1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ja goedkoop huisje dan haha! Maar alsnog, je moet er heen rijden, kost redelijk wat benzine. Gaat een paar keer uit eten, gaat uit, eet wat op de piste. Tikt bij ons altijd aardig aan. Niemand heeft zin om op de centen te letten tijdens zo'n vakantie.
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nog een aardig bedrag, maar wel enorm vet. Veel plezier alvast.:b:
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Carnavalsvakantie een week naar Les Contamines, de Franse Alpen.

    [​IMG]

    Snowboarden voor vierde keer :cool:.
     
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Donderdagavond karren naar Zwitserland. Samen met een maat. Paar daagjes skiën, relaxen en genieten van de bergen.

    Gelukkig heb ik een tankpas :D
     
  5. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Haha shit, kap ff met dit allemaal. Krijg er gelijk zin in...
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Same here, heb nog nooit op ski's of een snowboard gestaan, maar als ik dit zo zie wil ik ook gaan!
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vertrek volgende week vrijdag avond richting Risoul! Er ligt alleen nauwelijks sneeuw, 40cm op de berg en 30cm in het dal. Terwijl er vorige week echt nog 115cm lag. Hopelijk gaat het komende week flink sneeuwen, anders wordt dat wel een tegenvaller.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb een kortingsbon van 100 euro te koop voor een stedentrip naar London / Berlijn / Praag / Parijs. Ik was laatst aan het studeren en voor studie ontwijkend gedrag zat ik op vakantieveilingen en kocht ik die waardebon. Alleen willen mijn vriendin en ik eigenlijk naar Rome. :+ Dus dan maar weer de verkoop in! Ik heb er 16 euro voor betaald, dus de XBW'er krijgt hem ook voor die prijs.

    Zie marktplaats voor de advertentie: http://link.marktplaats.nl/768751326
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zo hebben wij hier nog 2 tickets liggen voor een voetbalwedstrijd in Duitsland voor 160 euro samen. Hotel zit erbij, Ontbijt en uiteraard de wedstrijdtickets. Alleen vervoer moet je zelf regelen.

    Best irritant want wij gaan niet :+
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Welke wedstrijd Cookie? :+
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wedstrijd van Bayer Leverkusen, Dortmund, Hertha of Gladbach. Je mag zelf kiezen welke en wanneer. Alleen competitiewedstrijden.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ga snel een wedstrijd van Dortmund bezoeken! @Dusky: Overal geldig? Moet nog boeken voor Londen namelijk, volgende maand weer heen.

    From the iFii 9000
     
  13. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil in de laatste week van maart een week op vakantie met een maat van mij.
    We willen naar de zon, maar niet alleen maar op onze luie reet liggen. Er moet genoeg te zien/te doen zijn.

    Weet iemand een leuke bestemming die het liefst ook niet al te duur is?
    Ik zat zelf te denken aan Marokko of iets dergelijks.
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Waar precies ga je skiën?

    Bienvenue à la Suisse! Ik ben zelf net terug van even skiën aan de zuidkant van het meer van Genève. Niet groot, maar fenomenaal mooi uitzicht. :)
     
  15. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Wedstrijd van Dortmund bezoeken! Super vet lijkt me dat.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Jordanie?
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Wow!

    Vanaf april heb ik de tijd en kan ik de kosten maken om even een paar keer ergens naar toe te gaan. Nummer één op de lijst daarvan is uiteraard Tokyo. Nooit echt voorliefde voorgehad, maar de laatste jaren steeds meer en meer. Vorig jaar gingen er wat vrienden heen (die juist wel gigantisch veel interesse hebben erin) en die hebben me kapot zitten hypen om het ook te doen.

    Planning is om eigenlijk bijna de gehele maand mei erheen te gaan. Eventueel nog interessante boeken of (duidelijke) sites met informatie over plaatsen en dingen om te weten. Zo'n website als Japan Guide is namelijk overweldigend, geen idee wat ik daar mee moet! Buiten dat is je post hoe dan ook al waanzinnig, ik ga het checken!
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2014
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Awesome! :cool: Post even als je t.z.t. met vragen zit of twijfelt tussen het een en ander en natuurlijk om met ons je reisplan te delen!

    De tip voor de Moori Tower in Roppongi blijft overigens staan als een huis. Dat is mij na al die jaren zo bijgebleven. Ook al heb je nu de Tokyo Skytree.
     
  19. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Matrix, zegt dat je als westerling een soort van 'heilige' bent daar. Ik dacht eigenlijk altijd dat Japanners niks moesten hebben van buitenlanders en zo xenofoob als de pest zijn...
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Een expat zei tegen mij "Sometimes it's just enough to walk up to a girl and say hi". Misschien zijn de Japanner xenofoob richting andere aziaten? Ik weet het niet. Ze zijn enorm trots en willen enorm graag hun cultuur delen met jou als westerling. Twee goede vrienden van mij hebben onlangs hun stage daar afgerond en zij werden als koningen bediend. :eek:
     

Deel Deze Pagina