De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe je je in 1 post compleet voor lul kan zetten.:emo:

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.664
    :lol:

Wat ben jij een ontzettend droefje. Begin eindelijk te snappen waarom je een paar tikken op Utrecht CS hebt gekregen.

O NO HE DIDN'T!

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Zoooo, en zo is het. Hij is wat langdradig, maar hij heeft natuurlijk een punt. Haha, dat soort figuren zijn prachtig. Die heeft thuis gewoon een vrouw en twee dochtertjes, gaat helemaal los en gaat huilend naast vrouwlief liggen als hij thuiskomt na deze historische en uitputtende uitleg. Zo voelt een leraar zich ook op de middelbare school. Je probeert alles om iets te leren aan die knapen en je weet dat het voor niets is. Ze snappen het gewoon niet. Ik snap zijn gevoel van machteloosheid wel, je voelt je ook machteloos. Als je uit Oss komt, dan ben je voor Top. Hoe makkelijk kan het zijn.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.664
    Met je kkVI abonnement!

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Oh precies ja, ik heb die klappen daar ook gewoon verdiend omdat ik daar rondliep.

Dat gezeik altijd rondom die wedstrijden, zoals eerder vermeld vind ik het doek ook smakeloos. Maar de reactie van de Feyenoorders vind ik dan wel weer hypocriet, dat gelul elk jaar met JHK, Picornie en Para, en als dieptepunt dat geschreeuw toen van Gaal nog coach was bij Ajax en zijn vrouw zojuist was gestorven aan de K, laatst nog toen die supporter in de gracht viel. Nu zijn jullie de gebeten hond en ligt het allemaal opeens aan Ajax. Er zal vast weer een trieste tegenreactie zijn, waarschijnlijk weer dat obsessieve hamas gelul.

Er worden van beide kanten trieste acties uitgevoerd, ik probeer het dan ook niet goed te praten maar er zijn genoeg sjonnies in Amsterdam en Rotterdam die geen moeite hebben met het maken van zo'n doek.

Afijn, ik hoop dat jullie weer een mooie dvd kunnen uitbrengen waarin de cliffhanger weer bestaat uit hoe jullie het weer net niet geworden zijn.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.664
    En? Als Feyenoord zulke belachelijke capriolen uithaalt reageert Ajax daar toch ook op door het af te keuren? Dat ik gewoon een vicieuze cirkel, snap niet dat jij verbaasd bent dat Feyenoorders hier op reageren. Dat is vrij logisch aangezien voetbalsupporters niet de meest vergevende personen zijn.

Het zou pas raar zijn als Feyenoord niet reageerde.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als je ook maar een tikkeltje van die arrogantie uitstraalde, zoals die in je posts naar voren komt, verdiende je die klappen ook wel. :+

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    En de titel natuurlijk. Om die te verdienen heb je ook een tikkeltje arrogantie nodig.

Verder moet men niet zo vreemd opkijken van mongolen als supporters. Die heb je bij elke club en is niet gelinkt aan bepaalde clubs ofzo. Ik kijk nergens meer van op, mensen worden beesten, dat is al eeuwen zo en dat zal altijd zo blijven. Dat gewijs naar elkaars supporters. Tssss, whatever Ik ben Ajacied, maar er zitten een hoop idioten die 'supporter' zijn van mijn club. Ik heb niet de illusie dat de supporter van mijn cluppie beter zijn dan die van een club als Feyenoord. Ik noem PSV expres niet overigens, want natuurlijk zijn de supporters van elke willekeurige club beter dan die van PSV.

Laatst bewerkt: 24 jan 2014
  9. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Dat is dan wel weer leuk :+

Op Sostic de simpele ga ik nieteens in. Iedere post is overgoten met onzin en niet relevante bijzaken als de dvd opmerking.

10. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Nee zon kortzichtig mannetje kan je beter laten praten. Het is meer provocatie dan inhoud.

11. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    :):

EDIT: Liever blu-ray trouwens. DVD kijkt echt niet meer fijn op mijn big ass screen...

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het zou gewoon mooi zijn als beide clubs op een vermakelijke manier elkaar te kakken zet. Dit is gewoon hypocriet gedrag, en ja ook van die 410 lusters. Blijkbaar is het te lastig om zoiets naast je neer te leggen. 'Ja maar zij doen het ook'. Blijkbaar zijn ze nog steeds niet verder dan dat niveau.

Ha :lol: Ja man, ik riep hossend over centraal 'bommen op Rotterdam' te schreeuwen. Wat denk je zelf man :lol::+

:+ :b:

Klopt, het gaat hier meer om bijzaken inderdaad. Wat telt is dat wij weer de beste waren woensdag.

13. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    De vraag is of we nu nog op deze gloryhunter in moeten gaan die toevallig een wedstrijdje bezocht heeft van een club waar hij héél erg fan van is.

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat vond ik een mooi gebaar :+ maargoed ik ben dan ook een arrogante amsterdammer volgens sommige :p

Bij mij was het ook heel simpel. Ik was geboren in Amsterdam, mijn vader was voor Amsterdam en ik ging als klein jochie al naar wedstrijden. Tja dan ga je al snel van een club houden. Als dat niet gebeurd, snap ik best dat mensen zelf zoeken naar hun club. Niks mis mee natuurlijk. Ik denk alleen dat het vrij vervelend is om een ajacied te zijn in Rotterdam of andersom :+

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.664
    Je zegt hier vrijwel exact hetzelfde :lol:

Oftewel, laten we jou dan maar onder hetzelfde niveau scharen.

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Valt mee eerder leuk! op me werk is het al een aantal jaar erg stil met uitzondering van een paar dagen voor een wedstrijd Ajax - Feyenoord of Feyenoord - Ajax, daarna is het altijd gelijk weer heerlijk stil.

En moet eerlijk gezegd altijd wel lachen hoe er over Ajax gepraat wordt dat we geluk hebben etc.. dat soort verzinsels.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Pardon? :lol: Ok, ik geef het je toe. Met maar 3 kampioenschappen in 40 jaar is dit wel een reactie die te verwachten is voor een feyenoorder :'-(

Ik heb gewoon een seizoenskaart van Ajax hoor, ik pats daar alleen niet mee boven mijn avatar, sorry :b:

Geboren en getogen in Amsterdam, voor studies in Eindhoven en Utrecht gaan wonen en alsnog wedstrijden blijven bezoeken. Dus trek zelf je conclusies maar :b:

Ik probeer iig iets anders te zeggen, ik veroordeel de acties van beide kanten maar het gedrag van Feyenoorders alsof zij de heilige boontjes zijn vind ik gewoon verrassend. Ze doen alsof ze geen strepen op hun kerfstok hebben, en dat vind ik gewoon apart.

Maar ok, ik denk dat we er niet uit komen. Hoeft ook niet hoor.

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm oke :p beter!

Hahah die verzinsels ja :lol: of zoals zaterdag staan ze achter en gaan ze het over het stadion hebben en de supporters :emo: of vragen waarom ik nog niet geklaagd heb over de scheids. Er viel voor mij niks te klagen, maar dat lag aan hun alleen maar omdat ik voorstond :+ ach ik kan wel lachen om dat soort dingen, maar ik zou er niet tussen willen zitten tijdens zo'n wedstrijd...

19. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dit is mooi. Je beweert dat je al jar(en?) een SK hebt, maar was er helemaal van onder de indruk er iemand (of jij 8)) werd geslagen op UCS. Als je nu al jaren een SK hebt (die gedachte wek je op), dan was je daar niet zo van onder de indruk. Of je ZIT je hele leven in een saai gezinsvak en zit met de 85ste minuut al in de trein.

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Zulk gedrag vind ik nogal apart ja, helemaal in Utrecht. Beetje de jongens opwachten in een hoek van het station. Blijkbaar is zulk gedrag bij jullie dagelijkse koek? :lol:

En inderdaad, ik sta niet tussen die 410 kneusjes, ook niet op de F-side nee. Dus ik zit op een redelijk saai vak ja, maar daar heb ik geen problemen mee, vermaak mij meer dan prima met mijn vrienden.

Deel Deze Pagina