Barcelona is absoluut het Barca niet meer van een aantal jaar geleden daar ben ik het mee eens, maar tegenstanders zijn zich gewoon gaan aanpassen ala Inter Milan omdat dit vaak de "makkelijkste" manier is om Barca te stoppen.
Het continue druk zetten vergt onwijs veel energie (wat uiteraard niet ieder team heeft) en ook kwaliteit en discipline.
Met enkel goede spelers wat Man City absoluut heeft (ik vind hun spel in de PL verre weg het leukste om naar te kijken) maar met alleen een Toure en Negredo (die beide veel liepen gister) redt je het niet.
Een team moet daarop ingesteld staan, een jupp heynckes wist dat dit de manier was om Barca te stoppen continue pressie, en ze waren hier grotendeels afgelopen seizoen hier al mee bezig in voorbereiding op die ene grote duel (tegen Barca)
En hoezeer ik ook Barca fan ben, was ik absoluut onder de indruk van wat Bayern liet zien met hun power, als je dan moet verliezen dan op zo een manier en niet laf wachten op je kans.
Rayo is misschien wel iets minder dan Ajax, maar daar boven echt niet, een Sevilla, Valencia zouden hier gewoon boven Ajax eindigen.
Alles moet mee zitten, maar wat ik dus wilde zeggen is wat jij aangaf van dat ze druk moeten zetten op hun eigen helft niet zo simpel is als je vertelde

het was overigens niet vervelend ofzo bedoeld.
Klik om te vergroten...