1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat MS.de eens opschiet met het versturen van m'n Controller + Play & Charge Kit. :mad:
     
  2. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Vandaag bestellen bij MS is deze week nog levering of niet?
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2013
  3. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    denk niet we morgen iets horen :mad:
     
  4. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Helaas nog niks van otto.de bundel :mad:
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Woo, net aangesloten, werkt allemaal prima. Nu nog even m'n FIFA14 code verpatsen.
     
  6. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Iemand die weet hoe je je Paypal goed kan koppelen aan je MS account?
    Vriend wilt een One bestellen maar als hij zijn Paypal wilt koppelen krijgt hij dit:
    We kunnen uw betaling momenteel niet verwerken via uw PayPal-rekening. Ga terug naar de website van de ontvanger om uw transactie te voltooien met behulp van hun gebruikelijke betalingsprocedure.

    EDIT:

    Staat er nu op maar hij kan er nu niet mee betalen.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2013
  7. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een one voor een maat van me gehaald en die had de bekende disk drive failure. En ik heb geprobeerd om hem te laten repareren door Microsoft maar ze doen het dus niet. Hier het mailtje:

    Dear Michael,

    My name is Giacomo, and I am reaching out to you from the Microsoft Corporate Office. I am sorry to hear that you are having issues with your Xbox One and are in need of a repair/exchange. Unfortunately, the country in which you reside is not an official Xbox One Launch country therefore we are unable to provide any assistance in regards to a repair. The best thing I can recommend for you is to return the unit to the retailer in which it was purchased.


    If you have any questions or I can help further, please reply to my email, and I’ll be happy to assist you.

    Thank you very much for your time.

    Sincerely,
    Giacomo
    The Xbox Customer Advocacy and Exceptions Group

    Ondertussen heeft ie het zelf gemaakt, gwn goed tikken op de onderkant doet wonderen. Dus hopelijk krijgen we tot de Nederlandse release geen gekke dingen.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, er was toch laatst iemand hier waar de support in een chat zei dat het wel gewoon kon? Dit bedoel ik dus en had niet anders verwacht!
     
  9. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige week zelf ook in de chat gezeten op maandag, en ik hoorde helemaal niets. Dus op donderdag weer in de chat. Het was allemaal goed dus ik zou snel iets horen en nu deze mail. Gelukkig heeft ie hem zelf aan de praat gekregen.
     
  10. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook. Bevestiging gehad voor de COD bundel
     
  11. koelebobes

    koelebobes Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren met de Xone besteld via MSstore.es en morgenavond komt hij al binnen <3 Serieus geweldig. Nu alleen nog nog wachten op Forza 5 LCE ( Game.co.uk)
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Gah die edition met Fifa? Wou'm gisterenavond laat nog bestellen maar dacht ik doe het morgenvroeg wel... uiteraard non disposable.

    Op zich is die 490 Eur voor de Xo + CoD bundle van Amazon.fr niet slecht, maar ik vraag me af of bestellen voor 529 op MS.fr niet veel sneller zou kunnen zijn.
     
  13. koelebobes

    koelebobes Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ja :) Alleen ik heb ADSL internet en durf eigenlijk niet Fifa 14 te gaan downloaden .. het zal vast 20gb zijn ? :'-(
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
  15. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    En ook al iets van een datum? Heb zelf wel tijdje terug die bevestiging gehad voor 2x CoD bundel
     
  16. ZeroDarkFive

    ZeroDarkFive Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    tnx heb al wel nba live gevonden als demo op usa account, ik ga strks nog even verder zoeken ;)
     
  17. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope... Vorige week besteld. Kreeg een mail dat ze deze week een zending zouden krijgen en mid december weer
     
  18. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies hetzelfde hier dus, kreeg mail vorige week dat het maandag of woensdag zou worden en dat ie iets liet weten als ze er waren. Gister kreeg ik te horen dat ie maandag niks had gekregen

    Nu heb ik 2 daar in bestelling staan, en zijn er volgens mij nog 2 mensen hier die er een xbox in bestelling hebben staan daar?
    En dan zijn er waarschijnlijk ook nog een paar Duitsers die er 1tje moeten hebben, ben benieuwd :)

    Hoop dat morgen gewoon een mailtje krijg
     
  19. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand enig idee waar ik kan vinden wanneer er een nieuwe update komt voor de xbox one? of met wat voor update(s) ze bezig zijn? :)
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7

Deel Deze Pagina