1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky ff Voorstellen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 apr 2006.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  2. StephanieVM

    StephanieVM Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^

    Hoooooooooi.
     
  3. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo, hallo!
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
  5. StephanieVM

    StephanieVM Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje! (:
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Kan dit topic niet beter in the mile? :eek:
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Nee, want GM is voor de onzin. Jezelf even voorstellen is toch nog enigzins serieus als je nieuw bent op een forum. Plus daar kun je meteen in; ipv na 3 maanden.

    Je gaat toch ook niet je handen wassen als de melk al uit de tiet is?
     
  8. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah dit topic had ik over het hoofd gezien, toch nog even voorstellen dan!

    Mijn naam is Dylan, maar je mag me ook Fullmetal Alchemist noemen aangezien je mijn naam aan het eind van deze zin toch weer vergeten bent :+ Zo niet krijg je nu een koekje van mij.

    Gamen is een groot deel van mijn leven. Misschien kan het zelfs wel mijn leven genoemd worden, aangezien ik al op de leeftijd van 3 begon met spellen zoals Final Fantasy, wat tot nu toe nog steeds 1 van mijn favoriete franchises ooit blijft.

    Ik zit nu nog op college waar ik nog studeer voor Bedrijfsadministratie. Of ik het beroep ook ga uitoefenen blijft voor mij nog steeds de vraag. Momenteel ben ik ook actief bij de supermarkt als... supermultitasker? Dunno, ben Zuivelchef, Caissier, Magazijnmedewerker, Vulploeg en Groenteman in 1, dus ik vind het wel een mooie naam :D

    Mijn hobbies zijn onder andere video's maken op youtube, maar momenteel is die min of meer stilgelegd dankzij een gebrek aan tijd. Verder ga ik graag met vrienden om in het weekend of 's avonds na het werk. Sporten ben ik laatst mee gestopt, maar ik ga nog wel naar de sportschool om fit te blijven.

    Ik denk dat alles wel vermeld is hier... Maar als jullie enige vragen hebben antwoord ik ze met plezier :)
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hoi ende welkom.

    Supermultitasker hè, bij ons werd dat altijd hoer van de supermarkt genoemd. :cool:

    Wil je je Youtube link niet posten :)
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Welkom Fullmetal Alchemist, want ben inderdaad na de eerste zin al je echte naam vergeten wat kan jij slap lullen zeggen niet normaal.

    Just kidding he !!!*ja je weet het maar nooit dezer dagen* :+
     
  11. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Och ja, ze noemen me niet voor niets de grootste droogkloot op aarde ^-^ Ik zie het als een compliment.

    Ik wil best mijn youtube posten hoor, hieronder staat de link naar mijn profiel. Ben nog wel een beginner :$

    https://www.youtube.com/user/BokxieFTW

    Het zijn wel engelse videos, en aangezien mijn uitspraak op sommige moment belabberd is kan je daar misschien wel problemen mee hebben :3
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2013
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Welkom dude :D
     
  13. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank u hartelijk ^-^
     
  14. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Welkom. :)
     
  15. Captain.Slow

    Captain.Slow Ride Or Die

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mede gamers,

    Ik ben Michael Snippe ben 17 jaar en game al jaren zoals de meesten hier denk ik.

    Mijn voorkeur is altijd al uitgegaan naar een xbox want het voelt kwalitatief goed en de controller ligt lekker in de hand.

    Hobby's: Auto's spotten,gamen,slapen,tv kijken en muziek luisteren.

    Wat doe ik hier: Ik vond dit forum en ik vind het wel mooi en makkelijk om nieuwtjes telezen maar natuurlijk ook om met andere mensen de ervaring tedelen over bijvoorbeeld games of informatie intewinnen.

    Mijn Xbox: Xbox 360 120GB Elite Matzwart met draadloze controller en nog geen internet erop.

    Games die ik heb voor de 360:Blur,GTA V&GTA IV,Sleeping Dogs,Forza motorsport 4 en Forza horizon.

    Voor vragen vraag maar gerust.

    M.V.G Michael_0/
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Welkom Michael :b: nee heb (nog) geen vragen.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Auto spotten, klinkt als een vrij tijdrovende hobby. Ik ben er niet eens bewust mee bezig en pak enkele honderden auto's per week.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  18. Captain.Slow

    Captain.Slow Ride Or Die

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, auto's spotten dus aparte/exclusive/vreemde en geen alledaagse opel ofzo_O-
     
  19. Captain.Slow

    Captain.Slow Ride Or Die

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks:b:
     
  20. deurklink

    deurklink New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nieuw hier, hallo allemaal, mijn naam is Deurklink. Niet in het echt natuurlijk, maar wel op het internet.

    Hobby's? Voornamelijk tekenen, anime kijken en gamen. Beetje zoals iedereen hier?

    Ik zit niet veel op fora en posten vind ik altijd een beetje eng, ik lurk veel. Hopelijk is dat geen probleem!
     

Deel Deze Pagina