1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Volwassen reactie. En inderdaad, Milan speelde geen voetbal, maar deed het wel erg slim. Daar heeft een puur voetballend team als Ajax gewoon moeite mee, als het daarnaast ook nog eens veel jonge mannekes heeft die niet goed kunnen omgaan met zulke sneaky bastards als Super Mario.

    Op het eerste nog:
    Het spijt me, maar als ik posts van jou lees kom ik gewoon spontaan in een soort René van der Gijp-sfeer, Manolev'je. :D

    En ja, Milan gaat finaal gesjloopt worden als ze tegen een Bayern loten.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2013
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Ik weet nu al dat Ajax Juventus gaat loten in de Europa League.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ajax ook nog ongeplaatst in de EL, oftewel er lekker snel uit en dan maar weer kampioen worden (geen arrogantie, zo zie ik het echt weer gebeuren).
     
  4. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Juve (in normale doen) speelt gewoon prachtig aanvallend voetbal hoor, niks mis mee.
     
  5. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Schei toch uit man! Zoals al werd gezegd was er gewoon in 50% van de gevallen niks aan de hand. Scheids floot niet slecht? 1ste helft floot die prima ja maar de tweede helft ging nergens over. Milan had nog een rode kaart moeten hebben en de scheids trapt juist in de show van Balo en consorten niet Ajax.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Dat bedoel ik dus ook. Ze zullen meteen weer de moeilijkste ploeg loten. :+
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Die EL vind ik ook niks aan.

    Ik vind het leuker voor Ajax dat ze de 1/8ste finales halen in de CL, mooie ploeg loten en dan naar huis zodat ze zich daarna op de competitie kunnen concentreren. Ik vermoed dat ze in de EL nog wel minstens 4 wedstrijden zullen spelen.
     
  8. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh ik dacht dat je Italiaanse maniertjes bedoelde.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Dat is toch standaard bij Ajax. Tijdje geleden Juventus geloot en ook al een keer Man United.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Kan toch niet volgens mij? Dacht altijd dat CL ploegen tegen een nummer 2 uit de EL moeten en dus sowieso niet eerst tegen elkaar spelen
     
  12. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat zou jij doen met een man minder? En op deze manier een ronde verder komen?
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Tering klote hoeren tyfus zooi... Objectieve reactie komt later.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Echt sommige reacties hier :F:

    Ik begin echt kotsmisselijk te worden dat theater en smerige overtredingen als 'slim' gezien worden. Tuurlijk, in de hoek de bal vasthouden zijn slimmigheidjes voor tijdrekken zijn slimmigheden. Al die andere truukjes zijn gewoon erg triest en ik vind dat de scheids dat ook beter moet bewaren. Die coach die de bal zeer kinderachtig uit de handen gaat tikken en elke keer als er tegen Milan gefloot word bijna die 4e official omverschreeuwt? Opbokken naar de tribune met dat achterlijke gedrag. Iemand vies van achteren trappen, elleboogjes, constant liggen? Kaarten geven.

    Zolang het scheidsrechterkorps dit door de vingers blijft zien en hier niet tegen optreed, blijf je dit soort praktijken houden.

    Ajax had echter te weinig gecreëerd in Milan, zo simpel is het ook. Dat maakt echter niet dat de tegenstander zich alles mag veroorloven.
     
  15. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat veel mensen langs elkaar praten. Ik en ik denk vele anderen ben het eens dat sommige dingen gewoon te ver gingen, ballenjongens die geen bal hadden? Een coach die de bal uit iemand zijn hand slaat? Ballotelli die soms niet werd aangeraakt en ging liggen?

    Dit wil echter niet zeggen dat ze in veel gevallen slimmer waren dan de spelers van Ajax. Ballotelli verdedigde in de meeste gevallen legitiem de bal, en als een Ajax speler kwam dekte hij hem af met het lichaam waardoor de verdediger van Ajax bijna altijd lichamelijk contact moet maken om de bal af te pakken. Hij gaat gemakkelijk liggen, maar in veel gevallen was er simpelweg lichamelijk contact. Als je slim een naar woord vind, bedenk dan dat ik en veel mensen het meer bedoelen in de zin: 'misbruik maken van de regels'. AC speelde om tijd te rekken, maar dat is gewoon legitiem, nogmaals, ik vind dit slim maar lees gerust 'misbruik maken van de regels' als je dat prettiger vind.

    Ik zag wel een parallel met de wedstrijden van Inter van een paar jaar geleden. Ik denk dat veel clubs moeite hebben met dit voetbal, echter krijgen topclubs tegen dit soort anti-voetballende clubs gewoon meer echte kansen door betere individuele spelers. Ajax speelt voetbal dat ze eigenlijk niet kunnen waarmaken tegen topclubs omdat ze geen super individuele kwaliteit hebben.

    Maarja, ik hoop wel op goede resultaten van Ajax in de Europa league. Ik vond het zeer verfrissend te zien dat een Nederlandse club misschien toch niet zo slecht is in verhouding met de rest, wat wijzelf altijd doen willen geloven.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2013
  16. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Wat heb ik me ook dood geërgerd aan die Allegri. Wat een klapmongool is dat toch ook zeg, jezus christus he.
    Die Muntari is ook een teringdebiel, en wat is Balo toch een draak en vervelend.
    Met een wedstrijd als deze vind ik het toch knap dat je jezelf kan beheersen als ajaxspeler.
    Ik denk dat ik in de laatste seconden toch nog even een doodschop uit zou delen aan iemand.
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Uren later en zit nog steeds met onbegrip. Wat hebben we het weggegeven tegen 2x Celtic en 2x Milan. Hadden misschien wel groepswinnaar kunnen worden. Nee hoor, nu mag je in de EL uitkomen. Met ons pech vast en zeker tegen Juventus. :emo:
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat was Ajax slecht zeg. Verdienden helemaal niks vandaag. Stelletje lafbekken hebben geen moment Milan moeilijk weten te maken, trapten weer ouderwets in alle truukjes van Milan. En dat Milan ranzig is, dat weet je vantevoren. Dat mag achteraf nooit een excuus zijn, Frank.

    Die walgelijke moffen weer met die goal in de 87e minuut waardoor Napoli er uit vliegt. Wat een dag is dit zeg, gatverredamme.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Het geluk van Ajax kennende qua lotingen is het gewoon mogelijk. :+
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wat heb ik een slecht Ajax gezien zeg, helaas weer het onvermogen om fatsoenlijke doelpogingen te creëren. Vd Hoorn in de spits en lange ballen hanteren, wat een trieste manier van een spelopvatting die ik echt nooit wens te zien bij Ajax.

    Milan was zoals te verwachten weer erg verdedigend aan het voetballen. Je kan het ze ook nauwelijks kwalijk nemen, dit kan je met zulke wedstrijden ook gewoon verwachten. Als ajax echt zo groots in vorm was geweest hadden we hier gewoon gewonnen.
     

Deel Deze Pagina