1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Standaard instelling is dit:
    Ik heb het zelf ergens anders op staan, maar goed. :p

    En normaal gesproken neemt ie standaard je laatste 15 minuten gameplay op.
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Speel ook keihard Warframe en bevalt me beter dan elk ander retail spel tot nu toe :+ Het menu is nog wat buggy maar de patch van eergister heeft een hele hoop gefixed.

    Voor nieuwe spelers is het zeker heel onduidelijk en eigenlijk best saai maar als je op een gegeven moment die Orokin Derelicts en Towers ingaat dan word het echt een gekkenhuis met 100+ mobs.

    Het draait allemaal om materials en blueprints farmen voor betere wapens/classes/pets/mods. Daarnaast heb je ook super rare Prime gear en Warframes(classes). Er komen ook vaak updates uit met nieuwe wapens, classes en levels.

    Vind zelf dit filmpje wel een goed beeld geven:
    [yt]sktalPQqM0U[/yt]

    En we gaan HIER verder, heb dat topic niet voor niks zitten maken :eek:
     
  3. antrax9

    antrax9 Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dat ook instellen dan dat hij niet automatisch gameplay opneemt alleen als ik dat zelf wil?
     
  4. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom kan ik geen demo van NBA 2k14 vinden op PSN store (ps4) ?

    bij xbox one, is de demo van nba 2k14 wel aanwezig.

    Ik wil heel graag NBA 2k14 in actie zien op mijn ps4, beetje opscheppen over hoe mooi PS4 helemaal kan :D
     
  5. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel zwaar irritant dat er geen notificatie is wanneer vrienden online komen. Dit mis ik echt.
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vind het juist beter, ik stoorde me daar zo ongekend hard aan op de 360.

    Zit je net in een episch stukje kom half je friend list ff online en dan nog's patchen zodat ze nog een keer online komen... of dat je een vette actie maakt en denkt dat je een achievement krijgt, in plaats daarvan komt WiFi Henkie voor de 40ste keer die avond online :emo:

    Maar goed het had natuurlijk wel gewoon een optie moeten zijn in het menu, en dan meteen een optie dat je enkele geselecteerde friends de popup geven... Misschien nog in een patch later :)
     
  7. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het zeker mee eens. Zeker nu je 2.000 friends kan toevoegen 8) Het moet gewoon optioneel zijn per friend(group). Nu moet ik terug naar het homescreen om te checken of bepaalde friends online zijn, op XBL vond ik dat tot nog toe iets beter geregeld.
    Maar neem aan dat hier idd een patch voor uit komt.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    11-12 mijn defecte PS4 afgeleverd bij een Kiala punt bij mij in de buurt. 13-12 was deze ontvangen bij Sony. Vandaag retour gestuurd naar het Kiala punt en morgen kan ik hem ophalen. Al met al dus 6 dagen kwijt geweest. Niks op aan te merken dus :)
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zou iemand voor mij kunnen checken of Demon souls op de ps4 beschikbaar is in de playstore?
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee.
     
  11. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Waarom zou die game er in eerste instantie staan?

    Tis een last gen game he...
     
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Demon's Souls 2 zou top zijn! Beste game last gen... Met Fallout 3... Imo
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zijn er hier mee waarbij het laden van de PSN Store op de PS4 heel traag gaat :mad:
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nergens last van hier... Sinds launch niet.
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Omdat ik zelf dacht dat de psn store dezelfde games zou bevatten als de ps3 store,maar dat is dus niet zo.
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nope.

    Ik denk om verwarring te voorkomen dat mensen PS3 games gaan kopen en die dan dus niet af kunnen spelen.
    PS3 eigenaren snappen wel dat ze geen PS4 games kunnen spelen, maar andersom kan daar nog wel eens verwarring over zijn denk ik.

    Vita heeft ook zijn eigen store.

    Ik hoop wel dat ze weer een keer samen gaan, in ieder geval de PS4 en Vita....
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    De webversie is idd een store voor alles maar per console heb je wel een aparte store want waarom zouden de PS3 games op de PS4 aanbieden als je ze toch niet kunt spelen
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Aah duidelijk :)

    Wist wel dat je geen ps3 disks kon afspelen op de ps4 uiteraard,maar dacht zelf dat het met de psn store anders lag.

    Hoop volgende maand mijn ps4 te hebben,vandaar ik het zelf niet kon checken.
     
  19. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb altijd een xbox 360 gehad maar overgestapt op PS4. Wat een mooi apparaat maar!!!....

    - Geen melding als er iemand online komt?
    - Playstation store is zo slecht als maar kan, de helft van de tijd connect hij niet naar de store of krijg je foutmelding
    - Partychat veelte ingewikkeld en kwaliteit is om te huilen
    - Inviten met bijv Call of Duty Ghost gaat niet zoals bij de xbox ff op X drukken. Nee hier opent die een menu na 20 sec waarin je een bericht moet verzenden. Lijkt net of de PS4 vastloopt!

    Zullen ze dit nog fixen? Betaal er tenslotte voor (PS Plus).
     
  20. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Via ''gaikai'' word het binnenkort mogelijk om last gen games te spelen.

    Marja, wanneer die zo genoemde gaikai komt weet niemand...
     

Deel Deze Pagina