1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Hier is mij de Turtle Beach PX4 aangeraden. Nu heb ik op Bol.com zitten kijken en de prijzen verschillen nogal al. Het grootste verschil is dat de PX4 dolby en draadloos is? Zijn de goedkopere modellen beduidend minder? Ik wil natuurlijk wel wat moois :)
    Budget lag eigenlijk rond de 100 euro maar als het verschil echt heel groot is wil ik ook graag die 150 euro uitgeven. Nogmaals, ik ben echt een n00b op gebied van headsets.

    Hier wat bol te koop heeft...
    http://www.bol.com/nl/s/games/zoekr...qck/sc/games_ps4/index.html?_requestid=122807
     
  2. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    heb zelf op de X1 de px4
    hij bevalt goed . alleen heb je wel een lichte ruis als het stil is vind het niet storend . grote voordeel is draadloos en accu in de headset die oplaadbaar is met bij geleverde kabel en zo ook door kunt gamen . paar sessies van 3uur gespeeld en geen last van zweet oren gehad :) en als de x1 een 5.1 update zou krijgen dan is het helemaal top met de keus in geluids instellingen. s6


    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  3. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Ik heb mij een f540 gekocht.

    Mijn vrienden klagen dat ze een hoorapparaat kunnen gebruiken nadat ze met mij gechat hebben, maar ik krijg op geen enkele manier het volume van de micro aangepast.
    Nog iemand dit probleem of wat tips?

    BTW, ik heb ook een héél klein beetje ruis als er geen geluid is. Is dit normaal?
     
  4. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18

    De px4 is nu 135 bij wehkamp.
     
  5. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog een Razer Chimaera 5.1 Headset te koop, heb 'm sinds 16 Januari 2014 maar een headset is toch niks voor mij. Wil toch liever een home cinemaset. Dus als iemand interesse heeft, stuur maar een berichtje :)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus die nieuwe gaming headsets voor de Xbox One zoals die van Turtlebeach krijgen al hun audio via de controller en de adapter. Apart. Dus niks meer in je Xbox pluggen of TV?
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nog ff een update over mijn astra A50...
    Het disconnect probleem ligt aan de usb poorten van mijn PS4. Die leveren blijkbaar niet continue genoeg stroom, waardoor er disconnects optreden. Geen zin om daarvoor mijn PS4 terug te doen, maar het is makkelijk opgelost: ik heb er een powered usb hub tussen gezet en dat werkt perfect!

    Geluidskwaliteit van de a50 is echt goed en de draadloze ontvangst subliem. Ben er erg content mee.
     
  8. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdje terug dat ik hier was, maar ik ben opzoek naar een headset en hoop dat iemand mij hier kan helpen.

    Ik heb de Turtle Beach Ear Force PX22 op het oog voor mijn xbox360. Waar ik alleen nog niet uit ben is of deze ook werkt op mijn oude 360 zonder HMDI. Ik heb alleen USB of een A/V ingang. In de A/V ingang zit nu een HD kabel waar ik een optische kabel voor mijn versterker ingedaan heb.

    Weet iemand of ik de Turtle Beach Ear Force PX22 aan kan sluiten?
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2014
  9. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht iemand deze aanschaffen: hij werkt perfect op een 360, ook met A/V ingang. :thumbs:
     
  10. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik twijfel tussen een Astro A50 of een Turtle Beach xp510/ghost variant.

    Ik heb nu een x41.. en die bevalt prima op t ploppen na(waarschijnlijk te ver van bron of te veel interventie) en een ietwat lage midd/bass.

    enige tipz of ervaringen die men kan delen?
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Sowieso Astro
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad. Je hebt dan volwaardig 5.1/7.1 alleen via die adapter die je onder in de controller klikt van Microsoft? Geen apart kastje die je via optical hoeft aan te sluiten op je Xbox One die vervolgens wireless contact maakt met de headset?
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volwaardig :+? neuh, maar dat is met die kastjes het geval. Is het wel nog mogelijk om een optical cable in te pluggen? Iaw, kan ik dus mijn 360 headset gebruiken voor het geluid? Of moet ik dan die adapter hebben en krijg ik alleen stereo?
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vooralsnog heb je alleen Stereo ondersteuning op de Xbox One. Maar 5.1/7.1 komt er nog aan middels een update.. dus dan zou dat wel gelden? Geen extra kastjes nodig? Headset in de controller prikken en klaar?
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar kan het ook nog 'ouderwets' met dat kastje? Of ben je verplicht om die adapter te kopen?
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Met de huidige headsets kan dat gewoon volgens mij. Met de March Update zeker, aangezien DD5.1 nu wordt doorgegeven via optical.
     
  17. coffac

    coffac New Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of deze al aan bod is gekomen, maar SteelSeries H Wireless schijnt het ook heel erg goed te doen in de reviews. Staat in principe on par met de Astro A50, zowel in doen en kunnen als in prijs (helaas). Een groot voordeel ten opzichte van de A50 is dat de H Wireless vervangbare accu's heeft, waar je er standaard twee van bijgeleverd krijgt.

    Ik was bijna van plan de H Wireless te halen maar heb toch maar besloten om er even mee te wachten tot er wat reviews op het net zijn icm de Xbox One. Een ding wat ik ook erg belangrijk vind is de geluidskwaliteit van de microfoon. Daarbij zal de headset (net als andere wireless headsets) semi-draadloos zijn omdat je uiteindelijk verplicht bent om de headset aan te sluiten op jouw controller. Als ik dit allemaal effe op een rij zet, vind ik 300 euro wel erg veel geld.

    Ja en nee. Als je 5.1 wilt dan kan je het geluid van de Xbox via de WiFi hub draadloos laten doorvoeren naar de headset, zoals je het normaal gesproken zou doen dus. De adapter kan voor nu namelijk alleen stereo doorvoeren naar je headset. Het probleem is echter, dat je alsnog de adapter nodig hebt zodra je gebruik wilt maken van de (party)chat.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2014
  18. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Is het niet interessant om zo'n Astro A50 uit de US te importeren? Dus die doet het prima voor zowel PS4 als X1 (i.c.m met die chat adapter)?
     
  19. coffac

    coffac New Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Astro heeft een eBay Store waar ze 'refurbished' A50's verkopen voor dik 100 euro minder. De flipside is echter dat ze niet naar NL verzenden. Los daarvan, als je überhaupt iets uit Amerika (of praktisch alle landen buiten de EU) besteld, heb je grote kans dat je nog importkosten moet betalen waardoor je in het ergste geval nog meer geld kwijt bent dan als je hem hier in Nederland koopt. Zit een flink risico aan vast dus.

    Spreekt uit ervaring....
     
  20. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm...daar heb je een punt.

    Anyway, de Astro A50 doet het in 5.1 op zowel PS4 als X1? Dat is mijn belangrijkste eis, dat ik op beide consoles gebruik kan maken van die headset. In dat geval laat ik deze gewoon een keer meenemen door iemand die naar VS gaat. :)
     

Deel Deze Pagina