Er komt een ps4 +vita bundel. Helaas weinig goedkoper dan los kopen zo te zien (500 pond). Toch wordt het hier niet vaak genoemd, maar Sony heeft met de Vita/PS4 combo toch wel een erg gaaf totaalplaatje neergezet.
de cloud betekent altijd nog wel dedicated servers voor alle games en naar verwachtig toch weer de stabielere online ervaring maar extra resources voor games uit de cloud halen snapt iedereen denk ik wel dat dat alleen bij MMO on online only games met server side computing kan werken bij een offline sp game gaat het geen verschil maken
Nee Sony heeft bevestigd dat ze dat bij meer retailers gaan doen als is het nog wel een beetje vaag er komt waarschijnlijk een ultimate bundel maar andere retailers gaan dan weer aanbiedingen doen als een Vita met X korting bij aanschaf van een PS4 Ik wil eigenlijk wel zo'n bundel denk ik als hij echt scherp word geprijst , iets van 550 of zo?
Rond de € 130,- en € 200,- al zie je met blackfriday steeds meer sales van de Vita rond de $ 100,-. Dus wie weet als die bundel er komt, al doen ze dan waarschijnlijk niet de eerste versie erbij maar de nieuwe, waarvan het scherm dan niet zo fancy is.
En als dan nou een nieuw type Xbox One uitkomt met verbeterde koeling? Misschien dat Microsoft het risico dan misschien wel wil nemen als de achterstand op de PS4 toch te groot dreigt te worden... De mogelijkheid is er in ieder geval zoals ik begrepen heb, zou mij dus niks verbazen als het vroeg of laat toch gedaan word, ondanks alle risico's. Denk dat er maar weinig ontwikkelaars zullen zijn die hun games zover willen optimaliseren als Rockstar bij GTA V heeft gedaan... Daar is simpelweg geen geld voor!
Dat zullen ze nooit doen, want dan praat je over 2 verschillende consoles. Oftewel zul je alle games 2 keer uit moeten geven, een keer voor de oude en een keer voor de nieuwe
Console blijft in principe het zelfde.. Die boost kan softwarematig uitgevoerd worden. Alleen lopen dan 'oudere' modellen sneller de kans om oververhit te raken. Hoeft niet, kan wel! (die Xbox One is niet voor niets zo groot gemaakt) Er bestaat dus wel de mogelijkheid, maar of Microsoft het ooit doet blijft natuurlijk de vraag. Maar ik heb er het volgende gevoel bij: "Een kat in het nauw maakt rare sprongen".
Ik denk dat ze het niet gaat doen. Want het risico van oververhitten van oudere consoles kunnen ze niet lopen. Dat heeft tot nu toe nog nooit iemand gedaan. Afgelopen generatie waren er in de loop van de tijd ook hardware revisies met nieuwe chipsets die sneller en koeler konden draaien maar iedereen is altijd uitgegaan van de lowest common denominator oftewel het enige voordeel wat je van die nieuwe chipsets had was minder kans op oververhitting
.....whahahaha. Tuuuurlijk EA, tuurlijk._0/ En deze gen is net begonnen; we zullen zien hoe deze gaat duren.
Ik denk dat deze generatie wel langer meegaat dan 5 of 6 jaar. Ik denk persoonlijk wel weer een jaar of 8.
Hahah die vecht spel, ziet er zo komisch uit die pussy punches. Omg lach me kapot, die spel moet ik ook.
En hoe zou jij dat vinden, wanneer je al een XOne hebt gekocht? Behoorlijk genaaid denk ik. Fighter Within heeft meteen de "slechte fighter van de nieuwe generatie"prijs te pakken. J**** f***ing wept.