1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Mensen met XBMC!....



    Dear AnubisNefer,

    That time of year is just about here again, tomorrow is the big day, Super Bowl XLVIII and this is one you’re not going to want to miss. It’s the most watched television event of the year and naturally we felt it our responsibility to give you some tips on how to best watch it on XBMC so that there won’t be any last minute surprises.

    You’ll be able to choose between different live television channels to watch the Super Bowl using the following add-ons:

    USTVnow (XBMCHUB.com Addon Repository)
    http://www.xbmchub.com/blog/2014/02...-xlviii-on-sunday-live-with-ustvnow-for-xbmc/

    F.T.V (Kinkins REPO)
    http://www.xbmchub.com/blog/2014/02...viii-on-filmon-with-the-f-t-v-addon-for-xbmc/

    Veetle (XBMCHUB.com Addon Repository)
    http://www.xbmchub.com/blog/2013/11...mproved-version-of-the-veetle-addon-for-xbmc/

    SportsDevil (Fusion Installer)
    http://www.xbmchub.com/blog/2013/11...-sportsdevil-addon-watch-live-sports-on-xbmc/

    Those of you having problems with your XBMC might want to go ahead and Fresh Start their XBMC, which will leave you with a like-new XBMC configuration including the above mentioned add-ons, running flawlessly:

    http://www.xbmchub.com/blog/2013/10...re-it-with-the-new-wizard-addon-in-5-minutes/

    Hopefully everyone enjoys the game tomorrow, it’s on at 6:30 PM New York time tomorrow, pass by the Forums too if you have a chance!

    Regards,

    Team XBMCHUB.COM Staff



    Should you not wish to receive further correspondences, you may disable the option from within your user panel at the site.
     
  2. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Vannacht is het zo ver :D
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Voorbereiding ;-)

    [​IMG]

    In de andere kast liggen Oreo's, chocolate chip cookies... In de ijskast liggen 2 pizza's en doner kebab...

    Tevens nog kaas, worst, en allerlei andere shit....

    Ben voorbereid ;-)
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Lol ga jij lekker in die slechte kwaliteit streamen? Gooi je laptop aan je scherm en je hebt full HD he 8)
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ga zeker niet streamen vanuit XBMC ;-)

    Dit is puur informatief naar diegene die er gebruik van willen maken.... heheheheh.

    Ik ga eerst Gamepass proberen via ipad/apple tv <> beamer en anders gewoon fox nl.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Je hebt geen laptop of mini htpc ofzo?
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Had...

    Htpc wil ik opnieuw bouwen maar dan met Openelec.

    Laptop allang niet meer daar ik het nooit meer gebruik.

    Heb meerdere mediaplayers, met en zonder xbmc.

    Het worden dus helaas die 2 aangegeven opties dus.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben ook wel benieuwd, al worden de reclames me wel snel erg veel van het goede.
    Nog ff kijken of ik het ga kijken. Jammer dat het niet op normale tv is (ga ik vanuit) en dat ESPN tijdje terug van de kabel is gehaald.

    Is het te kijken via Xbox 360 of Boxee Box mediaplayer (zonder XBMC)?
    Kan het wel op m'n laptop aanzetten, maar dan kan ik het niet naar m'n tv streamen. en op klein scherm is ook niet zo chill.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het komt wel op 'gewone' tv. Namelijk op FOX.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Hoe dacht je het op een mediaspeler te kijken dan?

    Het is ook op Fox!
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Met Boxee Box heb je de nodige apps, maar even snel gezocht en kon niet het juiste vinden.

    Zo even kijken hoe FOX het hier doet.
    Edit: juist, die ene zender kan ik weer niet goed ontvangen. :mad:
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vanaf hoelaat begint NFL Gamepass? Doen die ook voorbeschouwingen? Want zie nu dat de voorbeschouwing vanaf 19:00 alleen op Fox Sports 4 is. Fox zendt alleen de wedstrijd uit vanaf 00:15..

    /edit: Voorbeschouwing (Gameday Morning) nu dus ook al live op Gamepass. :)
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2014
  13. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Crap ik heb dus geen FOX hier! Heeft iemand al geprobeerd Gamepass op XBMC te draaien? Ik heb de addon zonder problemen bij mij geinstalleerd maar hij zegt "could not access Game Pass" boehoehoe! :'-(

    https://github.com/Alexqw/xbmc-gamepass

    EDIT: IET WORKS!

    Met bovenstaande add-on kun je gratis gamepass kijken in NL :D
    Je hebt wel een Gotham build op je xbmc nodig om livestreams te kunnen kijken, zie hier: http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=176043

    Als je de add-on hebt geïnstalleerd moet je naar het add-on menu gaan en het context-menu openen terwijl je op "Game Pass" staat. In Add-on settings moet je "Sans-Login Region" aanvinken en go!!
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2014
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kan niet van m'n Mac naar TV / mediaplayer streamen. Wel vanaf m'n iPhone. Wordt ff kijken of dat enigszins vloeiend gaat werken en de resolutie acceptabel is.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    AirPlay vanaf de Gamepass app op m'n iPhone naar m'n Apple TV ziet er gewoon strak uit op m'n 55".
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ah chill. Dan ga ik dat ook doen. :)
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik ga in een Irish pub kijken, is weer een flinke tijd geleden maar heb er wel zin in :)
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Irish pub die Super Bowl uitzend, zou verboden moeten worden. Helemaal als het 6 landen toernooi is begonnen.


    Ps wie moet er winnen volgens jullie?
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Seahawks.

    Puur omdat ik het ze gun. Ze hebben eerder in de finale gestaan maar verloren.

    Broncos heeft inmiddels wel een paar geloof ik. 2 a 3 ofzo...

    Tevens hebben de Seahawks veel fans in diverse staten.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2014
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij jullie ook dat via AirPlay de CC aanstaat terwijl je dit uit hebt gezet in de Gamepass app?
     

Deel Deze Pagina