Ghosts zal altijd laggy blijven Infinity Ward executive producer Mark Rubin explains why players are 'shot round corners' in Call Of Duty's multiplayer. The two things I’ve always experienced, as have many other Call Of Duty players, is getting shot around corners and the Killcam not always matching up with what happens in-game. Will that still be a problem? It will still be a problem. Hopefully to a smaller extent. That’s the idea. That everything we’re doing is making those gaps smaller and small. But it’s impossible, if you think about it… here are two computers [puts two cans on the table] and here’s a server [puts serviette between them]. I’m chasing you down and you go around a corner. On my machine, it looks like I’ve shot you. On yours, it feels like you’ve gone round the corner. The server is more like this [moves server closer to computer]. So you’re a certain distance away and I’m a certain distance away. I shoot, I send my packet to the server that I shot, you give your position to the server. The problem is this takes so much longer [points to computer furthest away from server]. The server is basically waiting, getting all of that information, sort of rewinding time to figure out who was where. Part of the problem is the further away you are like this and the further the disparity is, the server’s going to be like okay, well, this guy is so out of whack, we’re going to take the other data more seriously. We basically get a situation where it feels more like one client is winning over another client. It’s more about disparity than anything else. Our matchmaking will help with that and our dedicated servers should help with that as well. The way it works is if you’re near a dedicated server, you’ll basically prefer that as a host. It should always go to that server. Source: http://www.nowgamer.com/features/21...ting_lag_series_perception_and_dog_memes.html Dus Rubin kan alleen maar hopen dat de problemen minder worden, en als je nu ook al last hebt van host zijn/host migration zal je ook nooit op een dedi server komen. Want die zit dan blijkbaar te ver van je vandaan. Ik hoop niet dat dit nu de 'power of the cloud' is.
Wel heel toevallig he Mark Rubin dat de hele wereld die COD speelt er last van heeft?! DOE ER WAT AAN!
Iemand die weet met hoeveel personen je maximaal lokaal multiplayer kan spelen ? Op ene site lees ik 2 spelers (oa voor coop campaign) en op andere weer 4.
Heel gek misschien dat ik het zo zeg, maar: Vind de MP van Ghosts toch fijner spelen, leukere maps ook, dan de eerste keer met BF 4. Waarom? Het speelt allemaal soepeler, is een stuk minder buggy en glitchy en voor het eerst dat ik het ervaar dat die servers ook eens snel werken. De respawns zijn inderdaad aardig kut, maar lijken met die kleine patch wel minder te zijn geworden. Wat ik trouwens wel fijn vind aan de MP van BF, is dat ze nu ook zo'n snel respawn systeem hebben als in de COD serie en Ghosts. Helaas moet de MP nog wel wat beter werken, vooral aan de snelheid hier en daar, voordat ook het respawn systeem naar behoren is. Persoonlijk vind ik BF 4 MP gewoon niet soepel en snel werken i.t.t. Ghosts. Ik was tot op heden altijd een BF MP man, mede dankzij legendarische potjes met uber Battlefield Held AntraXxX, maar Ghosts heeft me toch blij verrast. Goddank eindelijk af van die idiote kleine maps, waaronder Nuketown.
CoD heeft altijd soepeler gelopen dan BF. Ook is het minder buggy/glitchy. Niks nieuws dus wat je op noemt. Het gaat gewoon om de ervaring. Of je wilt echt oorlog beleven of je wilt dom rondrennen en alles met hipfire af schieten. Jij hebt de keuze
Zo, eerste paar potjes groundwar finaal afgeslacht! Hahahaha..... Ghosts is even wennen weer, maar man o man wat draait ie soepel.
Op de ps4. Zag geen ghosts thread bij de ps4... Overigens kan ik wel alle games joinen, maar hij geeft aan dat mijn nat strict is. Heb daarna bepaalde poorten getriggerd en nu is mijn nat moderate. Beetje vaag, maar ik kan wel online (kpn glasvezel)
haha ik had da paar jaar geleden ook al me pa had zoveel geprobeerd dat het opeens wel open stond haha
De ps4 versie was een stuk scherper dan de xbox one versie? Is inmiddels hier een update voor geweest voor de one?
Storymode is inderdaad goed, maar de multiplayer daarentegen.. verschrikkelijk.. Je hebt nog niet eens de kans om te reageren als je iemand hoort, zo snel ga je dood. En dit in combinatie met de verbeterde graphics en meer details in de nog al grote maps.. Je ziet de mannetjes soms niet eens zitten Als je geluk hebt zit het natuurlijk in jou voordeel, maar rushen zit er echt niet meer in voor mij heb ik al gemerkt..
Wat een dik spel is dit op de One zeg!! Zoals hierboven al gezegd wordt is online wel pittiger geworden, maar ben inmiddels als stuk beter geworden. Vannacht weer tot 3 gespeeld en nu alweer wakker om nog even voor school te spelen
Is er nog ergens die X1 te koop? Of een PS4? En zijn die Ded Servers er al? Sorry voor vragen maar ben tijdje afwezig geweest