Iemand die weet hoe je je Paypal goed kan koppelen aan je MS account? Vriend wilt een One bestellen maar als hij zijn Paypal wilt koppelen krijgt hij dit: We kunnen uw betaling momenteel niet verwerken via uw PayPal-rekening. Ga terug naar de website van de ontvanger om uw transactie te voltooien met behulp van hun gebruikelijke betalingsprocedure. EDIT: Staat er nu op maar hij kan er nu niet mee betalen.
Ik had een one voor een maat van me gehaald en die had de bekende disk drive failure. En ik heb geprobeerd om hem te laten repareren door Microsoft maar ze doen het dus niet. Hier het mailtje: Dear Michael, My name is Giacomo, and I am reaching out to you from the Microsoft Corporate Office. I am sorry to hear that you are having issues with your Xbox One and are in need of a repair/exchange. Unfortunately, the country in which you reside is not an official Xbox One Launch country therefore we are unable to provide any assistance in regards to a repair. The best thing I can recommend for you is to return the unit to the retailer in which it was purchased. If you have any questions or I can help further, please reply to my email, and I’ll be happy to assist you. Thank you very much for your time. Sincerely, Giacomo The Xbox Customer Advocacy and Exceptions Group Ondertussen heeft ie het zelf gemaakt, gwn goed tikken op de onderkant doet wonderen. Dus hopelijk krijgen we tot de Nederlandse release geen gekke dingen.
LOL, er was toch laatst iemand hier waar de support in een chat zei dat het wel gewoon kon? Dit bedoel ik dus en had niet anders verwacht!
Ik heb vorige week zelf ook in de chat gezeten op maandag, en ik hoorde helemaal niets. Dus op donderdag weer in de chat. Het was allemaal goed dus ik zou snel iets horen en nu deze mail. Gelukkig heeft ie hem zelf aan de praat gekregen.
Gisteren met de Xone besteld via MSstore.es en morgenavond komt hij al binnen Serieus geweldig. Nu alleen nog nog wachten op Forza 5 LCE ( Game.co.uk)
Gah die edition met Fifa? Wou'm gisterenavond laat nog bestellen maar dacht ik doe het morgenvroeg wel... uiteraard non disposable. Op zich is die 490 Eur voor de Xo + CoD bundle van Amazon.fr niet slecht, maar ik vraag me af of bestellen voor 529 op MS.fr niet veel sneller zou kunnen zijn.
Klopt ja Alleen ik heb ADSL internet en durf eigenlijk niet Fifa 14 te gaan downloaden .. het zal vast 20gb zijn ?
Nope... Vorige week besteld. Kreeg een mail dat ze deze week een zending zouden krijgen en mid december weer
Precies hetzelfde hier dus, kreeg mail vorige week dat het maandag of woensdag zou worden en dat ie iets liet weten als ze er waren. Gister kreeg ik te horen dat ie maandag niks had gekregen Nu heb ik 2 daar in bestelling staan, en zijn er volgens mij nog 2 mensen hier die er een xbox in bestelling hebben staan daar? En dan zijn er waarschijnlijk ook nog een paar Duitsers die er 1tje moeten hebben, ben benieuwd Hoop dat morgen gewoon een mailtje krijg
Iemand enig idee waar ik kan vinden wanneer er een nieuwe update komt voor de xbox one? of met wat voor update(s) ze bezig zijn?
http://www.eurogamer.net/articles/2013-12-03-bravely-default-review Zijn request van gamers. Hier gaat ongetwijfeld Microsoft mee aan slag.