Toch jammer als het zo is. Maar goed, misschien heeft Ajax wel een nieuwe spits en gaat 'ie daarom weg.
Sorry, zag nog scheel door de cooling down @ the gym. Dik genaaid overigens voor Go Ahead. Die raken per direct Room weer kwijt aan Vitesse, omdat daar de 2e keeper 8 weken 'out' is. Lachmann overigens transfervrij naar Twente in de zomer. Dus niet PSV.
Als dit waar zou zijn, pfff.. En Porto doet dat ook altijd netjes hoor. Talenten voor een relatief laag bedrag binnen halen en met een dikke winst doorverkopen. Al zal er veel geld wel naar investeerders, bureaus en zaakwaarnemers gaan. Kompany - Mangala, beesten centrum.
Lol, in angst voor enkele Feyenoord fans in de thuisvakken besluit Roda JC alleen maar kaarten te verkopen aan mensen die in Limburg wonen . Tenzij je een seizoenskaart heb. Hoop echt dat de kaartverkoop direct instort. Triest clubje ben je dan
Een centrumverdediger kunnen ze nog wel gebruiken. Achterin is het nog redelijk zwak als je ziet hoe fenomenaal dat middenveld en die aanval is. Demichelis, Nastasic en Kompany zijn niet City-waardgi. En Kompany is wel eens geblesseerd.
http://www.rodajc.nl/Nieuws/1711/1/extra-veiligheidsmaatregelen-bij-roda-jc-kerkrade-feyenoord Het gaat hier dus om een fucking dinsdagavond wedstrijd
Trouwens, zo goed vind ik Kompany niet. Natuurlijk is hij een goede verdediger, maar de laatste maanden zie ik hem steeds vaker enorm de fout in gaan. Terwijl hij een jaar of wat geleden naar mijn mening de beste CV ter wereld was.
Hij is ook best lang geblesseerd geweest toch? Duurt blijkbaar even om weer z'n oude vertrouwen terug te krijgen ik vind hem nog steeds wel City waardig, echte topverdediger Ik zie Roma nooit spelen maar Benatia schijnt het daar als CB echt onwaarschijnlijk goed te doen, anders moet City die maar kopen vorig jaar is dit toch ook al eens gedaan om de Feyenoorders buiten de deur te houden? Bij GA ofzo? komt me zo bekent voor dit
Heerenveen had ook zoiets eens gedaan toch? Dat iedereen in de binnenstad werd gecontroleerd of het geen Rotterdammers waren
Ik denk dat je in de war bent met Heerenveen uit vorig jaar, toen mochten ze de stad niet in geloof ik. Vorig jaar hadden een aantal Feijenoordsupporters rotzooi getrapt in Kerkrade of Landgraaf, ik denk dat in combinatie met het gezeik rondom FC Utrecht van onlangs en het gezeur rondom Ajax - Feyenoord ze geen risico willen nemen. Geef ze eens ongelijk
Dat is het, daarom kwam het me zo bekend voor Wacht even , was dat niet een beetje anders? Dacht dat ze bij Heerenveen iedereen uit Rotterdam zie zonder kaartje langs kwam uit de stad probeerden te weren? Je kon wel gewoon een kaartje kopen toch? (voor zover het niet direct uitverkocht was)
Dit is gewoon discriminatie Zou leuk zijn als het uitvak propvol zit en de rest van het stadion vrijwel leeg. En dan allemaal stemmen op de uitslag: