1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is je (minst) favoriete gamespersonage?

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 18 jan 2014.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Heel simpel. Eens een random leuk topicje.
    Als je het nog niet had kunnen afleiden uit mijn geniaal gefotosoepte banner, de vraag is dit: Wat is je favoriete gamespersonage? En/of je minst favoriete! En dan bedoel ik echt het personage; Mario games kunnen nog zo awesome zijn, maar Mario is niet een goed neergezet en diepgaand personage (ik heb nu iemand beledigd wat Mario wilde zeggen zeker? =( )
    Ik bedoel maar te zeggen dat je de gameplay moet zien te loskoppelen van wat je van het personage vindt.

    Probeer je post een beetje op te leuken! Maakt het voor iedereen een wat leuker topic om te lezen.
    Waarom is je mening zoals het is? Er is geen verkeerde mening, maar je gedachte erachter is leuk om te lezen. Vooral voor mensen die niet bekend zijn met de game!
    Misschien een leuk screenshot van het personage?
    Een youtube clip van een leuke/vreselijke scene?

    Dit is geen competitie, er komt geen telling en je mag meer dan 1 antwoord geven!
    Je mag zelfs meer dan 1 keer posten... Ik ben gul, ik weet het.

    *aller tijden* Hoeft niet van deze/afgelopen generatie te zijn.

    Hm. Is het gamespersonage? Game personage. Moet er ergens een streepje? Met/zonder S. Ik zou geen spelfouten in dit topic willen.
    Ach ja, te laat! En nu klinkt het woord ook nog eens stom. Jullie zijn bedankt! Stelletje grammar potloden!

    [​IMG]

     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Leuk topic! Ik ga eens even goed nadenken.. Er komt sowieso een kleine lijst.
     
  3. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Cool topic weer Dulle! Hier moet ik ff over na gaan denken!
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    <3
    Garrus Vakarian - Mass Effect
    Garrus in mijn maat, voor altijd en eeuwig mijn maat in de wereld van gaming. Buiten dat de Turains uit Mass Effect qua uiterlijk al meteen bijzonder boeiend zijn is Garrus zonder twijfel je beste buddy ooit. Garrus groeit samen met de gamer (als Shepard) meer en meer over een tijdslijn van de drie ME-games. Van onzekere Turian zie je Garrus steeds meer veranderen naar iemand met een doel. Mass Effect draait hoe dan ook al om relaties met je teammates en andere personages en is het dan niet gek om al snel iets te voelen voor personages. Zoek bromance op in een woordenboek en Shepard en Garrus zijn daar te vinden. Meester en leerling, Garrus is by far mijn favoriete gamepersonage.

    Michael De Santa - Grand Theft Auto V
    Haha, die dikke is saai volgens een hele leuke lid hier op het forum. Voordat de game al uit was leek Michael al een bijzonder personage te worden. Geen simpele moordenaar zoals de andere personages, nee gewoon een vader met vrouw en kinderen. Uiteindelijk is de creatie van Michael echt een succes geworden. Geweldig personage om mee te spelen met twee gezichten. Michael was als personage beetje een splitsing van twee acteurs wat mij betreft: Mel Gibson en Ray Liotta. Als Mel de wat minder serieuze toon met een man met zijn dagelijkse problemen en als Ray met zijn criminele en donkere kant. Gooi daar nog eens Ned Luke als voice actor bij en Rockstar heeft voor mij met Michael mijn favoriete Grand Theft Auto-personage kunnen creëren.

    </3
    Desmond Miles - Assassin's Creed
    Misschien is het niet alleen Desmond, maar meer de hele Assassin's Creed franchise. Buiten dat is Desmond met vele gezichten (letterlijk te nemen) een dramatisch personage. Het was geen slecht personage, maar hoe verder we gingen in de AC-games, hoe meer en meer Desmond en zijn verhaal begonnen te vervelen. Nu was Assassin's Creed 3 al een dramatisch product, dus het einde van de game deed me helemaal niks. Het is zonde, maar Desmond was uiteindelijk als personage helemaal verpest. Maar goed, zoals aangegeven is de hele franchise dat al.
     
  5. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    All time favorite is toch wel Cave Johnson, de stem in Portal wat overigens één van de beste, meest vernieuwende games is die ik ooit heb gespeeld.
    Zijn fantastische uitspraken toveren elke keer weer een lach op m'n gezicht.
    Alhoewel....... Soms maakt hij mij een beetje bang met zijn verontrustende uitspraken.

    "All right, I've been thinking. When life gives you lemons, don't make lemonade! Make life take the lemons back! Get mad! I don't want your damn lemons; what am I supposed to do with these? Demand to see life's manager! Make life rue the day it thought it could give Cave Johnson lemons! Do you know who I am? I'm the man who's gonna burn your house down... with the lemons! I'm gonna get my engineers to invent a combustible lemon that burns your house down!'"
    ―Cave Johnson[src]

    Alle info over de beste man vind je hier.

    http://half-life.wikia.com/wiki/Cave_Johnson

    Sent from Sebring driving A Ford GT40.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2014
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ^

    Hele Portal 2 cast is geniaal. Cave, Glados, Wheatley, Chell (haar manier van Apple zeggen is top!)

    Er zijn er zo veel die ik memorabel vind. Maar laat ik hiermee beginnen:

    Nanako:
    [​IMG]

    Everyday's great at your Junes!

    Wacht. Voor ik ieder personage apart ga opsommen doe ik het zo:
    De hele Persona 4 cast.
    [​IMG]

    Er zijn een hoop games met memorabele characters (die jullie hopelijk gaan noemen), maar er zijn er maar weinig waar iedereen memorabel en niet irritant is!
    Ik zou graag wat scenes willen linken, maar ieder moment wat je niet zelf meemaakt in de game is een spoiler! De game draait om het verhaal en om de interactie met iedereen. En dat wordt tot in de perfectie uitgevoerd.


    Hoe vreemd de game voor buitenstaanders soms ook lijkt, zodra je de eerste personages hebt ontmoet 'klikt' het allemaal en snap je het. Je geeft om ze. Je lacht met ze. Je huilt met ze. Niet veel games kunnen dat bereiken. En al helemaal niet met de hele cast. En dat voor zo een 100 uur.

    En Teddie maakt de meest geweldige Bear woordgrappen. :+
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als we het echt over persoonlijkheid hebben, dan is er niemand beter dan John Marston. Dat is het enige personage waar ik begaan was met zijn lot. Ontzettend charismatisch. Een echte persoonlijkheid. Vroeger heeft die wat nare dingen geflikt, maar hij probeert zijn leven te beteren. Echter laat zijn verleden hem nooit met rust. Je ziet die tweestrijd in die game. Dat vond ik erg tof. Het character wordt ook perfect neergezet door de uitstekende voice acting.

    Voor de rest heb ik altijd wel een zwak voor Lara Croft en Jill Valentine. Maar Dulle zoekt een goed neergezet en diepgaand personage. Dus dan is John Marston mijn man.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laat je niet te veel leiden door wat ik 'zoek'. Het enige wat ik zoek is je favoriete personage. Ik noem wel dat voorbeeld van Mario, maar fuck it. Als hij je favoriete personage is.. so be it. Wie ben ik om je dat te verbieden? Zo lang dat dan maar niet gezegd wordt doordat de gameplay goed is, maar omdat je het personage ook echt leuk vindt.

    Marston (en Lara) zouden inderdaad ook een van mijn keuzes zijn.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ezio.

    Done.
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    RT.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geen Nathan Drake? ;)
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    [​IMG]

    Toch wel een van de beste antagonisten vorige generatie :)
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    By far is dat de Cole Train. _O_

     
  14. VERTii

    VERTii Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet per se mijn minste game character maar ik vond Trevor echt irritant. Niet grappig in zijn overacting (ja ik snap dat dit de bedoeling is) maar het kwam heel raar over. John Marston zoals hierboven staat was idd heel erg gaaf, sowieso RdR als spel. Master Chief vind ik altijd iets speciaals hebben samen met Cortana.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    _O_
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Kutste gamepersonage ooit:

    Lymle
    [yt]0zmnUi5NzTc[/yt]

    Ga eens gauw dood, kay? :emo:
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een aantal van m'n helden:

    Tommy Vercetti, de held!

    [​IMG]

    Master Chief, heeft geen verdere uitleg nodig

    [​IMG]

    Link, naar mijn idee ook de beste gameserie

    [​IMG]

    Conker, wat een geniale games waren dat toch! Hoop zo op een nieuw deeltje.

    [​IMG]

    En zijn de afgelopen jaren echt veel slechte personages geweest. Er was er echter eentje die met kop en schouders boven alles uitstak:

    Makoto, Enchanted Arms. Damn, wat was die gast super, super, super irritant! Stem was zo annoying en dude was ook zo vrouwelijk als wat.

    [​IMG]
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oh ja, die gast uit Enchanted Arms. Die was inderdaad een beetje 'apart'.

    En Conker is inderdaad een briljant personage. Zo zonde dat daar niets meer mee gedaan wordt.
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Drake staat hoog maar niet op de eerste plaats, Ezio blijft mijn altijd favorite.

    Minste favoriet is Luigi, wat een lul is dat.
     
  20. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Makoto wilde ik net posten. Wat was die verschrikkelijk zeg! Game vond ik overigens zeer tof.
     

Deel Deze Pagina