1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Er komt een ps4 +vita bundel. Helaas weinig goedkoper dan los kopen zo te zien (500 pond). Toch wordt het hier niet vaak genoemd, maar Sony heeft met de Vita/PS4 combo toch wel een erg gaaf totaalplaatje neergezet.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    de cloud betekent altijd nog wel dedicated servers voor alle games en naar verwachtig toch weer de stabielere online ervaring

    maar extra resources voor games uit de cloud halen snapt iedereen denk ik wel dat dat alleen bij MMO on online only games met server side computing kan werken

    bij een offline sp game gaat het geen verschil maken
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat was volgens mij een costumbundel van een specifieke site, game.co.uk volgens mij :).
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee Sony heeft bevestigd dat ze dat bij meer retailers gaan doen als is het nog wel een beetje vaag

    er komt waarschijnlijk een ultimate bundel maar andere retailers gaan dan weer aanbiedingen doen als een Vita met X korting bij aanschaf van een PS4

    Ik wil eigenlijk wel zo'n bundel denk ik als hij echt scherp word geprijst , iets van 550 of zo?
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    € 500,- zou een mooie prijs zijn O-) incl games of een jaartje PS+.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is denk ik een beetje wishful thinking :+ wat kost een vita bundel met een game tegenwoordig?
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Rond de € 130,- en € 200,- al zie je met blackfriday steeds meer sales van de Vita rond de $ 100,-. Dus wie weet als die bundel er komt, al doen ze dan waarschijnlijk niet de eerste versie erbij maar de nieuwe, waarvan het scherm dan niet zo fancy is.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit was er wel.

     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    En als dan nou een nieuw type Xbox One uitkomt met verbeterde koeling? Misschien dat Microsoft het risico dan misschien wel wil nemen als de achterstand op de PS4 toch te groot dreigt te worden...

    De mogelijkheid is er in ieder geval zoals ik begrepen heb, zou mij dus niks verbazen als het vroeg of laat toch gedaan word, ondanks alle risico's.

    Denk dat er maar weinig ontwikkelaars zullen zijn die hun games zover willen optimaliseren als Rockstar bij GTA V heeft gedaan... Daar is simpelweg geen geld voor!
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zullen ze nooit doen, want dan praat je over 2 verschillende consoles. Oftewel zul je alle games 2 keer uit moeten geven, een keer voor de oude en een keer voor de nieuwe
     
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Console blijft in principe het zelfde.. Die boost kan softwarematig uitgevoerd worden. Alleen lopen dan 'oudere' modellen sneller de kans om oververhit te raken. Hoeft niet, kan wel! (die Xbox One is niet voor niets zo groot gemaakt)

    Er bestaat dus wel de mogelijkheid, maar of Microsoft het ooit doet blijft natuurlijk de vraag.
    Maar ik heb er het volgende gevoel bij: "Een kat in het nauw maakt rare sprongen". ;)
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik denk dat ze het niet gaat doen. Want het risico van oververhitten van oudere consoles kunnen ze niet lopen.

    Dat heeft tot nu toe nog nooit iemand gedaan. Afgelopen generatie waren er in de loop van de tijd ook hardware revisies met nieuwe chipsets die sneller en koeler konden draaien

    maar iedereen is altijd uitgegaan van de lowest common denominator oftewel het enige voordeel wat je van die nieuwe chipsets had was minder kans op oververhitting
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    PS4 & Xbox One generation to last 5-6 years, says EA’s Soderlund

     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    .....whahahaha.:lol:
    Tuuuurlijk EA, tuurlijk._0/


    En deze gen is net begonnen; we zullen zien hoe deze gaat duren.
     
  15. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    dat next gen feel ;)

     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    jezus wat ziet dat er kut uit
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik denk dat deze generatie wel langer meegaat dan 5 of 6 jaar. Ik denk persoonlijk wel weer een jaar of 8.
     
  18. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Hahah die vecht spel, ziet er zo komisch uit die pussy punches. :D

    Omg lach me kapot, die spel moet ik ook.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2013
  19. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    dat Nederlands
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    En hoe zou jij dat vinden, wanneer je al een XOne hebt gekocht? Behoorlijk genaaid denk ik.

    Fighter Within heeft meteen de "slechte fighter van de nieuwe generatie"prijs te pakken. :+

    J**** f***ing wept.
     

Deel Deze Pagina