Weet niet of deze al aan bod is gekomen, maar SteelSeries H Wireless schijnt het ook heel erg goed te doen in de reviews. Staat in principe on par met de Astro A50, zowel in doen en kunnen als in prijs (helaas). Een groot voordeel ten opzichte van de A50 is dat de H Wireless vervangbare accu's heeft, waar je er standaard twee van bijgeleverd krijgt.
Ik was bijna van plan de H Wireless te halen maar heb toch maar besloten om er even mee te wachten tot er wat reviews op het net zijn icm de Xbox One. Een ding wat ik ook erg belangrijk vind is de geluidskwaliteit van de microfoon. Daarbij zal de headset (net als andere wireless headsets) semi-draadloos zijn omdat je uiteindelijk verplicht bent om de headset aan te sluiten op jouw controller. Als ik dit allemaal effe op een rij zet, vind ik 300 euro wel erg veel geld.
Ja en nee. Als je 5.1 wilt dan kan je het geluid van de Xbox via de WiFi hub draadloos laten doorvoeren naar de headset, zoals je het normaal gesproken zou doen dus. De adapter kan voor nu namelijk alleen stereo doorvoeren naar je headset. Het probleem is echter, dat je alsnog de adapter nodig hebt zodra je gebruik wilt maken van de (party)chat.
Laatst bewerkt: 5 mrt 2014