1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Als Nederland 2e wordt in de groep, is Brazilië zeer waarschijnlijk de tegenstander in de 8e finale.......
     
  2. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Mooie poule voor België!
     
  3. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Toch de mooiste wedstrijd om even Brazilië uit het toernooi te gooien, dan haten die brazilianen ons nog behoorlijk lang.

    Verder vind de poules allemaal redelijk alleen poule D is echt zwaar, en poule G is ook een leuke.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2013
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En de USA dan, angstgegner Ghana, Portugal en Duitsland

    die gaan gewoon puntloos naar huis :+
     
  5. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Wel leuke poule G en de USA deed het verbazingwekkend goed vorig WK dus wie weet kunnen ze weer wat laten zien.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Gewoon Iniesta en Busquets de tering inschoppen en eerste vliegtuig weer naar huis.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Gewoon Spanje het toernooi uit kegelen en daarna Brazilië. Dat zou geweldig zijn. :cool:
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gewoon Ajax opstellen.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Denemarken doet niet mee aan het WK. :+
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    rematch bitches!

    [​IMG]
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als je in sprookjes gelooft wel, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Nederland gaat het heel zwaar krijgen om boven Chili te eindigen. Lukt dat, dan krijg je als toetje Brazilië. Het gaat een kort toernooi worden voor Nederland.
     
  12. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Hahaha, wat was dat stiekem een heerlijk moment, die schop.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    De jong gewoon weer opstellen en weer zo'n trap uitdelen. En louis dan ouderwets langs de zijlijn. Dat zou een mooie openingswedstrijd zijn!

    En brazilie hebben we vorige keer ook uitgeschakeld dus kan nu ook gewoon weer. jammer dat het nog zo lang duurt.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben erg benieuwd. Zo lang NL maar net zoals Ajax vol erin gelooft, kan er best wat mogelijk zijn. Wat dat betreft is het goed dat je in groep B zit mét Spanje en je weet dat het lastig wordt als je 2e wordt. Beter zo beginnen dan een of andere zwakke kutstart en dan roemloos afgaan.
     
  15. Xbox.exe

    Xbox.exe Nu even serieus

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg benieuwd naar Groep G met Duitsland, Portugal, Ghana en VS en Groep D met Uruguay, Costa Rica, Engeland en Italië. Lastig om te voorspellen welke landen in deze groepen door zullen gaan. Australie en Chili moeten echt wel te doen zijn.
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie eerder Chili doorgaan dan Ghana of de VS. Italië lijkt me duidelijk de favoriet in hun poule, gevolgd door Uruguay.

    En wat poep ik toch op die walgelijke fransozen.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    El Toro vs Pamplona. :+
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vond het wel opmerkelijk dat toen de bal met Engeland "getrokken" werd die man wel heel zeker van zijn zaak was. Liep wel heel blij ineens :+ Ook puur toeval dat Frankrijk in een makkelijke poule komt... *zucht*

    Lekkere loting. Kan niets anders zeggen. Je treft in de 8ste finales wel een top land. Heerlijk.
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind het behoorlijk stuitend hoe makkelijk sommige mensen/media over de poule denken. Chili is niet per se minder dan NL en sowieso de sterkste ploeg uit die pot. Net als Spanje uit pot 1.

    De Volkskrant spreekt over 'niet ongunstig', bij dwdd werden onze kansen overschat. Ik erger me nu al.
     
  20. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Onze Youri was vrij reëel toch?
     

Deel Deze Pagina