Heel simpel. Eens een random leuk topicje.
Als je het nog niet had kunnen afleiden uit mijn geniaal gefotosoepte banner, de vraag is dit: Wat is je favoriete gamespersonage? En/of je
minst favoriete! En dan bedoel ik echt het personage; Mario games kunnen nog zo awesome zijn, maar Mario is niet een goed neergezet en diepgaand personage (ik heb nu iemand beledigd wat Mario wilde zeggen zeker?

)
Ik bedoel maar te zeggen dat je de gameplay moet zien te loskoppelen van wat je van het personage vindt.
Probeer je post een beetje op te leuken! Maakt het voor iedereen een wat leuker topic om te lezen.
Waarom is je mening zoals het is? Er is geen verkeerde mening, maar je gedachte erachter is leuk om te lezen. Vooral voor mensen die niet bekend zijn met de game!
Misschien een leuk screenshot van het personage?
Een youtube clip van een leuke/vreselijke scene?
Dit is geen competitie, er komt geen telling en je mag meer dan 1 antwoord geven!
Je mag zelfs meer dan 1 keer posten... Ik ben gul, ik weet het.
*aller tijden* Hoeft niet van deze/afgelopen generatie te zijn.
Hm. Is het gamespersonage? Game personage. Moet er ergens een streepje? Met/zonder S. Ik zou geen spelfouten in dit topic willen.
Ach ja, te laat! En nu klinkt het woord ook nog eens stom. Jullie zijn bedankt! Stelletje grammar potloden!