serie en Ghosts. Helaas moet de MP nog wel wat beter werken, vooral aan de snelheid hier en daar, voordat ook het respawn systeem naar behoren is. Persoonlijk vind ik BF 4 MP gewoon niet soepel en snel werken i.t.t. Ghosts. Ik was tot op heden altijd een BF MP man, mede dankzij legendarische potjes met uber Battlefield Held AntraXxX, maar Ghosts heeft me toch blij verrast. Goddank eindelijk af van die idiote kleine maps, waaronder Nuketown.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    CoD heeft altijd soepeler gelopen dan BF. Ook is het minder buggy/glitchy. Niks nieuws dus wat je op noemt. Het gaat gewoon om de ervaring. Of je wilt echt oorlog beleven of je wilt dom rondrennen en alles met hipfire af schieten. Jij hebt de keuze :)
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zo, eerste paar potjes groundwar finaal afgeslacht!

    Hahahaha..... Ghosts is even wennen weer, maar man o man wat draait ie soepel.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op? Heb hem namelijk nog niet op PS4/X1 gespeeld.
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Op de ps4.

    Zag geen ghosts thread bij de ps4... :+

    Overigens kan ik wel alle games joinen, maar hij geeft aan dat mijn nat strict is. Heb daarna bepaalde poorten getriggerd en nu is mijn nat moderate.

    Beetje vaag, maar ik kan wel online (kpn glasvezel)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  11. mikeevl

    mikeevl Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik had da paar jaar geleden ook al me pa had zoveel geprobeerd dat het opeens wel open stond haha :D
     
  12. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    De ps4 versie was een stuk scherper dan de xbox one versie? Is inmiddels hier een update voor geweest voor de one?
     
  13. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Yup , op ps4 1080P en xone 780P dacht ik
     
  14. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Iemand?
     
  15. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Mensen die Extinction mode willen spelen opde PS4? Liefst met mic :)
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Storymode ia echt leuk. Wat vinden jullie ervan?
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de X1 sinds vandaag. Dus voor iedereen die wil spelen: Fadazzo is de naam. :)
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Storymode is inderdaad goed, maar de multiplayer daarentegen.. verschrikkelijk..
    Je hebt nog niet eens de kans om te reageren als je iemand hoort, zo snel ga je dood. En dit in combinatie met de verbeterde graphics en meer details in de nog al grote maps.. Je ziet de mannetjes soms niet eens zitten :+
    Als je geluk hebt zit het natuurlijk in jou voordeel, maar rushen zit er echt niet meer in voor mij heb ik al gemerkt.. =(
     
  19. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Wat een dik spel is dit op de One zeg!! Zoals hierboven al gezegd wordt is online wel pittiger geworden, maar ben inmiddels als stuk beter geworden. Vannacht weer tot 3 gespeeld en nu alweer wakker om nog even voor school te spelen :p
     
  20. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog ergens die X1 te koop?

    Of een PS4?

    En zijn die Ded Servers er al?

    Sorry voor vragen maar ben tijdje afwezig geweest
     

Deel Deze Pagina